Agentúra Aurum spol. s r.o.

Regionálny riaditeľ zodpovedný za Turecko a juhovýchodnú Európu; vedúci oddelenia spolupráce

Agentúra Aurum spol. s r.o.

Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
Jarošová 1,83103 Bratislava-Nové Mesto - Bratislava III
Slovensko
Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
01.11.2024
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
3 500€mesačne
Pracovný a mimopracovný pomer
Pracovný pomer na určitú dobu
Dátum a čas vytvorenia
10.05.2024 o 13:21
Naposledy aktualizované
10.05.2024 o 14:22

Údaje o pracovnej pozícii


Id VPM
2221076
Zdroj
úrad PSVR
Názov pracovnej pozície
Regionálny riaditeľ zodpovedný za Turecko a juhovýchodnú Európu; vedúci oddelenia spolupráce
Profesia (SK ISCO-08)
-=KONTAKT=-Riadiaci pracovník (manažér) v oblasti investícií
Pracovná oblasť
Manažment, podnikové financie, účtovníctvo, kontrola a štatistika
Počet voľných miest
1
Náplň práce
Regionálny riaditeľ je zodpovedný za nadväzovanie a rozvíjanie vzťahov s členmi, za ich informovanie o našich službách a za ich usmerňovanie pri prijímaní najlepších rozhodnutí. Je agilný a prispôsobivý, ale pracuje precízne, aby zabezpečil, že budeme členom poskytovať špičkové služby. Ideálny kandidát má výnimočné know-how a sieť kontaktov v bankovom a poisťovacom sektore. Táto pozícia je podriadená vedúcemu oddelenia medzinárodného rozvoja. Úloha vedúceho oddelenia spolupráce zahŕňa koordináciu pútavých a podnetných informačných stretnutí a prepojení medzi členmi, a to osobne aj online, so zameraním na najdôležitejšie témy v odvetví bankovníctva a poisťovníctva. Osoba na tejto pozícii bude zohrávať kľúčovú úlohu pri podpore spolupráce medzi členmi Qorus v celosvetovom meradle prostredníctvom interaktívnych stretnutí na zdieľanie informácií, sieťových aktivít a prepojení, pričom sa bude zaoberať výzvami, s ktorými sa stretávajú. Brífingy a aktivity zamerané na spoluprácu slúžia členským bankám a poisťovniam ako cenné platformy na získavanie poznatkov zo skúseností iných inštitúcií, čo im umožňuje zostať inovatívnymi a udržať si konkurenčnú výhodu na svojich trhoch. Táto funkcia je podriadená vedúcemu oddelenia medzinárodného rozvoja. • Podporovať a rozvíjať vzťahy s členmi na úrovni C, aby spoločnosť Qorus mohla maximalizovať hodnotu týchto vzťahov prostredníctvom služieb na požiadanie. • Získavanie a reaktivácia klientov - súčasťou úlohy bude zabezpečovanie nových obchodov a hľadanie spôsobov, ako reaktivovať neaktívnych alebo zaniknutých klientov. • identifikovať kľúčové kontakty v existujúcich aj potenciálnych členských spoločnostiach s cieľom nadviazať nové vzťahy • Pravidelne sa stretávame s našimi členmi, aby sme im vysvetlili služby a usmernili ich výber. • Pochopiť problémy a výzvy členov a identifikovať spôsoby, ako by Qorus mohol lepšie riešiť tieto potreby. • Hľadanie príležitostí na krížový predaj alebo zvýšenie predaja existujúcim členom • Rýchle a profesionálne riešenie sťažností zákazníkov • Stanovenie cieľov príjmov a vypracovanie a realizácia stratégie na ich dosiahnutie • riadenie komunity (napr. organizovanie malých miestnych sieťových podujatí offline aj online, spájanie členov z regiónu) • Vyhľadávanie a identifikácia nových obchodných príležitostí vrátane nových trhov, oblastí rastu, trendov, členov, partnerstiev, produktov/služieb alebo nových spôsobov oslovenia existujúcich trhov. • Spolupráca so staršími poradcami s cieľom identifikovať miestne výzvy • Poskytovanie vynikajúcich služieb na udržanie pozitívnej povesti spoločnosti Qorus • Reportovanie, každodenná práca so systémom CRM • zúčastňovať sa na priemyselných podujatiach ako účastník aj ako prednášajúci (ak je to opodstatnené). • 25 % času je potrebné cestovať • Identifikovať najdôležitejšie témy brífingov pre členov • výber odborníkov a rečníkov na interné brífingy na základe ich odborných znalostí a významu pre členov. • overenie poverenia a pôvodu odborní
Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
Jarošová 1,83103 Bratislava-Nové Mesto - Bratislava III
Slovensko
Ďalšie miesta výkonu práce

Pracovné podmienky


Pracovný a mimopracovný pomer
Pracovný pomer na určitú dobu
Počet mesiacov
48
Počet hodín za týždeň
40.0
Zmennosť
jednozmenná
Nočná práca
Nie
Sezónna práca
Nie
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
3 500€mesačne
Druh voľnej pracovnej pozície
Voľné pracovné miesto v podnikateľskej sfére

Požiadavky na zamestnanca


Požadovaný stupeň vzdelania
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Prax
6 alebo viac rokov
Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
Áno
Znalosť jazyka požaduje
ovládanie všetkých definovaných jazykov
Cudzí jazyk
tureckývysoká - vysoká C1 a C2
anglickývysoká - vysoká C1 a C2
Počítačové zručnosti
CRM-CRM
Kancelárske balíky - Microsoft Excel-vysoká
Všeobecné spôsobilosti
analyzovanie a riešenie problémov
digitálna gramotnosť (počítačové spôsobilosti)
finančná a ekonomická gramotnosť
informačná gramotnosť
komunikácia (jednanie s ľuďmi)
komunikácia v cudzom jazyku
kultivovaný písomný prejav
kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
motivovanie ľudí
organizovanie a plánovanie práce
prezentovanie
rozhodovanie
samostatnosť
tímová práca
vedenie ľudí
vyjednávanie
Osobnostné predpoklady
analytické myslenie
cieľavedomosť
empatia
iniciatívnosť
komunikatívnosť
pamäť
pozornosť
praktické myslenie
precíznosť (presnosť)
sebaovládanie
spoľahlivosť
trpezlivosť
vnútorná stabilita
Ďalšie požiadavky
• Strategický odborník s hlbokými znalosťami v odvetví (napr. bývalý vedúci pracovník v bankovníctve/poisťovníctve, konzultant z finančného odvetvia, bývalý manažér predaja/vzťahov v bankových a poisťovacích inštitúciách). Uprednostňované sú bývalé pozície zo strategických, inovačných alebo prevádzkových oddelení na manažérskej úrovni. • Skúsenosti v oblasti vzťahov s klientmi s preukázateľnými výsledkami • mať osobnú sieť odborníkov z finančných inštitúcií vo vybraných regiónoch • Vynikajúci komunikátor (najmä na úrovni C), empatický, so skvelými schopnosťami počúvať, prezentovať a vyjednávať • Silné organizačné schopnosti na riadenie viacerých úloh, koordináciu činností v rôznych regiónoch a zabezpečenie hladkého priebehu brífingov a iniciatív spolupráce • Schopnosť efektívne pracovať v globálnom prostredí s viacerými tímami • proaktívny človek s prístupom "can-do", schopný vykonávať viacero úloh a určovať priority • Prispôsobivosť a otvorenosť zmenám • Dobré zručnosti v oblasti riadenia projektov, organizácie a riešenia problémov • Schopnosť pracovať so základnými kancelárskymi súpravami, ako sú MS Office 365, CRM (najlepšie Hubspot), Outlook a iné cloudové riešenia viac ako 15 rokov skúseností v oblasti rozvoja obchodu a poradenstva v bankových a poisťovacích inštitúciách alebo pre ne; najmenej 5 rokov na vedúcich pozíciách Hlboké znalosti alebo skúsenosti s predchádzajúcimi činnosťami Qorus Bakalársky titul v oblasti obchodného manažmentu alebo ekvivalentné pracovné skúsenosti

Údaje o zamestnávateľovi


Názov spoločnosti
Agentúra Aurum spol. s r.o.
Právna forma
Spol. s r. o.
Sídlo
Jarošova 1
83103 Bratislava-Nové Mesto - Bratislava III
Slovensko
IČO
31582699
Počet zamestnancov
5-9
Charakteristika zamestnávateľa
Poradenstvo vo finančnom sektore pre banky a poisťovne, usporiadanie odborných konferencii, organizovanie komunít a ich vzájomnej spolupráce.
Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
Reklamné agentúry

Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície


Sprostredkovanie kandidátov
V spolupráci s úradom PSVR
Úrady, ktoré môžu vyhľadávať vhodných uchádzačov
Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny Bratislava
Forma sprostredkovania
individuálnou formou
Dátum ukončenia ponuky
08.07.2024
Informácie o obsadení pozície
Pozícia je vhodná aj pre štátnych príslušníkov tretích krajín
Zverejniť voľnú pracovnú pozíciu aj na európskom portáli pracovných miest
Pracovná ponuka spĺňapodmienky Modrej karty

Kontaktná osoba


Kontaktná osoba
Ing. Ľubomír Olach

-=KONTAKT=-


Počet videní: 10
Ponúkaná mzda: 3500 EUR
Inzerent:Agentúra Aurum spol. s r.o. [ ]
Zverejnené dňa:2024-05-10 (15 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj
Zdroj:sz.gov.sk
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.