KARLOFF, s.r.o.

Administratíva exportu

KARLOFF, s.r.o.

Miesto práce
Kežmarok-Pradiareň
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.01.2023
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 100 EUR/mesiacKonečná výška mzdy záleží od zručností a skúseností konkrétneho uchádzača. Viac informácií na osobnom pohovore.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- komunikácia s existujúcimi a potencionálnymi obchodnými partnermi v zahraničí,
- spracovávanie objednávok od zahraničných distribútorov,
- príprava dokumentácie, prezentačných materiálov,
- zabezpečovanie prepravy tovaru do zahraničia prostredníctvom prepravných spoločností,
- budovanie trvalých vzťahov so zákazníkmi,
- spracovávanie exportných dát a spravovanie databázy,
- zodpovednosť za dodržiavanie termínov dodania.

Informácie o výberovom konaní

Uchádzači, ktorí budú pozvaní na pracovný pohovor, budú písať test z AJ. Ostatným nevybraným uchádzačom vopred ďakujeme za záujem.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

15.12.2022(ostáva ešte 15 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Anglický jazyk aktívne slovom aj písmom, znalosť ďalšieho jazyka je výhoda.
Ukončené vysokoškolské vzdelanie príslušného smeru /zahr. obchod a pod./ bude výhodou.
Prax v oblasti obchodu, fakturácie, prípadne logistiky vítaná.
Komunikačné zručnosti v anglickom jazyku sú nevyhnutné, požadujeme samostatnosť, flexibilitu a príjemné vystupovanie, tiež dobré organizačné schopnosti.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Už od roku 2002 v našej rodinnej firme KARLOFF v Kežmarku tvoríme produkty, za ktorými si hrdo stojíme. Vyrábame ich z prírodných surovín s veľkým dôrazom na výslednú kvalitu, chuť a jedinečnosť. Naša práca je pre nás vášňou, do ktorej vkladáme celé svoje srdce a sme nadšení, ak to ocenia aj naši zákazníci. Je nám cťou povedať, že z našej dielne, okrem iného, pochádza celosvetovo známy TATRATEA, ktorý si získal srdce nejedného človeka.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Eva Sedláková
E-mail:poslať životopis
ID:2362801Dátum zverejnenia:25.11.-=KONTAKT=-lokalita:KežmarokPozícia:Account manager,Asistent,Referent odbytuSpoločnosť:KARLOFF, s.r.o.Základná zložka mzdy (brutto):1 100 EUR/mesiac

Počet videní: 2
Ponúkaná mzda: 1100 EUR
Inzerent:KARLOFF, s.r.o. [ ]
Zverejnené dňa:2022-11-25 (8 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Prešovský kraj
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.