IMMOFINANZ Services Slovak Republic, s.r.o.

׼utujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.

Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky

Office Manager / Team Assistant

IMMOFINANZ Services Slovak Republic, s.r.o.

Miesto práce
myhive Vajnorská, Vajnorská, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dle dohody (November 2020)
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 000 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Zabezpečenie a kontrola chodu kancelárie, administratívna a organizačná pomoc;
• Zabezpečenie a zodpovednosť za celkovú organizáciu a prevádzku recepcie;
• Komunikácia s internými a externými partnermi spoločnosti, objednávky kancelárskych potrieb a občerstvenia
• Uvedenie návštev do priestorov kancelárie a zabezpečenie požiadaviek návštevy;
• Organizácia, triedenie, distribúcia a archivácia došlej a odoslanej pošty, kuriérov;
• Vedenie, správa pokladne
• Komunikácia s externou správou firemného vozového parku
• Zodpovednosť za tlačiarne, fax, telefóny, mobilné telefóny, IT vybavenie zamestnancov (evidencia), ďalej kuchynských spotrebičov a kancelárskeho materiálu;
• Nezávislé spravovanie a zadávanie objednávok a faktúr do systému, kontrola a evidencia účtovných dokladov
• Správa dokumentov a archivácia
• Usporiadanie stretnutí, koordinácia pracovných ciest a príprava pre vyúčtovanie cestovných príkazov
• Podpora Country Managera a teamu podľa potreby

Zamestnanecké výhody, benefity

• Flexibilný pracovný čas
• Zázemie v rastúcej medzinárodnej firme
• Interné školenia a ďalšie možnosti pre rozvoj, podpora pre externé školenia a konferencie
• Účasť na jazykových kurzoch
• Teambuildingy
• Zdarma ovocie a nápoje (cola, minerálna voda, rôzne druhy čaju a kávy)
• Zľavy pre zamestnancov
• Bezplatné parkovanie

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Pracovná skúsenosť na pozícií Asistent/Asistentka je výhodou
• Aktívna znalosť anglického jazyka
• Výborné zručnosti MS-Office (Word, Excel, PowerPoint)
• Motivovaný a komunikatívny tímový hráč s organizačným talentom
• Proklientský prístup, proaktivita, precíznosť
• Príjemné a profesionálne vystupovanie
• Odolnosť voči stresu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

IMMOFINANZ je realitná spoločnosť, ktorej aktivity sú zamerané na komerčné a kancelárske segmenty trhu v Európe. Ponúkame vám štruktúru veľkej korporácie a možnosti rozvoja. Zoznámte sa s firmou IMMOFINANZ, čo znamená byť súčasťou medzinárodného, dynamického tímu, ktorý neustále rastie a v ktorom sa budete môcť aj naďalej rozvíjať.

Po úspešnom zriadení značiek STOP SHOP a VIVO! , ako maloobchodných značiek IMMOFINANZ, nasleduje zavedenie značky myhive - medzinárodnej značky pre svoje kancelárske budovy. Názov myhive znamená živú a produktívnu atmosféru. Myhive kancelárie sa vyznačujú dizajnom inšpirovaným v hoteloch, pozorným servisom a všestrannou infraštruktúrou. Tiež sa zameriava na vytvorenie prosperujúcej komunity medzi nájomníkmi prostredníctvom komunikácie, spoločnej infraštruktúry, podujatí a osobných predstavení.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Immofinanz Services Czech Republic, s.r.o.
Vajnorská 100/B
83104 Bratislava
ID:2944135Dátum zverejnenia:23.9.-=KONTAKT=-Lokalita:BratislavaPozícia:Administratívny pracovník, referent,Asistent,Office manager,RecepčnáSpoločnosť:IMMOFINANZ Services Slovak Republic, s.r.o.Základná zložka mzdy (brutto):1 000 EUR/mesiac

Počet videní: 16
Ponúkaná mzda: 1000 EUR
Inzerent:IMMOFINANZ Services Slovak Republic, s.r.o. [ ]
Zverejnené dňa:2020-09-23 (34 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.