Administration Manager

RecruitMen s.r.o.

Miesto práce
Bánovce nad Bebravou, Ilava, Myjava, Nové Mesto nad Váhom, Partizánske, Považská Bystrica, Prievidza, Púchov, Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Administration manager manažérsky pokrýva celú oblasť tzv. "services" v rámci spoločnosti. Na dennej báze tak bude RIADIŤ FINANČNÉ a HR ODDELENIE spoločnosti. V rámci finančného oddelenia riadi finančné toky s cieľom zabezpečiť stabilný chod spoločnosti. Jeho cieľom bude dosiahnuť efektívny hospodársky výsledok prostredníctvom riadenia účtovníctva a cost-controllingu.

Zodpovedá za:
• Návrh a vyhodnotenie cieľov za finančné oddelenie
• Schvaľovania mesačných a ročných účtovných závierok
• Systémové zlepšovanie práce oddelenia
• Riadenia vzťahov a komunikácia s bankami, poisťovňami, leasingovou spoločnosťou, daňovým úradom, audítorskými spoločnosťami a pod.
• Prípravu finančných podkladov pre vedenie spoločnosti
• Projekt prechodu na IFRSV rámci ľudských zdrojov bude zodpovedať najmä za udržanie a ďalší rozvoj HR oddelenia ako strategického partnera pre biznis

Konkrétne úlohy zahŕňajú:
• Koordináciu činnosti oddelenia ľudských zdrojov s ostatnými odbornými útvarmi spoločnosti •Stanovenie a dosiahnutie stanovených cieľov
• Komunikáciu s orgánmi štátnej správy, poisťovňami a odbornými organizáciami (komory, aliancie, v ktorých je spoločnosť členom)
• Usmernenie a kontrola vyhľadávania, výberu a rozmiestňovania pracovníkov
• Dimenzovanie pracovnej sily - konzultácie s ostatnými členmi manažmentu firmy
• Riadenie vzdelávacieho procesu v spoločnosti (spoločnosť je zapojená aj do programu duálneho vzdelávania)
• Účasť na zamestnaneckých radách

Zamestnanecké výhody, benefity

Na oplátku na Vás čaká dynamický, ambiciózny a na úspech orientovaný kolektív. Kompletne zabezpečené podmienky pre prácu v podobe komfortného pracoviska, mobilu, notebooku a služobného auta. K širokým kompetenciám aj prislúchajúca rozhodovacia právomoc a hlavne prostredie spoločnosti, ktorá sa snaží flexibilne reagovať na meniace sa potreby trhu a uvedomuje si že bez kvalitných lídrov sa jej to nepodarí.

Informácie o výberovom konaní

V prípade že Vás táto ponuka zaujala budeme radi ak sa zapojíte do výberového procesu. Pre zaregistrovanie kliknite prosím na tlačítko "poslať životopis" a vyplňte krátky online formulár, ktorý sa Vám zobrazí

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Elektrotechnický priemysel

Našim klientom je spoločnosť, ktorá je svetovým lídrom vo vývoji, návrhu a výrobe čerpadiel a elektromotorov pre bielu techniku ale aj oblasť akvaristiky a moderné ekologické dopravné prostriedky. Cieľom je vďaka inovatívnemu výskumu navrhnúť vždy najmodernejšie technologické riešenia s ohľadom na životné prostredie. Ako jedna z mála firiem s celosvetovou pôsobnosťou, je spoločnosť dodnes riadená súkromným vlastníkom, čo sa pozitívne odráža na celkovej stratégii ale aj firemnej kultúre.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Taliansky jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

finančný manažment a riadenie ľudských zdrojov
5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Aby bol nový člen top manažmentu firmy na tejto pozícii úspešný, je nevyhnutné aby sme v ňom / nej našli silnú osobnosť a prirodzenú autoritu. Hľadáme rozvážneho a zodpovedného človeka, ktorému nechýba analytické a koncepčné myslenie a organizačné schopnosti na vysokej úrovni. Potrebné je taktiež
• Vysokoškolské vzdelanie, ideálne v ekonomickom alebo humanitnom odbore
• Relevantná prax na riadiacej pozícii (obrovskou výhodou je znalosť prostredia výrobných spoločností)
• Znalosť anglického alebo talianskeho jazyka na vysokej úrovni- schopnosť prezentovať a viesť stretnutia v danom jazyku
• Veľmi dobrá znalosť produktov MS Office

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Poradenská a konzultačná spoločnosť zameraná na oblasť Human Resources predovšetkým recruitment, assessment a školenia. Spoločnosť RecruitMen je členom skupiny RecruitMen&Developium group. Cieľom našej spoločnosti je poskytovanie spoľahlivých a komplexných služieb, ktoré zodpovedajú požiadavkám zákazníkov. Sme súčasťou regiónu a záleží nám na jeho rozvoji. Podporujeme viacero projektov zo sociálnej oblasti, vzdelávania či kultúry.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Adresa spoločnosti

RecruitMen s.r.o.
Medzilaborecká 21
821 01 Bratislava
http://www.recruitmen.eu

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Veronika Koišová
Tel.:0915/490460
E-mail:poslať životopis

Zverejnené dňa:2017-10-16 (57 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Trenčiansky kraj Trenčín
Pracovná ponuka nájdená za 1 milisekúnd.