Asistentka obchodného riaditeľa (m/ž)

Jungheinrich spol. s r.o.

Miesto práce
Diaľničná cesta 17, Bratislavský kraj, Senec, Trnavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Asistencia obchodnému riaditeľovi, administratívna podpora.
• Štandardné úkony pracovníka obchodného oddelenia - objednávanie, príjem, expedícia tovaru, vyhotovovanie zmlúv, reporting nadriadenému, asistencia oblastným manažérom predaja, interná dokumentácia zákaziek, informovanie o stave ich spracovania.
• Práca s interným CRM a SAP systémom, zaznamenávanie údajov o obchodných prípadoch, zákazníkoch a predanom tovare.

Zamestnanecké výhody, benefity

• Flexibilný pracovný čas
• Možnosť jazykového vzdelávania plne hradeného spoločnosťou
• Príspevok na šport
• Stravné nad rámec zákonom stanovenej hodnoty.
• Pitný režim/ občerstvenie hradené zamestnávateľom.
• 4 dni voľna navyše (po odpracovaní 1.roka).
• Firemné akcie a Teambuildingy.

Informácie o výberovom konaní

Vopred ďakujeme za poslanie žiadosti o zamestnanie. Vzhľadom na veľký počet žiadostí, však nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať budeme iba vybraných kandidátov. Ďakujeme za pochopenie.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.12.2017(ostáva ešte 42 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Administratívne a ekonomické znalosti

Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Strojopis - pokročilý

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Vysoké pracovné nasadenie, schopnosť pracovať pod tlakom a konštruktívne riešiť viaceré úlohy (projekty naraz).
• Výborné komunikačné schopnosti slovom aj písmom.
• Zmysel pre tímovú prácu, orientácia na zákazníka.
• Príjemné vystupovanie.
• Spoľahlivosť, lojalita a pracovná stabilita.
• Schopnosť improvizácie a organizačné schopnosti.
• Flexibilita a ochota učiť sa, dobrý time management.
• Schopnosť zvládnuť základnú orientáciu v technických výrobkoch (manipulačná technika).
• Obchodné myslenie, schopnosť načúvať zákazníkovi a základná schopnosť identifikovať obchodnú príležitosť.
• Samostatnosť, zodpovednosť, precíznosť.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Jungheinrich AG patrí medzi najväčších svetových dodávateľov vysokozdvižnej a manipulačnej techniky a na slovenskom trhu je dlhodobo jednotkou. Jungheinrich ponúka svojim klientom komplexnú ponuku produktov a služieb zahŕňajúcu vysokozdvižnú a manipulačnú techniku, regálové systémy, informačné systémy pre riadenie skladu, prenájom vozíkov, servis a finančné služby. Na Slovensku pôsobí prostredníctvom dcérskej spoločnosti Jungheinrich spol. s r.o. od roku 1997.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Jungheinrich spol. s r.o.
Diaľničná cesta 17
903 01 Senec
http://www.jungheinrich.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Silvia Junger
E-mail:poslať životopis
ID:3237633Dátum zverejnenia:9.11.2017Lokalita:Bratislavský kraj,Senec,Trnavský krajPozícia:Administratívny pracovník, referent,AsistentSpoločnosť:Jungheinrich spol. s r.o.

Zverejnené dňa:2017-11-09 (11 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Trnavský kraj Bratislavský kraj
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.