Risk Management Specialist

Miesto práce
Bratislava
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Position will be an integral part of the FBA team, more specifically dedicated to the ACR activities /internal audit, internal control, risk management/. Its function is transversal, interacting with both internal (local SPOCs, management of OSK) and external (Group DACRG / GFRA, auditors) partners.
The purpose of position is to develop and execute company wide risk management culture, addressing operational and strategic risks threatening our businesses and following up the actions plans in close cooperation with key stakeholders.

Basic role/responsibilities:

- Contribution to the ACR concept in OSK (audit, control, risk, fraud), creating a synergies in between these four ACR elements
- Set-up and develop effective risk culture in company, meaning
  • Creation and follow up of corporate risk map, via strong interaction with dpts directors and dedicated risk owners
  • identify, classify and asses the potential threaths/risks, map them to the corporate risk map.
  • define and assess probablity and potential materiality of impacts driven by individual risks.
  • Define and put in practise related treatment plans, including preventive actions (Internal controls), measuring (audit functions) and mitigations.
  • Assess the "risk apetite" per individual stakeholders and consequently adjust the Risk Management activities.
- Roll out an internal/external integrated reporting to the local and Group management bodies.
- Being ready to hold presentations to the Governancy bodies.
- Become a thrustworthy partner for top-down risk related discussions and strategies of the company.
- Anticipate evolution of Corporate Risk Management, based on the wider knowledge of telco business strategies, technology evolution and link to actual risk methodology.
Ponúkaný plat (brutto)
dohodou
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o výberovom konaní
Zaujala Vás táto ponuka?
Vyplnením a odoslaním osobného dotazníka v
slovenskomaleboanglickomjazyku budete automaticky zaradený do našej databázy.
Informácie o spracúvaní Vašich osobných údajov.
Požadované vzdelanie

Vzdelanie v odbore

Znalosti

Jazykové znalosti

Požadovaná prax
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- High communication skills, diplomacy and capacity to develop a thrustworthy relations with senior managerial levels.
- Methodical, well structured yet pragmatic approach. Target and deadline oriented.
- Fluency in english essential, having a skills to elaborate, report and present divers format to the variety of interlocutors (from key employees to the ExCo bodies).
- Autonomous and strong performance, but engaged team player to reach highest ACR standards.
- Be able to work in transversal environment.
Stručná charakteristika spoločnosti
O spoločnosti Orange Slovensko

Orange je vedúcou telekomunikačnou spoločnosťou a najväčším mobilným operátorom na Slovensku. K 31.3. 2015 evidoval 2,854 mil. zákazníkov mobilných služieb a takmer 228 000 zákazníkov pevného internetu a digitálnej televízie, z toho 91 tisíc zákazníkov mobilnej TV. Mobilné služby poskytuje prostredníctvom 2G siete, ktorá pokrýva 99,8% populácie, prostredníctvom 3G siete s maximálnou rýchlosťou 42 Mbit/s, ktorá je dostupná pre viac než 90 % populácie a prostredníctvom 4G siete najnovšej generácie pokrýva 34 miest a obcí, čo je takmer tretina populácie Slovenska. Orange Slovensko je prvý telekomunikačný operátor na Slovensku, ktorý spustil najmodernejšiu pevnú sieť novej generácie na báze FTTH (Fiber To The Home - optika do bytu), ktorá v súčasnosti pokrýva takmer 336 tisíc domácností v 18 mestách. Pevný internet a digitálnu televíziu poskytuje Orange taktiež prostredníctvom technológie DSL, ktorá je dostupná na väčšine územia Slovenska. Spoločnosť Orange Slovensko je držiteľom certifikátu environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001:2004, ako aj certifikátu informačnej bezpečnosti podľa normy ISO 27001:2005 so zameraním na služby elektronického obchodu a mobilnej dátovej komunikácie. Na Slovensku je lídrom v oblasti CSR a firemnej filantropie, ktorú zastrešuje prostredníctvom Nadácie Orange - najznámejšej a najdôveryhodnejšej firemnej nadácie na Slovensku. Vďaka svojim rozsiahlym a dlhodobým aktivitám v oblasti spoločenskej zodpovednosti bol Orange už trikrát ocenený mimoriadne významným ocenením - Hlavnou cenou Via Bona Slovakia pre veľké podniky za komplexný prístup k zodpovednému podnikaniu. Kvalita služieb spoločnosti Orange Slovensko spĺňa kritériá certifikátu ISO 9001:2000 podľa medzinárodného štandardu kvality. Nezávislí audítori potvrdili, že Orange Slovensko má vybudovaný systém riadenia, ktorý zákazníkom zaručuje kvalitné, stabilné a konzistentné poskytovanie služieb. Orange je jediná spoločnosť na Slovensku, ktorá sa umiestnila šesťkrát po sebe na stupni víťazov rebríčka Firma roka, ktorý každoročne zostavuje ekonomický týždenník Trend.

Majiteľom 100 % akcií spoločnosti Orange Slovensko je skupina Orange. Informácie o spoločnosti Orange Slovensko sa nachádzajú na stránke www.orange.sk, www.facebook.com/OrangeSlovensko alebo nás môžete sledovať cez Twitter na @orange_sk, prípadne na Orange blogu na www.orange.sk/blog.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Telekomunikácie
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Adresa
Orange Slovensko, a.s.
Metodova 8
821 08 Bratislava
http://www.orange.sk

E-mail:poslať životopis


> Späť na zoznam pozícií

Zverejnené dňa:2017-11-15 (4 dni)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Pracovná ponuka nájdená za 1 milisekúnd.