Administratívny referent - práca pre šikovnú študentku alebo mamičku

SunSet Blvd. s.r.o.

Miesto práce
Kopčianska 8-10, Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ASAP
Ponúkaný plat (brutto)
4 Eur/ hod.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Už 13 rokov zabezpečujeme starostlivosť pre klientov v ich domácom prostredí a zároveň ponúkame zmysluplnú prácu pre opatrovateľky zo šiestich krajín Európske únie.

Tvojou úlohou bude:
- administratívna a organizačná podpora chodu kancelárie
- spracovanie a evidencia poštovej agendy spoločnosti
- práca s firemnou databázou
- administratívna výpomoc (skenovanie, skartovanie dokumentov, triedenie a systematizovanie pošty, agenda A1)
- spracovanie pridelených úloh

Práca je vhodná pre študentov alebo mamičky. Podmienkou je schopnosť pracovať min. 20 hodín týždenne.

Zamestnanecké výhody, benefity

- Možnosť kariérneho rastu a rozvoja
- Denný tréning a možnosť zlepšovať svoju nemčinu
- Mladé a energické vedenie spoločnosti, s ktorým môžeš diskutovať o nových nápadoch alebo zlepšeniach
- Dynamický a mladý kolektív

Informácie o výberovom konaní

Životopis nám prosím zasielajte na: l.chlpikova@sunset24.eu

Spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať iba uchádzačov, ktorí spĺňajú zadané podmienky.
Osobné údaje kandidátov, ktorí neuspeli vo výberovom procese budú po jeho ukončení zlikvidované, v zmysle zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

8.12.2017(ostáva ešte 15 dní)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Sme stabilná a medzinárodne pôsobiaca spoločnosť s dlhoročnou tradíciou, ktorá sa špecializuje na zabezpečenie plnohodnotnej starostlivosti o seniorov v rámci celej Európy.
Starostlivosť pre klientov zabezpečujeme v ich domácom prostredí a zároveň ponúkame zmysluplnu prácu pre opatrovateľky zo šiestich krajín Európskej únie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Administratívne a ekonomické znalosti

Hospodárska korešpondencia - základy
Pokladňa - základy
Strojopis - pokročilý

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- V prvom rade komunikatívna znalosť nemeckého jazyka
- Možnosť pracovať min. 20 hodín / týždenne
- Samostatnosť, spoľahlivosť , proaktivita a komunikatívnosť
- Skúsenosti s Outlookom výhodou
- Chuť učiť sa a pracovať

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

V spoločnosti SUNSET sa zaoberáme poskytovaním personálnych služieb už od roku 1998. Vzhľadom na naše úspešné pôsobenie na slovenskom trhu, sme od roku 2004 rozšírili pôsobnosť aj do zahraničia. Od roku 2005 sa špecializujeme na poskytovanie opatrovateľskej služby v nemecky hovoriacich krajinách. Našim cieľom je stať sa globálnou renomovanou agentúrou špecializujúcou sa na opatrovateľské služby a doplnkové služby personálneho lízingu s dôrazom na vysokú kvalitu poskytovaných služieb a maximálnu spokojnosť našich zákazníkov a zamestnancov.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Adresa spoločnosti

SUNSET Blvd. s.r.o.
Kopčianska 8-10
85101 Bratislava
http://www.sunset24.eu

Kontakt

Kontaktná osoba: Lenka Chlpíková
Tel.:+421 948 663 443
E-mail:poslať životopis
ID:3251772Dátum zverejnenia:23.11.2017Lokalita:BratislavaPozícia:Administratívny pracovník, referent,Asistent,Office manager,Recepčná,SekretárkaSpoločnosť:SunSet Blvd. s.r.o.

Zverejnené dňa:2017-11-23 (20 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Pracovná ponuka nájdená za 1 milisekúnd.