Operátor call centra pre biznis zákaznikov

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máš rád(a) mobilné telefóny, nové technológie, inovatívne služby? Baví ťa komunikovať s ľuďmi? Si súťaživý(á) a rád(a) zdolávaš výzvy? Chceš sa naučiť, ako sa robí biznis v medzinárodnej spoločnosti, ktorá hrá prvú ligu? Tak si tu správne.

Práve hľadáme posilu, predajcu aj "servismena" do nášho tímu v call centre v Nitre.



KTO SME A O ČO SA SNAŽÍME

Zavolať babičke, poslať fotky e-mailom kamarátke, pozrieť sa na nete, čo hrajú v kine, pozerať filmy bez reklám. Umožňujeme ľuďom zdieľať svoje radosti aj starosti, šetriť čas, komunikovať... na diaľku, kdekoľvek, rýchlo a každý deň, prostredníctvom volaní v pevnej i mobilnej sieti, dát a televízie. Sme líder, ktorý posúva tento svet vpred. Sme Telekom.



AKÁ PRÁCA NA TEBA ČAKÁ

Každodenným chlebíčkom našich reprezentantov v call centre v Nitre je starostlivosť o biznis zákazníkov úzko prepojená s aktívnym predajom produktov a služieb Telekomu.



Spokojnosť zákazníkov je pre nás prvoradá! Našou úlohou je starať sa o biznis zákazníkov, riešiť ich požiadavky a prostredníctvom zisťovania potrieb predávať zákazníkom všetko, čo im na očiach vidíme, ale aj produkty a služby, po ktorých zatúžia akonáhle im ich predstavíš.

Sme tu preto aby sme našli pre každého zákazníka riešenie šité na mieru!



Práca na call centre sa nezaobíde bez bežnej administratívy, zadávania požiadaviek do počítača a spolupráce s ostatnými oddeleniami spoločnosti.

Spokojnosť zákazníka súvisí aj s dostupnosťou call centra od 07:30 do 18:00.

Preto pracujeme v 8,5 hod. zmenách s postupným nástupom na pracovnú zmenu.








Zverejnené dňa:2018-01-13 (6 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Nitriansky kraj Nitra
Pracovná ponuka nájdená za 1 milisekúnd.