Pracovník technickej podpory

Slovanet, a.s.

Miesto práce
Štefánikova 19, Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Ponúkaný plat (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

1. Poskytuje technickú podporu zákazníkom telefonickou a mailovou formou.
2. Aktívne reaguje na zákaznícke požiadavky technického charakteru (nefunkčnosť a výpadky internetu, televízie a ostatných služieb).
3. Pracuje v internom informačnom systéme (zakladá, upravuje a ukončuje užívateľské služby zákazníkov).
4. Zadáva a koordinuje prácu externých technikov v teréne.
5. Vykonávanú prácu koordinuje s kolegami ostatných oddelení (fakturačné oddelenie, oddelenie služieb zákazníkom, technický úsek).

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca pre stabilnú internetovú a telco spoločnosť s 20-ročným pôsobením na trhu,
- práca v mladom kolektíve,
- možnosť odborného rastu a prístupu k najnovším technológiám,
- zamestnanecké benefity - príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie (3.pilier), príspevky na dovolenku, kultúrne a športové aktivity, dni voľna navyše (sickday, fitday, životné a pracovné jubileá), životné a úrazové poistenie, zľavnené produkty (internet, káblovka), spoločné teambuildingové akcie, atď.

Informácie o výberovom konaní

Kandidáti, ktorí budú vyhovovať požiadavkám, budú pozvaní na osobný pohovor.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

28.2.2018(ostáva ešte 32 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Windows - pokročilý
Administrácia LAN/WAN - základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Kvalifikačné požiadavky:
- SŠ s maturitou príp. VŠ 1.stupňa
- základné odborné znalosti z oblasti IT a telekomunikačných služieb
- prehľad v internetovej oblasti - typy pripojenia na internet, e-mail, www, koax TV, IPTV, VoIP
- znalosť práce s OS Windows a programami MS Office
- znalosť AJ so schopnosťou aktívnej telefonickej a mailovej komunikácie so zákazníkom je výhodou
- skúsenosti z oblasti poskytovania technickej podpory resp. služieb zákazníkom sú výhodou.

Osobnostné predpoklady:
- zrozumiteľný a slušný prejav v telefonickom kontakte so zákazníkom,
- komunikačné zručnosti,
- odolnosť voči stresu a záťaži,
- schopnosť pružne reagovať na požiadavky klientov,
- zodpovednosť,
- schopnosť spolupracovať, resp. pracovať v tíme,
- ochota učiť sa nové veci.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Slovanet, a.s. je jedným z najvýznamnejších telekomunikačných operátorov na Slovensku. Domácnostiam poskytuje internetové pripojenie, telefónne služby a v desiatkach miest aj digitálnu televíziu. Firemným zákazníkom a organizáciám od najmenších až po korporácie poskytuje s internetom aj integrované komunikačné a hlasové služby, virtuálne privátne siete, bezpečnostné a cloudové riešenia a ďalšie služby. Slovanet sa obzvlášť zameriava na inovatívne riešenia, v roku 2015 napríklad spustil prvú LTE sieť pevného internetu na Slovensku a v roku 2016 - opäť ako prvý operátor - spustil sieť internetu vecí (IoT).

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Slovanet, a.s.
Záhradnícka 151
821 08 Bratislava
http://www.slovanet.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Barbora Hertlová
E-mail:poslať životopis
ID:3287944Dátum zverejnenia:16.1.2018Lokalita:TrenčínPozícia:Helpdesk operátor,Telefonický operátorSpoločnosť:Slovanet, a.s.

Zverejnené dňa:2018-01-17 (33 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Trenčiansky kraj Trenčín
Pracovná ponuka nájdená za 1 milisekúnd.