Hľadáme skúsenú recepčnú! Hľadáme Vás!

Techo, s.r.o.

Miesto práce
Cesta na červený most 12, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Ponúkaný plat (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme šikovnú osobu, ktorá vždy ochotne a s úsmevom na tvári vyrieši veľké množstvo úloh spojených s vedením chodu recepcie a administratívnej agendy. Prácou u nás môžete ukázať, čo vo Vás je a plne využiť Vaše organizačné schopnosti.

Výsledkom Vašej práce bude:
- chod recepcie plne pod kontrolou,
- profesionálne zastrešený prvý kontakt so spoločnosťou - vybavené telefonáty, e-mailová komunikácia, pošta, obslúžené a spokojné návštevy spoločnosti,
- dohľad nad čistotou a poriadkom v priestoroch spoločnosti (vrátane upratania riadov po návštevách atď.),
- promptne zorganizované služobné cesty pre zamestnancov, zabezpečené rezervácie ubytovania, leteniek atď.,
- včasný a úplný nákup kancelárskych potrieb, občerstvenia, vybavenia kuchynky a pod.,
- kompletne zastrešená agenda servisných opráv hnuteľného a nehnuteľného majetku, práva vozového parku a iné.
- pomoc pri organizácii a spolurealizácia firemných eventov,
- zastrešenie agendy objednávania darčekov pre klientov a zamestnancov atď.

Zamestnanecké výhody, benefity

Okrem zaujímavej práce ponúkame zároveň aj:
- príležitosť stať sa súčasťou profesionálneho tímu, ktorý sa riadi etickým kódexom,
- možnosť vypracovať sa a byť vo svojej profesii skutočne dobrý,
- možnosť sebarealizácie,
- priestor pre zdokonaľovanie sa v anglickom a nemeckom jazyku atď.

Informácie o výberovom konaní

Ak si myslíte, že hľadáme práve Vás, pošlite svoje CV spolu so súhlasom o spracovaní osobných údajov v zmysle Zákona o ochrane osobných údajov na e-mail: nabor@techo.com.
Prosím, neposielajte motivačné listy.
Písomné odporúčania od minulých zamestnávateľov (s kontaktnými údajmi na zamestnávateľa) sú výhodou.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

28.2.2018(ostáva ešte 13 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Kreativita, iniciatíva, proaktívny prístup k práci,
- Preukázateľné výborne výsledky v oblasti riadenia recepcie, sekretariátu min. 2 roky,
- Skúsenosť s organizovaním teambuildingových aktivít,
- Orientácia na výsledky a dokončovanie veci,
- Zodpovednosť a spoľahlivosť,
- Schopnosť zorganizovať si svoj čas a presadiť sa.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť TECHO|ROYAL AHREND COMPANY je významným európskym výrobcom a dodávateľom kancelárskeho nábytku a rešpektovaným poskytovateľom kancelárskych fit-out riešení pre celý rad nadnárodných i lokálnych firiem v Európe i na Blízkom Východe.

Podrobnejšie informácie o nás a našich produktoch nájdete na http://www.techo.com

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Techo, s.r.o.
Cesta na Červený most 12
811 05 Bratislava
http://www.techo.com

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Linda Remáková
E-mail:poslať životopis
ID:3311579Dátum zverejnenia:15.2.2018Lokalita:BratislavaPozícia:Administratívny pracovník, referent,Asistent,Recepčná,SekretárkaSpoločnosť:Techo, s.r.o.

Zverejnené dňa:2018-02-15 (3 dni)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Pracovná ponuka nájdená za 1 milisekúnd.