Zatopek Consulting, a.s.

Asistentka

Zatopek Consulting, a.s.

Miesto práce
Tower 115, Pribinova 25, 811 09 Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.05.2018, príp. dohodou
Ponúkaný plat (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Prvotné spracovanie, príprava a evidencia účtovných podkladov, komunikácia s
účtovníčkou
- Vystavovanie / účtovanie faktúr v účtovnom systéme SAP
- Evidencia pošty, majetku, príprava protokolov
- Vedenie pokladne
- Vytváranie cestovných príkazov zamestnancov a zamestnávateľov, kupovanie leteniek
a výprava na SC
- Príprava podkladov na mzdy pre zamestnancov
- Pravidelný kontakt s dodávateľmi a odberateľmi
- Objednávanie kancelárskeho materiálu a spotrebného materiálu
- Vybavovanie reklamácií
- Príprava a kontrola dochádzky zamestnancov
- Nákup, evidencia a rozdeľovanie stravných lístkov
- Starostlivosť o vozový park, aktívne šoférovanie
- Podporné marketingové aktivity
- Organizácia firemných podujatí
- Celková administratíva a starostlivosť o chod kancelárie
- Komplexná asistencia manažmentu a určeným nadriadeným pracovníkom
- Zákaznícky servis (práca s helpdeskom)

Zamestnanecké výhody, benefity

Finančné:
- Vreckové 25% pri zahraničnej služobnej ceste, 40% pri služobnej ceste do zahraničia viac ako 4 týždne
- Motivujúci bonusový systém odmeňovania
- Hiring bonus

Nefinančné:
- Flexibilný pracovný čas, homeoffice, možnosť dohody
- Dovolenka navyše 5 dní
- Firemná lyžovačka 1x za rok
- Firemný teambuilding 1x za rok
- Koncoročný večierok s vianočným darčekom
- Rôzne iné firemné podujatia
- Soft skills a interné vzdelávanie (podľa potreby, dohody)
- Mobilný telefón aj na súkromné účely s limitom
- Notebook aj na súkromné účely
- Pitný režim a občerstvenie (káva, čaj, čerstvé ovocie)
- Nadštandardná zdravotná starostlivosť po 2,5 roku pôsobenia vo firme

Informácie o výberovom konaní

Ponúkame zaujímavé finančné ohodnotenie a zázemie v prosperujúcej firme, mladý a motivovaný kolektív, možnosť odborného aj osobného rozvoja.

V prípade, že spĺňate uvedené požiadavky a máte záujem o spoluprácu, pošlite nám životopis, v ktorom uvediete aj Vaše platové očakávania.
Životopisy posielajte na e-mailovú adresu: kariera@zatopek.org

V reakcii na pracovnú ponuku prosíme uviesť súhlas so spracovaním osobných údajov v nasledovnom znení: "Uchádzač zaslaním osobných údajov udeľuje spoločnosti Zatopek Consulting, a.s. súhlas so správou, spracovaním a archivovaním osobných údajov v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. na účely evidencie uchádzačov o zamestnanie po dobu jedného roku. Po uplynutí tejto doby budú osobné údaje uchádzača zlikvidované v súlade s platnou legislatívou. Uchádzač vyhlasuje, že všetky uvedené údaje a informácie sú pravdivé."
Výberové konanie prebehne v priebehu apríla 2018, spoločnosť Zatopek Consulting, a.s. si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.4.2018(ostáva ešte 24 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

SAP - základy

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Príjemné vystupovanie
- Komunikačné schopnosti na vysokej úrovni
- Precíznosť a zodpovednosť
- Samostatnosť
- Ochota učiť sa nové veci
- Aktívny a pozitívny prístup k práci
- Flexibilita
- Praktické zručnosti s nástrojmi MS Office (Word,
Excel, Outlook, Powerpoint), SAP (výhodou)
- Anglický jazyk na komunikačnej úrovni
- Vodičský preukaz B

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Zatopek Consulting a.s. bola založená v roku 2007 s cieľom profilovať sa ako dlhodobý a stabilný partner organizácií podnikajúcich v sektore finančných služieb. Vzhľadom na vývoj trhu a pozitívne ohlasy postupne rozširuje svoj záber aj na ostatné sektory. Ťažiskom aktivít spoločnosti je poradenstvo v oblasti využitia informačných systémov SAP ako podporného nástroja podnikania.

Spoločnosť sa zameriava najmä na:

- Vlastné riešenie implementácie modulu Treasury so štandardizovanými rozšíreniami pre podielové, penzijné a dôchodkové fondy

- Implementácie štandardných riešení na báze SAP v oblastiach
• Treasury and Risk Management
• Exposure Management, Commodity Management
• Cash and Liquidity Management

- Vývoj riešení pre správu finančných umiestnení
- Analýzu a optimalizáciu aplikačnej architektúry
- Servis a rozvoj existujúcich riešení

Spoločnosť zamestnáva vyše 30 zamestnancov.

Najvýznamnejšími klientmi spoločnosti sú:
• Veľké finančné inštitúcie v SR aj ČR (napr. dôchodcovské správcovské spoločnosti, finačné spoločnosti zaoberajúce sa asset managementom, investičné spoločnosti, poisťovne, atď...)
• Spoločnosti pôsobiace v priemysle v SR, ČR, krajinách EU a Spojených arabských emirátoch

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Zatopek Consulting, a.s.
Tower 115, Pribinova 25
811 09 Bratislava
http://www.zatopek.org

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Kristína Kružliaková
Tel.:+421 917 777 133
E-mail:poslať životopis

Inzerent:Zatopek Consulting, a.s. [ ]
Zverejnené dňa:2018-03-27 (24 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.