Slovak Business Agency

׼utujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.

Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky

Pomocný odborný pracovník registrácie a overovania klientov Front Office Národného projektu NPC v regiónoch

Slovak Business Agency

Miesto práce
Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
jún 2018
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
793,-€ (spolu s variabilnou zložkou 20% mzda952,-€)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

V rámci projektu obsadzujeme 2 pozície pomocného odborného pracovníka registrácie a overovania klientov Front Office, jednu v každom z nasledovných regiónov:
Trnava, Nitra

Záujemcovia o uvedené pozície konkretizujte prosím región, v ktorom máte záujem vykonávať pracovnú pozíciu!

Náplň práce:
- je primárnym kontaktným pracovníkom pre osobný styk s budúcimi i registrovanými klientami NPC v regiónoch;
- vykonáva špecifické pomocné odborné činnosti súvisiace s realizáciou hlavných aktivít, podaktivít a všetkých odborných činností projektu, ktorých charakter vyžaduje príslušnú špecifickú kvalifikáciu, vedomosti, alebo konkrétne predchádzajúce odborné skúsenosti;
- v prípade klientov z radov malých a stredných podnikateľov (MSP) vykonáva - projektom a súvisiacou legislatívou dané - overenie oprávnenosti cieľových skupín a overenie MSP, vrátane poskytovania súvisiacich informácií;
- poskytuje záujemcom z radov širokej verejnosti, ako aj z radov registrovaných klientov NPC, podrobné a komplexné informácie o službách a podpore, ktoré sú poskytované v rámci realizácie odborných činností v jednotlivých programoch a podaktivitách NP NPC v regiónoch;
- poskytuje záujemcom z radov širokej verejnosti, základné informácie o procese registrovania sa za klienta NPC a následných možnostiach čerpania poskytovaných služieb a podpory;
- predkladá podnety súvisiace s vnútroprojektovými evalvačnými procesmi;
- predkladá návrhy na zmenové konania súvisiace s realizáciou projektu Hlavnému regionálnemu odbornému koordinátorovi realizácie aktivity 1 a 2;
- predkladá dielčie podklady nevyhnutné pre zabezpečenie priebežného monitorovania a vyhodnocovania realizácie projektu Hlavnému regionálnemu odbornému koordinátorovi realizácie aktivity 1 a 2;
- pracuje s internými databázovými a informačnými systémami a spravuje internú registračnú databázu klientov NPC, vrátane aktivácie a/alebo deaktivácie vygenerovaných identifikačných kódov registrovaných a overených klientov NPC v regiónoch.

Zamestnanecké výhody, benefity

- možnosť odborného rastu;
- účasť na školeniach a seminároch s cieľom rozširovať si všeobecný prehľad a odbornosť;
- započítateľná prax v oblasti implementácie projektov spolufinancovaných z fondov EÚ;
- flexibilný pracovný čas;
- dovolenka nad rámec zákonníka práce;

Informácie o výberovom konaní

Záujemcovia o uvedenú pozíciu posielajte životopisy vo formáte EUROPASS v SJ spolu s uvedením konkrétneho regiónu, v ktorom máte záujem vykonávať pracovnú pozíciu na nižšie uvedenú adresu alebo mailom najneskôr do 10.05.2018.
K životopisu pripojte aj nasledujúci text, bez ktorého nebude možné vašu žiadosť ďalej spracovať:
"Osobné údaje vyplnil priamo uchádzač a dal súhlas spoločnosti Slovak Business Agency so spracovaním jeho osobných údajov, uvedených v tomto dokumente, pre účely zamestnania a uloženia do databázy uchádzačov o zamestnanie na dobu jedného roka, alebo do písomného odvolania v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov."
Ďakujeme všetkým uchádzačom za zaslanie žiadosti do výberového konania, kontaktovať však budeme len vybraných uchádzačov spĺňajúcich všetky požadované kritériá.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- prax v oblasti implementácie projektov spolufinancovaných z fondov EÚ je výhodou;
- predchádzajúce skúsenosti s technologickými a/alebo grafickými úpravami webpriestoru sú výhodou;
- znalosť anglického jazyka výhodou;
- všeobecná orientácia v príslušných právnych predpisoch SR a EÚ výhodou;
- plánovacie, organizačné a komunikačné schopnosti;
- zodpovednosť, precíznosť;
- schopnosť práce v tíme, samostatnosť, flexibilita;
- schopnosť zvládať krízové situácie, trpezlivosť.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Slovak Business Agency (do 28.02.2014 pod názvom Národná agentúra pre rozvoj malého a stredného podnikania) vznikla v roku 1993 spoločnou iniciatívou programu EU PHARE a vlády SR. Jej hlavným cieľom je prostredníctvom fondov EÚ a štátnych programov iniciovať rozvoj a rast malých a stredných podnikov. Zabezpečuje koordináciu aktivít na podporu malého a stredného podnikania v SR na medzinárodnej, národnej a lokálnej úrovni.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Slovak Business Agency
Karadžičova 2
811 09 Bratislava
http://www.sbagency.sk
ID:3378523Dátum zverejnenia:2.5.2018Lokalita:NitraPozícia:Administratívny pracovník, referentSpoločnosť:Slovak Business AgencyZákladná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:793,-€ (spolu s variabilnou zložkou 20% mzda952,-€)

Inzerent:Slovak Business Agency [ ]
Zverejnené dňa:2018-05-02 (53 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Nitriansky kraj Nitra
Počet videní: 0
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.