Slovak Telekom, a.s.

Helpdesk operátor pre biznis zákazníkov

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Si nadšenec mobilných telefónov, mobilných aplikácií, nových technológií a ďalších moderných technických vychytávok? Baví Ťa komunikovať s ľuďmi alebo sa to chceš naučiť? Chceš sa stať dôležitým článkom silnej nadnárodnej spoločnosti? Baví Ťa práca v tíme / kolektíve? Si súťaživý a rád zdolávaš výzvy? Pridaj sa do úspešného tímu hejpdesk podpory pre biznis zákazníkov.



Čo bude tvojou úlohou ?



- prijímať, evidovať a riešiť technické požiadavky a podnety biznis zákazníkov prostredníctvom telefonického kontaktu,

- identifikovať miesta vzniku systémových porúch,

- monitorovať vybavovanie prijatých podnetov a riešiť vzniknuté nedostatky,

- spolupracovať s ostatnými zložkami pri riešení zákazníckych požiadaviek, reklamácií, sťažností s cieľom vyriešenia podnetu od zákazníka.






Inzerent:Slovak Telekom, a.s. [ ]
Zverejnené dňa:2018-05-03 (51 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Počet videní: 0
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.