Competence Call Center, s.r.o.

×

Neváhajte a pošlite životopis!O prácu sa uchádzajú aj kandidáti, ktorí nespĺňajú úplne všetky požiadavky.

Operátor/operátorka českého zákazníckeho centra

Miesto práce
Kalinčiakova 31, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
11.06.2018
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
cca.500+350-400€/mesiac, resp. 3+2,50€/hod.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Táto pozícia zahŕňa poskytovanie komplexného zákazníckeho servisu cez telefón, e-mail a písomne pre českých klientov nášho partnera - známeho poskytovateľa v oblasti TV & médií:
• zadávanie, kontrola a schvaľovanie nových zmlúv a dodatkových služieb do systému na základe telefonických požiadaviek predajcov
• aktivácia a deaktivácia služieb
• telefonické potvrdzovanie zmlúv
• technická podpora
• administratívne činnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

• náročná, ale pestrá pracovná náplň
• intenzívne zatrénovanie
• moderný office
• možnosť kariérneho rastu v medzinárodnej spoločnosti
• možnosť osobného rozvoja
• flexibilné plánovanie pracovného času (min. 20 hod/týž.)


• "Member gets Member" (Poznáš niekoho, kto by u nás chcel pracovať? Predstav nám ho a môžeš získať atraktívny bonus!)
• káva a čaje po celý deň zdarma
• každý týždeň pre všetkých čerstvé ovocie
• tímové akcie (teambuildingy, spoločné podujatia pre zamestnancov)
• oddychová miestnosť (Chill-Out-Room)
• Týždne zdravia
• karta Multisport, umožňujúca neobmedzený vstup na rôzne športoviská za veľmi výhodnú cenu
• vzdelávací program pre našich zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Je potrebné zúčastniť sa vstupného školenia od 11.06.2018 do 22.06.2018

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

7.6.2018(ostáva ešte 18 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Český jazyk - Pokročilý (C1)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• čeština na dobre komunikatívnej úrovni (slovom aj písmom)
• výborné komunikačné a korešpondenčné zručnosti
• rozvinutá PC gramotnosť
• dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
• dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu
• časová dostupnosť min. 20 hod/týž. - v rámci pracovnej doby PO - PI 08.-=KONTAKT=-.00, víkendy a sviatky 10.-=KONTAKT=-.00

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

CCC is one of Europe's leading contact centers. At 18 locations in 8 countries, more than 6,000 service professionals provide top quality international customer care solutions. As a quality outsourcing company we provide solutions for significant national and international companies. CCC is one of the most successful companies in this growing industry in which every employee benefits from our positive development.

Competence is our promise: 20 years of expertise and 52 international awards confirm our international quality standards for incoming hotlines, outgoing campaigns and in written customer communication.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Adresa spoločnosti

Competence Call Center, s.r.o.
Kalinčiakova 31
831 04 Bratislava
http://www.yourccc.com

Kontakt

Kontaktná osoba: Nikoleta Kovácsová
Tel.:+421 2 -=KONTAKT=-
E-mail:poslať životopis
ID:3385368Dátum zverejnenia:10.5.2018Lokalita:Kalinčiakova 31, BratislavaPozícia:Administratívny pracovník, referent,Špecialista podpory zákazníkov,Telefonický operátorSpoločnosť:Competence Call Center, s.r.o.Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:cca.500+350-400€/mesiac, resp. 3+2,50€/hod.

Inzerent:Competence Call Center, s.r.o. [ ]
Zverejnené dňa:2018-05-10 (45 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Počet videní: 0
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.