Lugera & Maklér s r.o.

׼utujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.

Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky

HR administrator (Ref. č.: PR/020339)

Lugera & Maklér spol.s r.o.

Miesto práce
Trenčiansky kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
od950€

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

* Zodpovedá za spracovanie a udržiavanie zverenej personálno-administratívne agendy
* Pripravuje dokumentácie pre externých a dočasných zamestnancov (nastupujúcich/ odchádzajúcich zamestnancov)
* Komunikuje s príslušnými úradmi
* Zodpovedá za reporting a štatistky určené pre finančné oddelenie a HR
* Zodpovedá za aktualizáciu pracovných kariet (popisov pracovných náplní na určené pozície)
* Zodpovedá za administratívnu podporu HR oddelenia
* Koordinuje a organizuje nástup novoprijatých zamestnancov
* Zabezpečuje podporu a back office pre HR oddelenie

Zamestnanecké výhody, benefity

* Bohatý balíček sociálnych benefitov (vzdelávanie, teambuildingové aktivity, možnosti kultúrnych podujatí a iné)
* Ročný bonus, pravidelné prehodnocovanie mzdy

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

* Min. SŠ vzdelanie - humanitného zamerania
* Prax na obdobnej pozícii - min. 1 rok (Personalista, Mzdový účtovník)
* Znalosť Zákonníka práce, znalosť v oblasti BOZP
* Anglický jazyk - na úrovni umožňujúcej plynulú pracovnú komunikáciu (reporting manažmentu spoločnosti a iné)
* MS Office, Excell - pokročilá úroveň
* Silná orientácia na detail a presnosť
* Práca si vyžaduje silné analytické schopnosti, prácu s dátami a ich vyhodnocovanie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Lugera je jednou z najväčších personálno-poradenských spoločností na Slovensku. Od založenia v r. 1996 v Trenčíne sme otvorili 3 pobočky na Slovensku (TN, BA, KE) a pôsobenie sme rozšírili aj do zahraničia - do Českej republiky, Poľska, Holandska, Rumunska, Arménska a na Ukrajinu.

Uchádzačom o zamestnanie pomáhame s uplatnením na trhu práce bezplatne. Ponúkame možnosť registrácie životopisu v databáze, poskytujeme poradenstvo, zasielanie aktuálnych pracovných pozícií podľa zadaných kritérií a ďalšie služby.

Na osobných stretnutiach kandidátov dôkladne pripravíme na stretnutia s klientmi, informujeme ich o aktuálnej situácii na trhu práce v súvislosti s ich profilom a možnosťami uplatnenia. Samozrejmosťou je konštruktívna spätná väzba na priebeh pohovoru a poradenstvo kandidátovi.

V súčasnosti máme za sebou stovky veľkých i menších projektov pre zahraničných investorov, rovnako ako domáce slovenské spoločnosti a tisícky obsadených pracovných miest. Využite aj vy naše skúsenosti a jedinečné znalosti o trhu práce na Slovensku aj v zahraničí.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Lugera & Maklér spol.s r.o.
Jilemnického 3
911 01 Trenčín
http://www.lugera.sk
ID:3412699Dátum zverejnenia:6.6.-=KONTAKT=-Lokalita:Trenčiansky krajPozícia:Administratívny pracovník, referent,PersonalistaSpoločnosť:Lugera & Maklér spol.s r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:od950€

Počet videní: 0
Ponúkaná mzda: 950 EUR
Inzerent:Lugera & Maklér s r.o. [ ]
Zverejnené dňa:2018-06-30 (53 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Trenčiansky kraj
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.