Lugera & Maklér s r.o.

Office manager & Compliance Officer (Ref. č.: PR/020674)

Lugera & Maklér spol.s r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
from1300€

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Completing all office management tasks
- Ongoing organizational tasks
- Gathering data in Excel lists (diverse staff lists, payments, diverse contact lists, etc.)
- Create physical filing system, organize the electronic filing system for documents to be uploaded (for other staff members)
- Support the Head of IT and Head of Marketing (both based in Bratislava) in small, clearly defined project-related tasks
- Representing the Bratislava office in activities and alignments within the organization
- …and all other tasks developing over time, necessary in fulfillment of typical office management responsibilities in Bratislava

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Having a strong work ethic and the ability to address multiple tasks in a short time frame and being able to stick to strict deadlines
- A general understanding of the workings of the company and the general market for residence and citizenship services
- The ability to build and maintain good and lasting relationships with both internal and external clients
- Carrying out general business administration accurately and consistently
- Oral and written communication in English and Slovak
- Excellent interpersonal skills and self-awareness
- Excellent relationship building skills
- Skilled and knowledgeable with the use of the Microsoft Office Suite, esp. Powerpoint, Excel and Word
- English skills on high level (business fluent)
- Planning and organizing under flexible framework condition

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Lugera je jednou z najväčších personálno-poradenských spoločností na Slovensku. Od založenia v r. 1996 v Trenčíne sme otvorili 3 pobočky na Slovensku (TN, BA, KE) a pôsobenie sme rozšírili aj do zahraničia - do Českej republiky, Poľska, Holandska, Rumunska, Arménska a na Ukrajinu.

Uchádzačom o zamestnanie pomáhame s uplatnením na trhu práce bezplatne. Ponúkame možnosť registrácie životopisu v databáze, poskytujeme poradenstvo, zasielanie aktuálnych pracovných pozícií podľa zadaných kritérií a ďalšie služby.

Na osobných stretnutiach kandidátov dôkladne pripravíme na stretnutia s klientmi, informujeme ich o aktuálnej situácii na trhu práce v súvislosti s ich profilom a možnosťami uplatnenia. Samozrejmosťou je konštruktívna spätná väzba na priebeh pohovoru a poradenstvo kandidátovi.

V súčasnosti máme za sebou stovky veľkých i menších projektov pre zahraničných investorov, rovnako ako domáce slovenské spoločnosti a tisícky obsadených pracovných miest. Využite aj vy naše skúsenosti a jedinečné znalosti o trhu práce na Slovensku aj v zahraničí.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Lugera & Maklér spol.s r.o.
Mlynske Nivy 49 (Green Point Offices, block H)
821 09 Bratislava
http://www.lugera.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Yvonne Skupinová
E-mail:poslať životopis
ID:3490905Dátum zverejnenia:12.9.-=KONTAKT=-Lokalita:BratislavaPozícia:Administratívny pracovník, referent,Compliance špecialista,Office managerSpoločnosť:Lugera & Maklér spol.s r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:from1300€

Počet videní: 1
Ponúkaná mzda: 1300 EUR
Inzerent:Lugera & Maklér s r.o. [ ]
Zverejnené dňa:2018-09-12 (35 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.