Alpha medical, s.r.o.

Office manager

Alpha medical, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
minimálna dohodnutá mzda je900EUR, výška mzdy závisí od kvalifikácie a skúsenosti uchádzača

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Vedenie chodu kancelárie / vybavovanie hovorov, návštev, zabezpečovanie nákupu spotrebného tovaru,.../
• Pomoc pri organizovaní programu top manažmentu - objednávanie stretnutí, obsluha klientov počas stretnutí, rezervácia zasadacích miestností, reštaurácií, servis automobilov a pod.
• Organizácie služobných ciest top manažmentu - rezervácia leteniek, ubytovania a vedenie agendy s tým súvisiacej - cestovné príkazy, vedenie dochádzky top managementu
• Hlásenie a riešenie reklamácií, opráv a problémov súvisiacich s chodom kancelárie
• Administratíva spojená s chodom kancelárie /objednávky, žiadanky na nákup, preberacie protokoly.../
• Archivácia písomností
• Evidencia pošty a prijatých faktúr
• Vedenie pokladne

Zamestnanecké výhody, benefity

• Práca na riaditeľstve firmy v moderných priestoroch Digital Park II
• Klasická kancelária (nie open space)
• Flexibilný pracovný čas, príchod do práce kedykoľvek do 9. hodiny dopoludnia
• Skvelý a stabilný kolektív
• Notebook a firemný telefón aj na súkromné účely
• Príspevky na DDS
• Primerané ohodnotenie
• Možnosti vzdelávania (Kurzy anglického jazyka a iné...)
• Účasť na firemných eventoch - Alpha medical days (víkend v Tatrách)

Informácie o výberovom konaní

V prípade Vášho záujmu nám prosím zašlite svoj životopis a motivačný list v slovenskom a anglickom jazyku. Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať ohľadom osobného pohovoru. Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom, avšak dokážeme odpovedať iba vybraným záujemcom. Ostatné životopisy budú vedené v evidencii uchádzačov o zamestnanie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Strojopis - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• prax na podobnej pozícii je nevyhnutná
• znalosť anglického jazyka na pokročilej úrovni (osobná, telefonická aj emailová komunikácia)
• komunikatívne a organizačné zručnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Alpha medical je popredný poskytovateľ služieb laboratórnej medicíny na Slovensku. Diagnostické služby poskytuje v odboroch klinická biochémia, hematológia, transfuziológia, imunológia, alergológia, klinická mikrobiológia, patologická anatómia a lekárska genetika.
Od apríla 2017 je súčasťou spoločnosti UNILABS, ktorá je európskym lídrom v lekárskej diagnostike .

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Alpha medical, s. r. o.
Záborského 2
036 01 Martin
http://www.alphamedical.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Zuzana Moravčíková
Tel.:-=KONTAKT=-
E-mail:poslať životopis
ID:3502556Dátum zverejnenia:27.9.-=KONTAKT=-Lokalita:BratislavaPozícia:Back office špecialista,Office managerSpoločnosť:Alpha medical, s.r.o.Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:minimálna dohodnutá mzda je900EUR, výška mzdy závisí od kvalifikácie a skúsenosti uchádzača

Počet videní: 1
Ponúkaná mzda: 900 EUR
Inzerent:Alpha medical, s.r.o. [ ]
Zverejnené dňa:2018-09-27 (20 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.