Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s.

Administratívny referent/-ka pre oblast. riaditeľstvo Senica


  • referent na regionálnom oddelení internej obchodnej siete podporujúcej poskytovanie poistných produktov/správa administratívy s tým súvisiaca
  • komunikácia s priamim nadriadeným a so spolupracujúcimi odbormi v rámci spoločnosti
  • komunikácia so zástupcami obchodnej siete
  • sledovanie a dodržiavanie - metodiky a interných oznámení pre obchodnú sieť
  • práca so štatistikami, reporting - spracovanie a vyhodnocovanie údajov
  • správa agendy spojenej so zazmluvňovaním, zmenami a odzmluvňovaním nových a existujúcich FK
  • individuálne zadania podľa pokynov nadriadeného
  • materiálno - technické zabezpečenie pre oddelenie
  • participácia pri organizácii školení/akcií s min. počtom 30 až 300 účastníkov

Požiadavky na kandidáta:

  • orientácia v poisťovníctve (životné a neživotné poistenie) výhodou
  • skúsenosti s administratívou výhodou
  • min. 2 - 3 roky aktívna prax s MS Excel/Word/PowerPoint
  • operatívne myslenie
  • práca so štatistikami - spracovanie a vyhodnocovanie údajov
  • organizácia školení/akcií (pre väčšie skupiny)
  • ukončené SŠ / VŠ vzdelanie (ekonomického zamerania výhodou)
  • MS Office (Excel, Word, PowerPoint) - pokročilý/expert
  • vodičský preukaz je výhodou
  • znalosť anglického jazyka je výhodou
  • komunikatívnosť / vyjednávacie schopnosti
  • asertivita, trpezlivosť, flexibilita
  • tímová práca, zmysel / cit pre detail, precíznosť

Termín nástupu:

ideálne 1.11.2018

Čo ponúkame:

  • skrátený pracovný pomer (na necelé 4 hod denne) + zvyšné hodiny na základe zmluvy o obchodnom zastúpení
  • finančné ohodnotenie: za skrátený pracovný pomer 400 € brutto + fixná odmena na základe zmluvy o obchodnom zastúpení 650 € brutto
  • výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
  • podiel na hospodárskych výsledkoch spoločnosti (až do výšky mesačného platu)
  • príspevok zamestnávateľa na firemné životné poistenie a domáce tarify na vybrané poistné produkty do výšky 50%
  • príspevok na zdravotnú starostlivosť
  • relaxačno-rehabilitačné pobyty hradené zamestnávateľom spojené s čerpaním 3 dní voľna navyše
  • firemné víkendové akcie (Letné športové hry, Stretnutie turistov, Antistress víkend, Deň detí, Mikuláš)

Upresnenie miesta výkonu práce:

Štefánikova 698
905 01 Senica

Informácie pre uchádzača:

Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu a motivačného listu.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Allianz - Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1500 zamestnancov a 3500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Poisťovníctvo

Adresa spoločnosti

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Barbora Andrejuvová
E-mail:poslať životopis
ID:3515128Dátum zverejnenia:12.10.-=KONTAKT=-Lokalita:SenicaPozícia:Administratívny pracovník, referent,Asistent,Back office špecialista,Poisťovací poradcaSpoločnosť:Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s., Bratislava
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.

Počet videní: 0
Inzerent:Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s. [ ]
Zverejnené dňa:2018-10-12 (36 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Trnavský kraj
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.