TRIGON Consulting s.r.o.

Obchodný zástupca pre predaj vzduchotechniky

TRIGON Consulting s.r.o.

Miesto práce
Banskobystrický kraj, Prešovský kraj, Košický kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
od800brutto, odmeny za predaj (mesačné, štvrťročné a ročné)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta hľadáme vhodného kandidáta/-ku na pozíciu Obchodný zástupca pre predaj vzduchotechniky.

Naším klientom je úspešná švédska spoločnosť s celosvetovou pôsobnosťou v oblasti výroby a predaja vzduchotechniky, stavebných komponentov a montovaných oceľových hál. Na slovenskom trhu spoločnosť pôsobí už takmer 15 rokov a primárne sa zameriava na výrobu a predaj komplexných strešných systémov (plechové strešné krytiny, odkvapové systémy, strešné príslušenstvo a pod.).

Obchodný zástupca na tejto pozícii má zverený región od Banskobystrického kraja až po východ Slovenska (vrátane), pričom obchodná pobočka sa nachádza v Bratislave, kde má potrebnú technickú a administratívnu podporu. Obchodný zástupca pracuje formou home office.

Predaj produktov spoločnosti funguje hlavne na báze obchodných partnerov (stavebniny, strešné centrá, montážnici a klampiari, stavebné firmy, projektanti a pod.) a hlavnou úlohou obchodného zástupcu je starostlivosť o existujúcich obchodných partnerov (zákazníkov) a aktívne vyhľadávanie nových obchodných príležitostí.

Medzi ďalšie typické činnosti Obchodného zástupcu pre strešné systémy patrí:
- zastrešovanie obchodných prípadov v oblasti vzduchotechniky (potrubné systémy, distribučné elementy, vzduchotechnické jednotky a rekuperácie, montážny materiál),
- akvizícia nových zákazníkov a nových obchodných príležitostí ako aj starostlivosť o existujúcich zákazníkov,
- vedenie obchodných rokovaní so zákazníkmi / obchodnými partnermi,
- vypracovanie rozpočtov, tvorba výkazov,
- odborný servis a poradenstvo pre zákazníkov a projektantov v oblasti vzduchotechniky.

Obchodný zástupca si svoje aktivity plánuje sám a väčšinu svojho času (cca 80 %) trávi v teréne u zákazníkov a zvyšných 20 % pracuje formou home office, kedy sa venuje najmä prieskumu trhu a niektorým administratívnym úkonom (vybavovanie potrebnej komunikácie, organizovanie stretnutí, príprava reportov,...).

Na túto pracovnú pozíciu hľadáme obchodníka, ktorý sa dorozumie v anglickom jazyku a ktorý má pracovné skúsenosti buď s predajom vzduchotechniky, alebo je technicky zdatný a dokáže čítať technickú dokumentáciu.

Úspešný kandidát sa po nástupe oboznámi s fungovaním spoločnosti, sortimentom ako aj samotným obchodným procesom. Zaúčanie bude prebiehať na obchodnej pobočke v Bratislave a prevedie ho ním jeho priamy nadriadený. Dĺžka zaúčania závisí od skúseností, znalostí a schopností vybraného kandidáta.

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca s dlhodobou perspektívou pre poprednú spoločnosť v oblasti výroby a predaja strešných systémov,
- prepracovaný motivačný systém odmeňovania (fixný plat + mesačné výkonnostné prémie, osobné ohodnotenie, ročné prémie a pod.).,
- hodiny angličtiny dvakrát týždenne plne hradené zamestnávateľom,
- firemné auto aj na súkromné účely,
- finančné príspevky pri osobnom aj pracovnom výročí,
- príspevok pri založení rodiny (narodenie dieťaťa, uzatvorenie sobáša a pod.),
- rôzne teambuildingové akcie a firemné dni,
- pravidelné produktové školenia,
- príspevok na stravu nad rámec zákona.

Informácie o výberovom konaní

Budeme radi ak na túto pracovnú ponuku zareagujete a vopred ďakujeme za prejavenú dôveru. Všetky životopisy so žiadosťami starostlivo posúdime a určite dáme spätnú väzbu každému záujemcovi.

Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční so zástupcom personálnej agentúry a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

29.11.2018(ostáva ešte 24 dní)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Veľkoobchod

Naším klientom je úspešná švédska spoločnosť s celosvetovou pôsobnosťou v oblasti výroby a predaja vzduchotechniky, stavebných komponentov a montovaných oceľových hál. Na slovenskom trhu spoločnosť pôsobí už takmer 15 rokov a primárne sa zameriava na výrobu a predaj komplexných strešných systémov (plechové strešné krytiny, odkvapové systémy, strešné príslušenstvo a pod.).

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TRIGON Consulting s.r.o. je personálna agentúra pôsobiaca na Slovenskom trhu od roku 2004. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Adresa spoločnosti

TRIGON Consulting s.r.o.
Kapitulská 313/12
97401 Banská Bystrica 1
http://www.trigon-consulting.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Petra Podhorcová
Tel.:-=KONTAKT=-
E-mail:poslať životopis
ID:3526582Dátum zverejnenia:29.10.-=KONTAKT=-Lokalita:Banskobystrický kraj, Prešovský kraj, Košický kraj (Práca vyžaduje cestovanie)Pozícia:Account manager,Obchodný manažér,Obchodný zástupca,Odborný predajca,Projektový manažérSpoločnosť:TRIGON Consulting s.r.o.Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:od800brutto, odmeny za predaj (mesačné, štvrťročné a ročné)

Počet videní: 4
Ponúkaná mzda: 800 EUR
Inzerent:TRIGON Consulting s.r.o. [ ]
Zverejnené dňa:2018-10-29 (19 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Banskobystrický kraj Košický kraj Prešovský kraj Košice
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.