BALANCED HR s.r.o.

Team Leader pre oddelenie customer service

BALANCED HR s.r.o.

Miesto práce
Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/dohodou
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
od1750€ brutto

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Cítite sa vo vedení a motivovaní zamestnancov ako ryba vo vode? Láka Vás práca v medzinárodnej spoločnosti s aktívnym využitím nemeckého aj anglického jazyka? Hľadáme práve Vás.

Vaša náplň práce:



  • Zodpovednosť za riadenie a vedenie 2 tímov (back office, front office) o veľkosti cca 10 ľudí (motivácia, vedenie, výber nových kolegov, zaučenie)
  • Monitorovanie a koordinácia customer service aktivít (objednávky, cenové ponuky, zmluvy, upomienky, fakturácie, správa databáze, riešenie sťažností)
  • Zodpovednosť za prichádzajúce telefonáty, identifikovanie zákazníckych potrieb, vyjasnenie informácií, riešenie problémov a poskytovanie riešení/alternatív
  • Nastavovanie KPI's a sledovanie ich plnenia vedúcemu k maximálnej efektívnosti práce oddelenia
  • Prostredník medzi organizáciou (back office, pricing oddelnie) a inside sales tímom
  • Zodpovednosť za objednávky a komunikáciu so zákazníkmi a úradmi v maďarskom jazyku
  • Riadenie procesu reklamácií u zákazníkov a dodávateľov
  • Práca so systémom SAP
  • Reportovanie na pravidelnej báze
  • Účasť na služobných cestách (cca 2x do mesiaca - napr. Viedeň)
  • Ďalšie ad hoc povinnosti stanovené nadriadeným

Zamestnanecké výhody, benefity


  • flexibilný pracovný čas
  • možnosť home office 2x do mesiaca
  • príspevok na jazykové kurzy
  • darčekové poukážky v hodnote 150 Eur
  • príspevok do 3. dôchodkového pilieru

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Chemický priemysel, výroba farmaceutických výrobkov

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)aAnglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čo musíte spĺňať:



  • Minimálne SŠ (ekonomického smeru) a relevantná prax alebo VŠ (I.,II.,III. stupňa)
  • Preukázateľné schopnosti vo vedení menšieho tímu aspoň 2 roky (ideálne z medzinárodného prostredia)
  • Teamleaderské zručnosti - schopnosť motivovať a viesť ľudí
  • Výborné komunikačné a organizačné schopnosti
  • Aktívna znalosť nemeckého a anglického jazyka - podmienka
  • Znalosť maďarského jazyka veľkou výhodou
  • Výborný písomný prejav v nemeckom aj anglickom jazyku
  • Pokročilý level MS Office (vrátane Excelu)
  • Znalosť SAPu veľkou výhodou
  • Proaktivita a asertívnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť BALANCED HR s.r.o. je personálno poradenská spoločnosť založená na znalosti trhu a dlhoročnej medzinárodnej praxi v oblastiach vyhľadávania a výberu kandidátov pre široké spektrum priemyselných odvetví (automobilový priemysel, strojárstvo, elektrotechnika, potravinárstvo,...), energetiku, obchodu, logistiky, financií, zdravotníctva, IT a telekomunikácií.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Adresa spoločnosti

BALANCED HR s.r.o.
Mlynské nivy 48
821 09 Bratislava - mestská časť Ružinov
http://www.balanced-hr.com

Kontakt

Kontaktná osoba: Lenka Vladovičová
Tel.:-=KONTAKT=-
E-mail:poslať životopis
ID:3578319Dátum zverejnenia:14.1.-=KONTAKT=-Lokalita:Bratislavský krajPozícia:Manažér call centra,Supervízor call centra,Špecialista podpory zákazníkov,Team leader,Vedúci oddeleniaSpoločnosť:BALANCED HR s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:od1750€ brutto

Počet videní: 2
Ponúkaná mzda: 1750 EUR
Inzerent:BALANCED HR s.r.o. [ ]
Zverejnené dňa:2019-01-14 (7 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.