Office manager
Avris Consulting, s.r.o.
Miesto práce
Kutlíkova 17, Petržalka
Kutlíkova 17, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.07.2022
01.07.2022
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 - 1 650 EUR/mesiacVýška mzdy závisí od Vašich skúseností a znalostí.
1 100 - 1 650 EUR/mesiacVýška mzdy závisí od Vašich skúseností a znalostí.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho teamu hľadáme energickú a milú osobu, ktorá si samostatne a hravo poradí s administratívnymi úlohami bežného dňa, rada a výborne komunikuje. Multitasking je v jej základnej výbave. Je potrebné, aby mala rada ľudí a bola nám všetkým oporou.
Ak si sa v popise našiel/našla, čakáme na Teba.
Office manager:
- celková starostlivosť o hladký chod firmy po administratívnej stránke
- komunikácia s kolegami, klientmi, dodávateľmi a partnermi
- fakturácia, spracovanie štatistík a reportov
- evidencia účtovných dokladov, objednávok, zmlúv
- spracovanie firemnej korešpondencie
- objednávanie základných kancelárskych potrieb a občerstvenia, starostlivosť o kuchynku, zasadačku
- spracovanie a úprava cenových ponúk, zmlúv a jednoduchých dodatkov
- spracovanie a aktualizácia interných predpisov
- zodpovednosť za vedenie pokladní
- kontrola a spracovanie dochádzky zamestnancov
- spolupráca pri plánovaní a organizácii firemných podujatí
- spracovávanie verejných obstarávaní a tendrov
- nábor nových kolegov a podpora pri ich začlenení do tímu
- zabezpečovať a kontrolovať agendu spojenú s vozovým parkom
- komunikácia s externou účtovnou spoločnosťou
- návrh benefitov a manažovanie ich uplatňovania.
Ak si sa v popise našiel/našla, čakáme na Teba.
Office manager:
- celková starostlivosť o hladký chod firmy po administratívnej stránke
- komunikácia s kolegami, klientmi, dodávateľmi a partnermi
- fakturácia, spracovanie štatistík a reportov
- evidencia účtovných dokladov, objednávok, zmlúv
- spracovanie firemnej korešpondencie
- objednávanie základných kancelárskych potrieb a občerstvenia, starostlivosť o kuchynku, zasadačku
- spracovanie a úprava cenových ponúk, zmlúv a jednoduchých dodatkov
- spracovanie a aktualizácia interných predpisov
- zodpovednosť za vedenie pokladní
- kontrola a spracovanie dochádzky zamestnancov
- spolupráca pri plánovaní a organizácii firemných podujatí
- spracovávanie verejných obstarávaní a tendrov
- nábor nových kolegov a podpora pri ich začlenení do tímu
- zabezpečovať a kontrolovať agendu spojenú s vozovým parkom
- komunikácia s externou účtovnou spoločnosťou
- návrh benefitov a manažovanie ich uplatňovania.
Zamestnanecké výhody, benefity
• Zázemie v rastúcej a stabilnej slovenskej spoločnosti,
• Možnosť neustáleho sa zlepšovania a profesijného rastu,
• Otvorené a priateľské prostredie, dobrý kolektív,
• Plne hradené odborné vzdelávanie,
• Ročná odmena až do výšky platu v závislosti od obratu firmy,
• Príspevok na jazykové vzdelávanie,
• Bonus pri pracovnom výročí od prvého roka,
• Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie ihneď po nástupe,
• Možnosť získať finančný bonus pri odporúčaní známeho na voľné pracovné miesto,
• Notebook a mobil ako samozrejmosť,
• Služobný automobil na pracovné účely,
• Plne hradené sickdays,
• Káva/ čaj zadarmo,
• Firemné raňajky,
• Pravidelné teambuldingy,
• Multisport karta,
• Parkovanie bezproblémové v okolí budovy.
• Možnosť neustáleho sa zlepšovania a profesijného rastu,
• Otvorené a priateľské prostredie, dobrý kolektív,
• Plne hradené odborné vzdelávanie,
• Ročná odmena až do výšky platu v závislosti od obratu firmy,
• Príspevok na jazykové vzdelávanie,
• Bonus pri pracovnom výročí od prvého roka,
• Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie ihneď po nástupe,
• Možnosť získať finančný bonus pri odporúčaní známeho na voľné pracovné miesto,
• Notebook a mobil ako samozrejmosť,
• Služobný automobil na pracovné účely,
• Plne hradené sickdays,
• Káva/ čaj zadarmo,
• Firemné raňajky,
• Pravidelné teambuldingy,
• Multisport karta,
• Parkovanie bezproblémové v okolí budovy.
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme za prejavený záujem, telefonicky kontaktujeme iba záujemcov, ktorí najlepšie zodpovedajú našim požiadavkám.
Prosíme uchádzačov, aby posielali životopis v slovenskom jazyku.
Prosíme uchádzačov, aby posielali životopis v slovenskom jazyku.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- anglický - aktívne
- spoľahlivosť, vysoké pracovné nasadenie, flexibilita,
- samostatnosť, zodpovednosť,
- výborné komunikačné zručnosti
- reprezentatívne vystupovanie
- tímový hráč
- túžba učiť sa nové veci
- spoľahlivosť, vysoké pracovné nasadenie, flexibilita,
- samostatnosť, zodpovednosť,
- výborné komunikačné zručnosti
- reprezentatívne vystupovanie
- tímový hráč
- túžba učiť sa nové veci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Avris Consulting, s.r.o. je konzultačno-softvérová a vzdelávacia spoločnosť, ktorá sa zameriava na tri oblasti. V prvej z nich úspešne nastavujeme manažérske systémy, robíme poradenstvo v oblasti procesného riadenia, optimalizácie procesov a plnenia zákonných požiadaviek. Druhou oblasťou je tvorba softvéru pre riadenie vzťahov so zákazníkmi. V tretej oblasti pripravujeme a organizujeme in-house vzdelávania na mieru.
Výzvy vnímame ako príležitosť na zlepšenie a rozvoj našich schopností. Rýchlo sa prispôsobujeme požiadavkám našich zákazníkov. Je pre nás dôležitá atmosféra v teame a pracovné prostredie. Baví nás neustále napredovanie, vzájomná výmena vedomostí, učenie sa.
Preto je našim mottom: "Sometimes you win, sometimes you learn."
Spoznajte nás a zistite viac. https://avris.sk
Výzvy vnímame ako príležitosť na zlepšenie a rozvoj našich schopností. Rýchlo sa prispôsobujeme požiadavkám našich zákazníkov. Je pre nás dôležitá atmosféra v teame a pracovné prostredie. Baví nás neustále napredovanie, vzájomná výmena vedomostí, učenie sa.
Preto je našim mottom: "Sometimes you win, sometimes you learn."
Spoznajte nás a zistite viac. https://avris.sk
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
Kontakt
ID:3590853Dátum zverejnenia:5.5.-=KONTAKT=-lokalita:BratislavaPozícia:Administratívny pracovník, referent,Asistent,Office managerSpoločnosť:Avris Consulting, s.r.o.Základná zložka mzdy (brutto):1 100 EUR/mesiac