Clamason Slovakia, s.r.o.

Personalista /tka (Ref. č.: 20190219)

Clamason Slovakia, s.r.o.

Miesto práce
Rastislavova 12, Nitra-Mlynárce
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.06.2019

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ø Zodpovednosť za výberový proces - inzercia voľných pracovných pozícií, organizácia náborov nových zamestnancov - selekcia uchádzačov, výber vhodných uchádzačov na rôzne pracovné pozície v spoločnosti.
Ø Samostatná realizácia výberových konaní spojená s testovaním kandidátov, prezentácia výsledkov FDHRMC, prípadne vedúcim pracovníkom na oddeleniach.
Ø Komplexné spracovanie personálnej agendy, administrácia pracovného pomeru v súlade so Zákonníkom práce, zodpovednosť za správnosť vecnej a obsahovej podstaty pracovno-právnych dokumentov.
Ø Zodpovednosť za včasné prihlásenie a odhlásenie zamestnancov do príslušných zdravotných i sociálnej poisťovne, komunikácia s príslušnými úradmi v spolupráci s externou mzdárkou
Ø Komunikácia s FDHRMC, prípadne s vedením spoločnosti s kolegami v materskej spoločnosti (v EN jazyku), s vedúcimi jednotlivých oddelení, zamestnaneckou radou a s personálnymi agentúrami.
Ø Vytváranie firemnej kultúry, pracovného prostredia, vzťahov so zamestnancami a interných vzťahov medzi spoločnosťou a zamestnancami.
Ø Výber a zabezpečenie školení pre zamestnancov (zákonné, rekvalifikačné) podľa aktuálnych potrieb, zákonov, ISO štandardov a zabezpečenie kontinuálneho vzdelávania zamestnancov, zodpovednosť za komplexnú administratívu v súvislosti so školeniami.
Ø Manažment nákladov a ich sledovanie na personálnom oddelení, nápady na zlepšenie a finančné šetrenie.
Ø Tvorba a implementácia systému odmeňovania, spolupráca pri tvorbe a realizácii stabilizačnej a sociálnej politiky spoločnosti.
Ø Spoluúčasť na tvorbe a implementácii nových vnútroorganizačných HR smerníc, procesov, predpisov a zodpovednosť za ich dodržiavanie, zlepšovanie a implementáciu. Tvorba rôznych formulárov, dotazníkov pre interné potreby firmy.
Ø Zodpovednosť za aktuálnosť popisov pracovných činností jednotlivých pracovných pozícií v spoločnosti.
Ø Manažment nákladov a ich sledovanie na personálnom oddelení, nápady na zlepšenie a finančné šetrenie.
Ø Pravidelné hodnotenia zamestnancov, ich výkonov a postojov k práci v spolupráci s ich priamym nadriadeným
Ø Príprava podkladov pre mzdy zamestnancov, spracovanie dochádzky.
Ø Zabezpečovanie stravných lístkov pre zamestnancov.
Ø Zabezpečovanie OOPP, šatní, oddychových miestností pre zamestnancov a príslušnú administratívnu agendu.
Ø Rezervacie taxikov, ubytovanie, stravovania pre zahranicne navstevy, pomoc pri starostlivosti o navstevu (mala cast agendy)
Ø Spolupráca pri plánovaní rozpočtu personálnych nákladov.
Ø Vypracovávanie HR reportov podľa potrieb nadriadeného a vedenia spoločnosti.
Ø Vypracovávanie štatistických reportov.
Ø Komunikácia s dodávateľmi služieb, prípadne s inými typmi dodávateľov.
Ø Zodpovedanie za archivovanie a dodržiavanie ochrany osobných údajov zamestnancov.
Ø V prípade potrieb účasť na veľtrhoch práce.
Ø Spoluúčasť pri tvorbe a realizácii verejných podujatí.

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

1200,- € + variabilná zložka (Skutočná úroveň mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta)

Zamestnanecké výhody, benefity

Istota zamestnania v expandujúcej spoločnosti
Príjemné pracovné prostredie (mladý dynamický kolektív)
Systém benefitov - vianočný príspevok, stravné lístky plne hradené zamestnávateľom (3,80Eur), darčkové poukážky, teambuildingové aktivity
Možnosť odborného vzdelávania (jazykové, počítačové kurzy a dalšie odborné školenia)
Pružný pracovný čas
Práca z domu po skúšobnej dobe

Informácie o výberovom konaní

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.4.2019(ostáva ešte 15 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Personalistika, Ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Mzdové účtovníctvo - základy
Strojopis - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Personalistika - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Uchádzač by mal mať nasledovné predpoklady:
Skúsenosti v oblasti personalistiky a miezd (znalosť mzdového účtovníctva výhodou, nie podmienkou)
Komunitívna úroveň anglického jazyka nutná
Flexibilita, precíznosť, zodpovednosť, tímový hráč
Výborné organizačné schopnosti
Komunikatívnosť, orientácia na detail
Analytické myslenie
Výhodou je znalosť databázového systému (SAP, Oracle a pod.), predchádzajúca skúsenoť v automotive; práca s grafickým softvérom
Schopnosť riešiť problémy a navrhovať zmeny
Proaktívny prístup k riešeniu problémov

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Clamason Slovakia, s.r.o. je dcérska spoločnosť Clamason Industries Ltd. so sídlom vo Veľkej Británii. S využitím dlhoročných skúseností zakladateľskej spoločnosti v oblasti presného lisovania sa etablovala a pôsobí na Slovensku od roku 2005.
Výroba spoločnosti sa špecializuje na lisovanie, zváranie, montáž a odmasťovanie dielov pre cieľové odvetvia automobilový, elektrotechnický, stavebný a medicínsky priemysel.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Clamason Slovakia, s.r.o.
Rastislavova 12
949 01 Nitra
http://www.clamason.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Martina Mancalová
Tel.:-=KONTAKT=-
E-mail:poslať životopis
ID:3645388Dátum zverejnenia:15.4.-=KONTAKT=-Lokalita:okres NitraPozícia:HR Business Partner,PersonalistaSpoločnosť:Clamason Slovakia, s.r.o.Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:1200,- € + variabilná zložka (Skutočná úroveň mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta)

Počet videní: 11
Inzerent:Clamason Slovakia, s.r.o. [ ]
Zverejnené dňa:2019-04-15 (7 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Nitriansky kraj Nitra
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.