ARKON, a. s.

Country Facility Manager

ARKON, a. s.

Miesto práce
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme skúseného technického manažéra so zodpovednosťou za efektívnu prevádzku viacerých našich budov v SR (kancelárske budovy, nákupné centrá), ktorý má chuť vytvárať a implementovať do praxe inovatívne prevádzkové riešenia a postupy, ktoré udržia náklady na najvyššej kvalite pri zachovaní výnimočného užívateľského zážitku.
Hlavné činnosti:
Nastavenie stratégie technického managementu budov v SR .
Identifikácia, popis a vylepšovanie kľúčových procesov s ohľadom na vhodnosť technického prostredia, štandardizácia pracovných postupov.
Zadávanie požiadaviek na informačné SW pre riadenie operatívy technických činností.
Výber partnerov pre technickú správu budov s nastavením systému efektívneho nástupu týchto dodávateľov a pravidelným hodnotením kvality našich dodávateľov.
Odborné riadenie a rozvoj tímu technických managerov na našich budovách (tím do cca. 10 ľudí).
V prípade potreby priame riadenie dodávateľov na menších projektoch.
Identifikácia KPIs pre technickú správu s jeho pravidelné monitorovanie a vyhodnocovanie.
Vyhodnocovanie a pravidelná aktualizácia plánu prevádzkových nákladov.
Aktívny prieskum, návrhy a implementácia inovatívnych riešení na zvýšenie efektivity prevádzky a interných procesov.
Efektívna komunikácia so Stavebným oddelením a Oddelením Property Managementu na vzájomné zladenie sa činností ktoré sa vzájomne ovplyvňujú (stavebné činnosti, opravy a údržba, obchodné vzťahy).
Zabezpečenie archivácie a aktualizácie prevádzkovej dokumentácie budov a ich nájomcov.
Práca vyžaduje cestovanie: cca. 70% pracovného času kancelária Košice, 30% pracovného času v "teréne".

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

Ponúkame mzdu od 1800 € v závislosti od pracovných skúseností a stupňa seniority kandidáta. Kvalitu odvedenej práce a individuálny prínos oceňujeme ročnými odmenami a našim zamestnancom vyplácame 13. a 14. plat.

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej spoločnosti s chuťou rásť v jednotlivých regiónoch Slovenska,
- v oblasti obchodno-zábavných centier máme ambíciu stať sa sieťovou jednotkou v konsolidácii portfólia "B" konceptov so zameraním na každodenné potreby a víziu stať sa Lean & Innovative Asset services providerom pre naše interné portfólio (s potenciálom na expanziu mimo nášho portfólia),
- moderné a pohodlné pracovné prostredie,
- moderná a hodnotovo orientovaná firemná kultúra - učiaca sa organizácia, sledujúca moderné trendy s rýchlym aplikovaním do praxe,
- mobil, laptop, služobné auto aj na súkromné účely,
- 13. a 14. plat.

Informácie o výberovom konaní

Prosíme o zasielanie plnohodnotných CV, vrátane potvrdenia skúseností, resp. praxe a tiež uvedenie predchádzajúcich referencií.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Pozývať na osobný pohovor budeme len vybraných uchádzačov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

technický smer

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

MS Office pokročilý,
skúsenosti s IT riešeniami na podporu technicky orientovaných činností a procesov (ideálne v správe nákupných centier alebo kancelárskych budov),
vysoká úroveň profesionality a zodpovednosti,
silné komunikačné schopnosti a schopnosť vychádzať s rôznorodými osobnosťami,
zameranie na budovanie dlhodobých vzťahov s klientami, dodávateľmi,
inovatívnosť, podnikavosť a pozitívne myslenie,
logické a štruktúrované myslenie.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Ako investor a developer hľadáme na Slovensku nevyužité príležitosti, o ktoré sa chceme dlhodobo starať. Investične a strategicky podporujeme a zveľaďujeme spoločnosti a projekty, s ktorými dlhodobo žijeme a posúvame ich vpred, rovnako ako aj oni nás. Stojíme napríklad za projektom ucelenej mestskej štvrte SLOVENKA2, v rámci ktorého píšeme nový príbeh v srdci Banskej Bystrice alebo GA Drilling, kde sme súčasťou úžasného príbehu technológie, ktorá môže zmeniť svet.

Naši ľudia sú našou najväčšou devízou, preto pracujeme s tými najlepšími a dosahujeme tak ciele, ktoré sú poháňané našimi kľúčovými hodnotami. Veríme, že pracovitým a vytrvalým prístupom prinášame kvalitné know-how projektom, v ktorých dokážeme angažovať zanietených a čestných ľudí, pre dosahovanie trvalo udržateľných hodnôt.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Adresa spoločnosti

ARKON, a. s.
Strážska cesta 12
960 01 Zvolen
http://www.arkon.as

Kontakt

Kontaktná osoba: Silvia Halvelandová
Tel.:-=KONTAKT=-
E-mail:poslať životopis
ID:3741589Dátum zverejnenia:16.8.-=KONTAKT=-Lokalita:KošicePozícia:Country manager/director,Facility manager,Správca budov,Technický manažérSpoločnosť:ARKON, a. s.Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:Ponúkame mzdu od 1800 € v závislosti od pracovných skúseností a stupňa seniority kandidáta. Kvalitu odvedenej práce a individuálny prínos oceňujeme ročnými odmenami a našim zamestnancom vyplácame 13. a 14. plat.

Počet videní: 21
Inzerent:ARKON, a. s. [ ]
Zverejnené dňa:2019-08-16 (36 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Banskobystrický kraj Košický kraj Nitriansky kraj Prešovský kraj Trenčiansky kraj Trnavský kraj Žilinský kraj Bratislava Košice
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.