Pro HR

Service Desk L1 s anglickým jazykom (Nitra)

Job description, responsibilities and duties

• Provide first level support to customer including SW and HW (desktops, mobile devices, iPhones, iPads and printers)
• Assist users over the telephone, through e-mail, voice mail, chat, over web interface
• Identify and solve software and hardware problems by giving step-by-step instructions
• Provide advanced support to customer's PC using remote control tool
• Effectively communicates with other team members, 2nd and 3rd Level technical teams, end-users to reach SLAs
• Handle and document all incoming requests or incidents within the contractually agreed timeframes in Helpdesk tracking database/Service Management tool. Own the ticket throughout its life cycle and ensure that all relevant information is captured as per Quality guidelines. Follow up on the existing tickets, escalate unsolved cases to appropriate IT team: Network/Server Support team, Application Support team or other Support teams and ensure cases' timely resolution.
• Log all calls in the Helpdesk tracking database in English simultaneously with handling the call in native language
• Instruct users on usage of application systems.
• Effectively communicate with customers to provide and process information in response to Incidents, Service requests, queries, escalations. Instruct users on ICT processes.
• Translate end user communications to English in case necessary.

• Willing to work shifts - 24/5 service coverage (Mon-Fri); 8-hour shifts to cover 24/5, currently 2 shifts - morning, afternoon, later night shift as home-office

Other benefits

Company on whose behalf the position is being filled

Brief description of the company

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície - financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
The company is a holder of a licence to offer recruitment services. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Main focus of the company's activities

Number of employees

Information about the selection process

Company address

Pro HR, s.r.o.
Šustekova 49
851 04 Bratislava
http://www.prohr.sk

Contact

Kontaktná osoba: Bc. Dominika Lebovská
Tel.:-=KONTAKT=-
E-mail:poslať životopis
ID:3876022Dátum zverejnenia:14.1.-=KONTAKT=-Lokalita:NitraPozícia:Administrative Worker, Official,Helpdesk Operator,IT/Technical Support Specialist,Service Engineer,Service TechnicianSpoločnosť:Pro HRZákladná zložka mzdy (brutto):1 100 EUR/month

Počet videní: 4
Ponúkaná mzda: 1100 EUR
Inzerent:Pro HR [ ]
Zverejnené dňa:2021-01-14 (2 dni)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Nitriansky kraj Nitra
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.