COFIDIS SA, pobočka zahraničnej banky

׼utujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.

Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky

Poradca Oddelenia predaja Klientskeho servisu

COFIDIS SA, pobočka zahraničnej banky

Miesto práce
Einsteinova 3677/11, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď, prípadne dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiacmožnosť variabilného odmeňovania na mesačnej báze, možnosť mimoriadnej odmeny za objem predaja na mesačnej báze

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Radi komunikujete a viete si poradiť v každej situácii?
Pracujte pre nás ako Poradca Oddelenia predaja Klientskeho servisu!
Vaše hlavné činnosti budú:
- intenzívna telefonická komunikácia s klientmi,
- aktívny predaj produktov existujúcim klientom spoločnosti,
- budovanie a rozvíjanie vzťahov s klientami spoločnosti prostredníctvom prijímania a spracovania požiadaviek v rámci Klientskeho servisu,
- archivácia a zaznamenávanie komunikácie s klientami do interného systému,
- emailová a listová komunikácia s klientami a potenciálnymi klientami
- spracovávanie odoslanej a došlej pošty,
- komunikácia s orgánmi verejnej správy,
- podávanie návrhov na vylepšenie procesov a pomoc pri ich implementácii.

Zamestnanecké výhody, benefity

Práca v dynamickom tíme stabilnej medzinárodnej finančnej inštitúcie.
Možnosť tímovej spolupráce i samostatnej činnosti.
Možnosti osobného i profesionálneho rozvoja a rastu.
Rozvojové i teambuildingové aktivity.
Nové priestory, relax room, jedáleň, káva zdarma, vitamín program (ovocie v pondelky a stredy).

Informácie o výberovom konaní

Dovoľujeme si Vás informovať, že kontaktovať budeme iba uchádzačov pozvaných do výberového konania.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- prax v Call centre min. 1 rok
- skúsenosť s predajom bankových produktov alebo telesales výhodou
- dobré komunikačné a vyjednávacie zručnosti
- schopnosť riešiť problémy a určovať si priority
- flexibilita, samostatnosť, dôslednosť
- zodpovedný prístup k práci
- znalosť maďarského jazyka výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť COFIDIS SA, pobočka zahraničnej banky je súčasťou medzinárodnej skupiny Groupe COFIDIS Participation (Skupina COFIDIS), ktorá sa špecializuje na poskytovanie spotrebiteľských úverov.
Na Slovensku poskytujeme klientom financovanie nákupu motorových vozidiel a účelové spotrebiteľské úvery - t.j. úvery za účelom financovania nákupu tovaru a/alebo služieb na splátky u obchodných partnerov (tzv. predaj na splátky) a revolvingové spotrebiteľské úvery.
Viac info na https://www.cofidis.sk/.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Adresa spoločnosti

COFIDIS SA, pobočka zahraničnej banky
Einsteinova 11
851 01 Bratislava
https://www.cofidis.sk
ID:3910311Dátum zverejnenia:23.9.-=KONTAKT=-Lokalita:BratislavaPozícia:Administratívny pracovník, referent,Klientský pracovník,Konzultant,Telefonický operátorSpoločnosť:COFIDIS SA, pobočka zahraničnej bankyZákladná zložka mzdy (brutto):900 EUR/mesiac

Počet videní: 11
Ponúkaná mzda: 900 EUR
Inzerent:COFIDIS SA, pobočka zahraničnej banky [ ]
Zverejnené dňa:2020-09-23 (28 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.