Universal Consulting s.r.o.

Administratívny pracovník. Získaj prax a skúsenosti, ktoré Ťa posunú v tvojej kariére! Absolventská prax

Universal Consulting s.r.o.

Miesto práce
Štúrovo námestie 126, Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), internship, stáž
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
139,-=KONTAKT=-EUR/mesiacPríspevok na vykonávanie absolventskej praxe poskytnutý ÚPSVaR 136,63 (pri 20 h týždenne) + možná Dohoda a extra odmena pri práci nad 20 h

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Agentúra práce s dlhoročnou tradíciou Vám ponúka ideálnu príležitosť. Do našej pobočky v TRENČÍNE hľadáme :

Asistent/-ka pre náborovú spoločnosť - absolventská prax.

Za absolventa sa považuje uchádzač do 26 rokov, ktorý po ukončení strednej/vysokej školy zatiaľ nevykonával prácu na hlavný pracovný pomer a je evidovaný na úrade práce minimálne jeden mesiac.
Možnosť dohodnúť sa na spolupráci IHNEĎ. V prípade spokojnosti je možné získať prácu v našej spoločnosti na hlavný pracovný pomer.

Viac si prečítajte tu: https://www.upsvr.gov.sk/sluzby-zamestnanosti/nastroje-aktivnych-opatreni-trhu-prace/prispevky-pre-obcana/51-prispevok-na-vykonavanie-absolventskej-praxe.html?page_id=12940

Pracovná náplň:
• administratívna podpora pri výbere a nábore zamestnancov pre našich klientov, pri predselekcii kandidátov na inzerované pracovné pozície, podpora pri príprave dokumentov
• administratíva spojená so správou a evidenciou interných dokumentov
• práca s internetom, počítačom, databázou
• aktívna celo-tímová spolupráca
• asistencia pri rôznych projektoch
• preklady
• iné operatívne úlohy.

Zamestnanecké výhody, benefity

Máte možnosť:
- získať skúsenosti a orientáciu na medzinárodnom pracovnom trhu
- získať prax v oblasti náborovej činnosti
- pracovať pre jedného z lídrov na slovenskom trhu v rámci sprostredkovania práce do zahraničia
- absolventská prax sa vykonáva najmenej 3 mesiace a najviac 6 mesiacov, bez možnosti jej predĺženia a opakovaného vykonávania, v rozsahu 20 hodín týždenne,
- pracovať v mladom kolektíve.

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu nám pošlite svoj aktuálny životopis na adresu:[email protected], prípadne nás kontaktujte na čísle 032/7440174.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

8.10.2020(ostáva ešte 16 dní)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Sme spoľahlivým sprostredkovateľom s najväčšou pracovnou ponukou na zahraničnom trhu.
Čerpáme z našich 18 ročných skúseností. S nami získate spoľahlivú prácu a bezpečne vás prevedieme celým procesom, spojeným s relokáciou.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Administratíva

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)aleboNemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- znalosť nemeckého ALEBO anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
- práca s počítačom
- flexibilita
- komunikatívnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Vy hľadáte prácu v zahraničí, my sme tí, ktorí Vám pomôžu uplatniť sa na zahraničnom trhu.

Sme nielen spoľahlivým sprostredkovateľom práce do zahraničia, ale aj tým, ktorý má najväčšiu pracovnú ponuku na zahraničnom trhu. Uplatnenie na ňom pomôžeme nájsť našim kandidátom v krajinách EU a vo viacerých pracovných oblastiach. K dispozícii máme voľné pracovné miesta aj v týchto zaujímavých a dynamicky sa rozvíjajúcich odvetviach, ako logistika, výroba, priemysel, letectvo, potravinárstvo, hoteliérstvo a stavebníctvo. Našou špecializáciou je aj výber letušiek pre aerolínie Stredného Východu.

Máme 18-ročné skúsenosti, z ktorých čerpáme a snažíme sa ich čo najlepšie využiť v prospech našich kandidátov. Naším záujmom a prioritou je bezpečne Vás previesť celým procesom spojeným s relokáciou.

Sme tu, aby sme Vám pomohli s nástupom do práce, cestou aj potrebnými formalitami. Po nástupe na danú pracovnú pozíciu v zahraničí Vás kontaktujeme a overujeme si, či je všetko v poriadku a ako sa Vám darí. Súčasťou našich doplnkových služieb je aj bezplatná infolinka.

Ako jedna z mála spoločností na našom trhu sme členom asociácií zameraných na ochranu pracovníkov a ich práv. Spolupracujeme so štátnymi aj neštátnymi inštitúciami, ktorých sa pracovný trh týka.

Vo vzťahu ku kandidátovi preferujeme individuálny prístup. My Vám nesprostredkujeme len prácu, my sa o Vás tiež príkladne staráme.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Universal Consulting s.r.o.
Štúrovo námestie 18
911 01 Trenčín
https://www.universalconsulting.sk/

Kontakt

Kontaktná osoba: Lucia Henčelová
Tel.:-=KONTAKT=-, -=KONTAKT=-
E-mail:
ID:3915938Dátum zverejnenia:8.9.-=KONTAKT=-Lokalita:TrenčínPozícia:Administratívny pracovník, referent,Asistent,HR asistent,Recepčná,SekretárkaSpoločnosť:Universal Consulting s.r.o.Základná zložka mzdy (brutto):139,63 EUR/mesiac

Počet videní: 38
Ponúkaná mzda: 139 EUR
Inzerent:Universal Consulting s.r.o. [ ]
Zverejnené dňa:2020-09-08 (16 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Trenčiansky kraj Trenčín
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.