SWAN Mobile, a. s.

Operátor Call Centra

SWAN Mobile, a. s.

Miesto práce
Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
680 EUR/mesiac680 EUR/mesiac + 15% bonusy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• telefonická/online komunikácia (PODPORA, NIE PREDAJ PRODUKTOV) na zákazníckej linke a web chate telekomunikačného operátora
• zodpovednosť za spracovanie zákazníckych požiadaviek a reklamácií
• poskytovanie všeobecných informácií týkajúcich sa produktov, služieb a cien
• poskytovanie užívateľskej, HW podpory a technického poradenstva zákazníkom
• telefonický príjem a riešenie fakturačných/technických reklamácií
• všeobecná administratívna práca
• plnenie ďalších úloh a pokynov pridelených priamym nadriadeným.

Zamestnanecké výhody, benefity

- 5 dní benefitnej dovolenky
- karta MultiSport
- zdravé stredy (čerstvé ovocie)
- eventy pre zamestnancov v priebehu celého roka (párty, športové podujatia ai.)
- celoročná zdravotná starotlivosť v ProCare plne hradná firmou
- príspevok firmy na doplnkové dôchodkové sporenie
- zľavy na produkty a služby SWAN a ďalšie

Informácie o výberovom konaní

Dvojzmenná prevádzka s pracovnou dobou od 08:00 h - 21:00 h. Práca aj počas víkendov a sviatkov. Práca spočíva v OBSLUHE ZÁKAZNÍKOV (prichádzajúce hovory). Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise spoločnosti DanubiaTel, a. s., Borská 6, 841 04 Bratislava, IČO: -=KONTAKT=-, zapísaná v OR OS Bratislava I., odd.: SA, vložka č.: 2922/B k za účelom výberu uchádzačov v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z o ochrane osobných údajov a Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov.

Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem o pracovné miesto v spoločnosti. Z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ďakujeme za pochopenie.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.8.2020(ostáva ešte 24 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)aAnglický jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - základy
Microsoft Excel - základy
Microsoft Outlook - základy

Počet rokov praxe

zákazníckej starostlivosti
1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• prax v telekomunikáciách/mobilného operátora výhodou
• prax v oblasti zákazníckej starostlivosti/call centra výhodou
• orientácia na zákazníka, empatický prístup
• tímový duch a zároveň schopnosť samostatnej práce
• vynikajúce komunikačné schopnosti (ústne aj písomne)
• zodpovednosť a ochota pracovať
• schopnosť identifikovať problém, analyzovať jednotlivé časti požiadavky
• schopnosť práce s PC a informačnými systémami na základnej úrovni
• užívateľská skúsenosť s mobilnými/pevnými telekomunikačnými službami výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

4ka je štvrtý mobilný operátor na Slovensku. 4ka je expert na veľké objemy dát za výhodné ceny a jej paušály sú bez viazanosti. Poskytuje všetky služby celonárodného mobilného operátora, ale jej služby si môžete každý mesiac ľubovoľne aktivovať alebo naopak prestať používať. So 4kou ste totiž skutočne slobodní.

So 4ka SIM kartou voláte vždy a všade za jednotkovú cenu 4 centy za 1 MIN/SMS a iba 1 cent za 1 MB dát. Ako prvý operátor ponúka aj nekonečné volania, SMS a mobilné dáta vo vlastnej sieti. Aj vďaka tomu služby 4ky využíva už viac ako 600-tisíc zákazníkov. Máme k sebe blízko, 4ka má totiž najväčšiu sieť kamenných predajní na Slovensku, nájdete nás aj na každej pošte vo vašej obci. Sme 4ka. A chceme byť vaša jednotka!

4ku prevádzkuje firma SWAN MOBILE, a. s., ktorá patrí do portfólia slovenského telekomunikačného holdingu DanubiaTel, a. s.

Na trh vstúpila 4ka v dobe, keď už konečne existovala aj na Slovensku konkurencia v mobilných službách, ale neviazané služby boli stále drahé a mobilných dát málo. Spoločnosť SWAN Mobile, a. s. začala poskytovať mobilné služby na základe pridelenej licencie v lete 2014. V októbri 2015 predstavila originálny koncept Moja 4ka, postavený na jednoduchej službe s cenou 4 centy za minútu volania, 1 SMS a 1 MB dát. Začala sa doba dátová.

Na rozdiel od virtuálnych operátorov, 4ka má svoju vlastnú celoslovenskú infraštruktúru, spravidla novšej generácie ako ostatní operátori. Slobodne dátovať rýchlosťou 4G alebo 3G tak môže už viac ako 95 % obyvateľov Slovenska.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov

Adresa spoločnosti

SWAN Mobile, a.s.
Landererova 12
811 09 Bratislava
https://www.4ka.sk/

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Iveta Táborová
Tel.:+421 2 -=KONTAKT=-
E-mail:poslať životopis
ID:3945458Dátum zverejnenia:31.7.-=KONTAKT=-Lokalita:PrešovPozícia:Helpdesk operátorSpoločnosť:SWAN Mobile, a. s.Základná zložka mzdy (brutto):680 EUR/mesiac

Počet videní: 16
Ponúkaná mzda: 680 EUR
Inzerent:SWAN Mobile, a. s. [ ]
Zverejnené dňa:2020-07-31 (14 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Prešovský kraj Prešov
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.