Raiffeisen Informatik SK s.r.o.

IT Support s NJ - denný tím

Raiffeisen Informatik SK s.r.o.

×

Neváhajte a pošlite životopis!O prácu sa uchádzajú aj kandidáti, ktorí nespĺňajú úplne všetky požiadavky.

Miesto práce
Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihned
Mzdové podmienky (brutto)
Od 950 EUR/mesiacmesačná mzda : prvé 3 mesiace od 950€ , po skúšobnej dobe a zaškolení 1100 EUR (37,5 hod. týždenný pracovný čas)+13.plat rozdelený v Q odmenách , stravné lístky plne hradené spoločnosťou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme kolegov na pozíciu IT technická podpora s využitím nemeckého jazyka!
Ak hľadáš prácu v medzinárodnom prostredí a chceš využívať cudzie jazyky, ponúkame Ti zaujímavú prácu v Nitre
Tvojou hlavnou náplňou práce bude:
- IT podpora, technická podpora aplikácií v NJ prostredníctvom emailu a telefónu (60 % komunikácie prebiea v NJ, 40% v AJ)
- riešenie zákazníckych sťažností a technických požiadaviek prostredníctvom Call-Ticket systému
- 1.st level support
- denný tím ( práca 5 dní v týždni 37,5 hod pracovný týždeň)

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v medzinárodnej spoločnosti s možnosťou sebarealizácie
- možnosť ďalšieho vzdelávania v oblasti IT
- jazykové kurzy hradené spoločnosťou
- Q odmeny
- odborné školenia hradené spoločnosťou
-práca v mladom, dynamickom tíme
-homeoffice počas Covid 19

Informácie o výberovom konaní

Miesto výkonu práce : Nitra

Kontaktovať budeme uchadzačov, ktorí spĺňajú uvedené požiadavky na pracovné miesto.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)aAnglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Windows - pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požiadavky:

orientácia na zákazníka
komunikácia so zákazníkmi v NJ 60% komunikácie, 40 % v AJ
znalosti a skúsenosti v oblasti IT
časová flexibilita (práca na zmeny, resp.denný tím)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť je na základe svojej širokej ponuky poskytovateľom servisných služieb s vysokým stupňom samostatnosti a flexibilnými možnosťami orientovanými na zákazníka.

Pôsobí v oblastiach

dátových centier
integrovaných aplikáciách
Central Service Desk
IT - Consulting

www.r-it.at

Vaše osobné údaje sú spracovávané a likvidované v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 a zákona o ochrane osobných údajov 18/2018. Zásady a smernicu o ochrane osobných údajov nájdete na: http://www.raiffeiseninformatik.sk/sk/spolocnost/

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Raiffeisen Informatik SK s.r.o.
Novozamocká 104
949 05 Nitra
http://www.raiffeiseninformatik.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Silvia Szimethova
E-mail:poslať životopis
ID:3962203Dátum zverejnenia:2.10.-=KONTAKT=-Lokalita:NitraPozícia:Helpdesk operátor,IT/Technical Support Specialist,Špecialista podpory zákazníkov,Telefonický operátorSpoločnosť:Raiffeisen Informatik SK s.r.o.Základná zložka mzdy (brutto):950 EUR/mesiac

Počet videní: 12
Ponúkaná mzda: 950 EUR
Inzerent:Raiffeisen Informatik SK s.r.o. [ ]
Zverejnené dňa:2020-10-02 (29 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Nitriansky kraj Nitra
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.