TEDY SK, s.r.o.

Vedúci pobočky personálnej spoločnosti

TEDY SK, s.r.o.

Miesto práce
Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
september - október 2020
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacPo úspěšnom absolvovaní skúšobnej doby navýšenie mzdy v závislosti od počtu dodaných/pridelených zamestnancov

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre našu pobočku v Banskej Bystrici hľadáme kolegu/kolegyňu na pozíciu vedúci/a pobočky. Sme mladý, dynamický tím ľudí, kde všetci robíme svoju prácu radi a s čo najlepšími výsledkami. Naša práca je uspokojiť potreby klientov v Českej republike, ktorým dodávame agentúrnych pracovníkov. Kolega na Slovensku má na starosti nábor zo Slovenska - od plánu inzercie, cez pohovory až po zaistenie prepravy do Čiech. Potrebujeme k sebe samostatného člena tímu, ktorý si vie organizovať čas a nebojí sa prichádzať s vlastnými myšlienkami a nápadmi na zlepšenie a zefektívnenie našej práce.
Od uchádzačov, ktorí sa nám ozvú očakávame prax s náborom zamestnancov, ideálne so zameraním na robotnícke profesie, komunikatívnosť, pretože hlavnou náplňou každého dňa je komunikácia s uchádzačmi - osobne, telefonicky alebo cez video hovor (zakladáme si na tom, aby sme každého uchádzača pred ponukou práce videli). Dávame k dispozícii služobné auto, takže očakávame vodičský preukaz sk. B, pre potrebu osobných návštev na úradoch, v obciach alebo pri občasných služobných cestách do Českej republiky za zvyškom tímu. A pretože by sme chceli začať spolupracovať aj s ľuďmi z Poľska, ocenili by sme znalosť poľštiny, prípadne angličtiny (komunikácia s kolegom z Poľska).

Zamestnanecké výhody, benefity

Občasná práca z domu je u nás možná (po predchádajúcom dohovore)

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu o uvedenú pozíciu žiadame v prvom rade o zaslanie Vášho CV a motivačného listu. Pokiaľ nespĺňate všetky požadované predpoklady, ale myslíte si, že ste vhodný kandidát, skúste nás presvedčiť v motivačnom liste.
Po preštudovaní všetkých CV Vám dáme vedieť, či ste postúpili do ďalšieho kola. V prípade, že áno, nájdeme vhodný čas na hovor, následne video hovor a ako posledný bude osobný pohovor u nás v kancelárii v Banskej Bystrici.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Poľský jazyk - Stredne pokročilý (B2)aleboAnglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pred 15 rokmi začal tím majiteľa Ing. Radka Svobodu, MBA svoje aktivity v oblasti audítorskej činnosti a účtovníctva, aby v roku 2020 vďaka svojej cieľavedomosti a profesionalite práve RS Investment Group zastrešovalo portfóliu niekoľkých samostatných spoločností s fungovaním na medzinárodnom trhu.

Vedenie RS Investment Group verí v budovanie kvalitných vzťahov postavených na hodnotách dôvery, profesionality a otvorenosti.

RS IG je pre Vás strategickým partnerom pre efektívnu realizáciu vašich vízií a s ohľadom na maximalizáciu obchodného potenciálu a jeho výnosov.

Práve na ľuďoch a vzťahoch sa spoločnosť RS IG zakladá najviac.

Nech už sa jedná o zaistenie ľudských zdrojov formou agentúrnej práce, zaistenie chodu výrobných celkov prostredníctvom outsourcingu alebo odborného poradenstva so znalosťami procesov a obchodných skúseností.

Filozofia "FAIR FOR ALL" - "FÉROVO PRE VŠETKÝCH" je potom nastavená nie len vnútri spoločnosti, ale aj v odboroch, ktorým sa jednotlivé divízie venujú.

Adresa spoločnosti

TEDY SK, s.r.o.
Klincová 37/B
821 08 Bratislava

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Petra Hejduková
Tel.:+-=KONTAKT=-
E-mail:poslať životopis
ID:3964162Dátum zverejnenia:8.9.-=KONTAKT=-Lokalita:Banská BystricaPozícia:Administratívny pracovník, referent,HR generalist,PersonalistaSpoločnosť:TEDY SK, s.r.o.Základná zložka mzdy (brutto):1 000 EUR/mesiac

Počet videní: 11
Ponúkaná mzda: 1000 EUR
Inzerent:TEDY SK, s.r.o.
Zverejnené dňa:2020-09-08 (15 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Banskobystrický kraj Banská Bystrica
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.