Manuvia, a. s.

Koordinátor/Office manager s AJ a so zameraním aj na financie a obstarávanie

Mám záujem

Miesto práce

Bratislava

Mzdové podmienky (brutto)

900 EUR/mesiackonkrétna výška mzdy závisí od skúseností kandidátky + 13 a 14. plat + ročné bonusy

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hlavná náplň práce danej pozície sa týka týchto oblastí:
  • PROCUREMENT (nákup/obstarávanie kapitálových a komoditných produktov pre internú spotrebu firmy)
dodávatelia-ponuky,príprava zmlúv, hodnotenie ich výkonu/proces obstarávania/práca so SAP/spracovanie objednávky, príjem tovaru/dokumenty pre audit/platby a problémy s fakturáciou
  • OFFICE administratíva
správa recepcie/skladové zásoby/kancelárske potreby/nákup/podpora obchodných ciest a evidencia výdavkov/ organizácia návštev/čistota kancelárie/kuchyňa/príjem pošty-kuriér/vedenie denníka
  • FINANCIE- REPORTING (zodpovednosť za finančnú správu strediska)
spolupráca s financiami a controlling - ročné plány, prognózy, rozpočet a analýza výdavkov
proces odmeňovania zamestnancov
  • PRAVNE PREDPISY (dodržanie zákonných predpisov)
udržuje právne záznamy/obnova certifikátov, licencií, colné dlhopisy - včasná komunikácia s orgánmi a zainteresovanými stranami /aktuálnosť autorizačných listov

Zamestnanecké výhody, benefity

  • atratívne prostredie medzinárodnej dynamickej spoločnosti a práca v mladom kolektíve
  • 13 a 14. plat
  • ročné bonusy
  • 3 dni sick day
  • občasný Homeoffice
  • plne hradené stravné lístky zamestnávateľom
  • nefinančný benefit na rôzne voľnočasové aktivity

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Pozícia sa obsadzuje pre významnú medzinárodnú spoločnosť v oblasti IT procesov a služieb.
Nástup kandidátky je možný IHNED a firma sa nachádza v atraktívnej lokalite v centre mesta.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • prax minimálne 2 roky na obdobnej pozícii
  • neustále zlepšovanie, rozvoj pracovných vzťahov
  • vynikajúce komunikačné schopnosti, vyjednávanie, analytické schopnosti
  • skúsenosti so správou zmlúv, finančným riadením
  • zodpovednosť, ochota cestovať, flexibilita, dobrá informovanosť
  • rozumie vnútorným org.štruktúram dodávateľov
  • výhoda SAP - nie podmienka, doučíme

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Manuvia je personálna agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom a českom trhu už vyše 20 rokov. Môžeme sa pochváliť, že zamestnávame vyše 12 000 spokojných zamestnancov. Zabezpečujeme im komplexný servis služieb - od dopravy a ubytovania až po starostlivosť koordinátorov na pracovisku. Naše skúsené náborárky pre vás nájdu ideálnu prácu. Nezmeškajte tie najlepšie pracovné ponuky a kontaktujte nás ešte dnes!

Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Adresa spoločnosti

Manuvia, a. s.
Plynárenská 7/A
821 09 Bratislava - mestská časť Ružinov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Veronika Debnárová
E-mail:poslať životopis
ID:3964741Dátum zverejnenia:8.9.-=KONTAKT=-Lokalita:BratislavaPozícia:Office manager,SekretárkaSpoločnosť:Manuvia, a. s.Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.Základná zložka mzdy (brutto):900 EUR/mesiac

Počet videní: 6
Ponúkaná mzda: 900 EUR
Inzerent:Manuvia, a. s. [ ]
Zverejnené dňa:2020-09-08 (14 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.