ALEX PETERSON s.r.o.

Špecialista zákazníckeho servisu s nemčinou/francúzštinou

ALEX PETERSON s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 250 EUR/mesiacuvádzame minimálnu garantovanú hranicu mzdy; ponúknutá mzda závisí od skúseností daného kandidáta + bonus

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta, poprednú leasingovú spoločnosť, hľadáme kandidátov so znalosťou nemčiny/francúzštiny. K pozícii je nevyhnutná pracovná skúsenosť, so zameraním na prácu so zákazníkmi alebo dodávateľmi, prípadne front office vo väčšej firme.

Na pozícii budete:
• telefonicky a emailom komunikovať so firemnými zákazníkmi (pasívna linka = nejedná sa o predaj)
• poskytovanie podpory a poradenstva pri riešení situácii, ktoré nastanú u klienta (napr. havária vozidla = poradíte klientovi, ako má postupovať)
• zastrešovať kontakt s úradmi, poisťovňou, či servisom v rôznych krajinách v rámci Európy
• vybavíte "doručenie" nového vozidla ku zodpovednej osobe u klienta
• manažovať asistenčné služby a podporu pre klienta

Zamestnanecké výhody, benefity

• priestor na kariérny rozvoj
• bonusová zložka
• jazykové kurzy vo firme
• 25 dní dovolenky
• 4 sick days
• home office 2x týždenne
• Multisport karta
• príspevok do DDS, zľavy na produkty u partnerov
• eventy a teambuildingy a mnoho ďalších

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás pozícia zaujala, budeme radi, ak nám pošlete Vaše CV v slovenčine alebo angličtine. Každého kandidáta budeme kontaktovať ohľadom spätnej väzby. V prípade, že nemáte o pozíciu záujem, budeme radi, ak nám pošlete Váš životopis aj "do budúcna" - radi Vás v budúcnosti oslovíme so zaujímavými pracovnými príležitosťami. Takisto môžte odporučiť známeho a získať odmenu 250€ (viac na alexpeterson.sk)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Medzinárodná lízingová spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)aleboFrancúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• znalosť nemeckého/francúzskeho jazyka na výbornej úrovni (B2-C1)
• angličtina na mierne pokročilej úrovni
• skúsenosť v práci s MS Office, a interným systémom/databázou, či rezervačným systémom
• samostatná organizácia práce, príjemné, diplomatické vystupovanie, komunikatívnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Personálno-poradenská spoločnosť. Obsadzujeme pozície špecialistov, obchodné pozície, manažérske pozície až po top manažment. Klientom garantujeme dostatočný know-how a senioritu našich konzultantov, so silným prehľadom na trhu.
Každému kandidátovi poskytujeme spätnú väzbu aj v prípade, že profil kandidáta nevyhovuje. Zastrešíme celý výberový proces - od aktívneho vyhľadania a oslovenia kandidátov, predstavenie talentovaných kandidátov HR oddeleniu, až po úspešné obsadenie pozície. Viac na www.alexpeterson.sk

Adresa spoločnosti

ALEX PETERSON s.r.o.
Mlynské Nivy 48 (Business Center Bratislava)
82109 Bratislava
https://www.alexpeterson.sk/

Kontakt

Kontaktná osoba: Monika Čečotková
E-mail:
ID:3965534Dátum zverejnenia:29.6.-=KONTAKT=-Lokalita:BratislavaPozícia:Helpdesk operátor,Recepčná,Špecialista podpory zákazníkov,Telefonický operátorSpoločnosť:ALEX PETERSON s.r.o.Základná zložka mzdy (brutto):1 250 EUR/mesiac

Počet videní: 5
Ponúkaná mzda: 1250 EUR
Inzerent:ALEX PETERSON s.r.o.
Zverejnené dňa:2021-06-29 (30 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.