Competence Call Center, s.r.o.

׼utujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.

Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky

Beszélsz magyarul aj po slovensky? Hľadáme pracovníkov/pracovníčky zákazníckej podpory

Competence Call Center, s.r.o.

Miesto práce
Kalinčiakova 31, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
01.10.2020
Mzdové podmienky (brutto)
820 - 1 000 EUR/mesiac820 € + cca 160-220 € bonus, resp. 5 € + 1 - 1,20 €/hod.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Táto pozícia zahŕňa poskytovanie komplexného zákazníckeho servisu cez telefón, e-mail a písomne pre slovenských a maďarských klientov online shop-u nášho partnera - známej medzinárodnej obchodnej spoločnosti Tchibo:

- poskytovanie komplexného poradenstva o produktoch, aktuálnych akciách a ostatných službách spoločnosti
- analýza požiadaviek zákazníka a následné hľadanie riešení s dôrazom na maximálnu spokojnosť
- spracúvanie a vybavovanie objednávok
- prozákaznícke riešenie sťažností zákazníkov
- administratívne činnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo ponúkame:
- flexibilné plánovanie pracovného času a po zapracovaní sa možnosť home office
- "Member gets member" (Poznáš niekoho, kto by u nás chcel pracovať? Predstav nám
ho a môžeš získať atraktívny bonus!)
- káva a čaje po celý deň zdarma
- tímové akcie (teambuildingy, spoločné podujatia pre zamestnancov)
- Týždeň zdravia
- karta Multisport, umožňujúca neobmedzený vstup na rôzne športoviská za veľmi
výhodnú cenu
- vzdelávací program pre našich zamestnancov zadarmo

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)aMaďarský jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• slovenčina a maďarčina ako materinský jazyk alebo na úrovni materinského jazyka (slovom aj písmom)
• výborné komunikačné a korešpondenčné zručnosti
• rozvinutá PC gramotnosť
• dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
• dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu
• možnosť zúčastniť sa už plateného vstupného školenia od 01.10.2020 do 13.10.2020 (každý pracovný deň od 8.00 do 16.30)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

CCC is one of Europe's leading contact centers. At 22 locations in 11 countries, more than 8,500 service professionals provide top quality international customer care solutions. As a quality outsourcing company we provide solutions for significant national and international companies. CCC is one of the most successful companies in this growing industry in which every employee benefits from our positive development.

Competence is our promise: 22 years of expertise and 56 international awards confirm our international quality standards for incoming hotlines, outgoing campaigns and in written customer communication.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Adresa spoločnosti

Competence Call Center, s.r.o.
Kalinčiakova 31
831 04 Bratislava
http://www.yourccc.com
ID:3972949Dátum zverejnenia:23.9.-=KONTAKT=-Lokalita:BratislavaPozícia:Administratívny pracovník, referent,Telefonický operátorSpoločnosť:Competence Call Center, s.r.o.Základná zložka mzdy (brutto):820 EUR/mesiac

Počet videní: 20
Ponúkaná mzda: 820 EUR
Inzerent:Competence Call Center, s.r.o. [ ]
Zverejnené dňa:2020-09-23 (28 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.