Crystal Call, a. s.

HR Recruiter/Talent sourcer s NJ/AJ

Crystal Call, a.s.

Miesto práce
Hálkova, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiac+ variabilná zložka

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho úzkeho kolektívu v spoločnosti s 16 ročnou históriou hľadáme ďalšiu sympatickú osobu, ktorá ma zmysel pre výber vhodných kandidátov na prácu u nás.

Začneme s činnosťami :) :
• zodpovednosť za nábor a výber nových kolegov do rodiny Crystal Call hlavne so znalosťami cudzieho jazyka (NJ/AJ) ale aj pre naše slovenské a české projekty,
• realizovať náborové aktivity, výberové pohovory, vyberať a odporúčať vhodných kandidátov,
• zabezpečiť včasnú prípravu pracovno-právnych dokladov a nástup nového kolegu/yne,
• spolupodieľať sa na adaptácii nových kolegov,
• budovať a rozvíjať vzťahy s kolegami v rámci celej firmy,
• zabezpečovať odborné poradenstvo pre manažérov a kolegov z oblasti HR,
• 100% sa orientovať na interného zákazníka,
• participovať na benefitnom programe (návrhy, tvorba, realizácia, čerpanie, reporting),
• vytvárať, vyhodnocovať a optimalizovať procesy, ktorých budete vlastníkom = osobná zodpovednosť,
• monitorovať pracovný trh - dostupnosť uchádzačov, kandidátov, mzdové podmienky, benefity a pod.,
• spolupodieľať sa na rôznych zamestnaneckých prieskumoch, ich vyhodnocovaní, navrhovaní opatrení a ich realizácii,
• spolupodieľať sa na realizácii HR marketingu (personálneho marketingu),
• spolupodieľať sa na vytváraní/re-dizajne a realizácii HR projektov a HR procesov,
• spolupracovať so strednými školami a univerzitami.

Zamestnanecké výhody, benefity

• možnosť pracovať pre 1 na trhu vo svojom segmente, nie sme korporácia,
• hlavný pracovný pomer na plný úväzok,
• nachádzame sa v dobrej lokalite, žiadne mass business centrum, možnosti parkovania v blízkom okolí,
• prácu v tvorivom tíme zameranom na výkon a úspech,
• neformálnu a priateľskú pracovnú atmosféru,
• možnosť pružnej pracovnej doby na základe dohody, časom možnosť využívať aj home office,
• zázemie stabilnej spoločnosti so 16-ročnou históriou,
• veľký priestor pre prinášanie vlastných návrhov, myšlienok, riešení, postupov a zlepšení,
• príležitosť pre sebarealizáciu vo viacerých HR projektoch a rôznych HR oblastiach,
• príležitosť pre profesionálny rozvoj, možnosť vlastného ďalšieho rozvoja v rámci HR,
• balík zamestnaneckých výhod (Multisport karta, káva a čaj na pracovisku, kompletne vybavená kuchynka, zľavy na TOP produkty, tematické teambuilding-y, relaxačná zóna a ďalšie),
• využívanie cudzieho jazyka na dennej báze, a ďalšie.

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme za Váš prejavený záujem. Kontaktovať budeme len nami vybraných uchádzačov, ktorých zároveň pozveme na osobné stretnutie.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Telekomunikácie

Crystal Call a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy. Viac info na www.crystalcall.eu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
RECRU HR - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• plynulú znalosť nemeckého jazyka (úroveň C1) - podmienkou,
• znalosť anglického jazyka na úrovni min. B2 - výhodou,
• znalosť Zákonníka práce a pracovnoprávnej legislatívy,
• VŠ vzdelanie ekonomického smeru - výhodou,
• práca s počítačom - MS Word, MS Excel, MS Outlook, Internet - úroveň pokročilý,
• pro-zákaznícky prístup - zameranie na hľadanie a navrhovanie riešení,
• zdravý sedliacky rozum, hľadanie spôsobov a nie dôvodov ako, prečo niečo nejde,
• prechádzajúce preukázateľné skúsenosti z oblasti,
• tímového hráča,
• aktívny vodič, ochota cestovať - osobné návštevy našich pobočiek (cca 5 dní v mesiaci).

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Crystal Call a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy. Viac info na www.crystalcall.eu.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Crystal Call, a.s.
Hálkova 1/A
831 03 Bratislava
https://www.crystalcall.eu/

Kontakt

Kontaktná osoba: Juraj Turček, PhD.
Tel.:-=KONTAKT=-
E-mail:poslať životopis
ID:3980976Dátum zverejnenia:19.10.-=KONTAKT=-Lokalita:BratislavaPozícia:HR asistent,HR Business Partner,HR generalist,HR Koordinátor,Recruiter, špecialista výberovSpoločnosť:Crystal Call, a.s.Základná zložka mzdy (brutto):1 300 EUR/mesiac

Počet videní: 12
Ponúkaná mzda: 1300 EUR
Inzerent:Crystal Call, a. s. [ ]
Zverejnené dňa:2020-10-19 (10 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.