Slovak Telekom, a.s.

׼utujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.

Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Tvrdili Vám, že prácou na infolinke nezarobíte?
U nás je to inak
Mám stabilný motivujúci príjem a množstvo skvelých benefitov.
Ivana, reprezentantka call centra
Miesto práce
Bajkalská, Bratislava
Mzda
1 000 EUR/mesiac- vrátane variabilnej zložky: základná mzda je 750€
Termín nástupu
15.11.2020
Pracovný pomer
plný úväzok

Špecializovaný reprezentant pre winback a retenciu

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Tím retencie hrá dôležitú rolu v životnom cykle našich zákazníkov. Sme s nimi v dennom kontakte a vieme im ponúknuť tie správne produkty, ktoré práve potrebujú.
Jednoducho sme odborníci, ktorí dokážu zákazníkom nájsť to správne riešenie.

Čomu sa budete venovať
  • S našimi zákazníkmi budete v telefonickom kontakte a komunikovať budete o ich exitujúcich produktoch a službách
  • Vašou úlohou bude zaujať zákazníka ponukou s cieľom udržať si ho
  • Dôležite je všetko správne zapísať do našich systémov, preto súčasťou práce bude aj administratíva

Zamestnanecké výhody, benefity

Sme veľká korporácia sa stabilným zázemím, prostriedkami… áno, aj procesmi. Každému sa ale snažíme vychádzať v ústrety. A o svojich ľudí sa vieme postarať
Vďaka tomu vám môžeme sľúbiť:
  • Mobil podľa vášho výberu
  • Neobmedzený paušál na pracovné účely
  • Ročnú odmenu do výšky 15% v závislosti od plnenia cieľov
  • Telekom produkty za zvýhodnené ceny (Magio TV, mobilný internet,...)
  • Flexibilnú pracovnú dobu a možnosť práce z domu
  • 4 dni voľna navyše (sick day)
  • Stravné v hodnote 4,50 €/deň bez doplatku zamestnanca aj počas dovolenky a PN
  • Možnosť osobného a kariérneho rozvoja.
  • Pravidelné firemné podujatia.
  • Širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti (ProCare), športu (MultiSport) a kultúry
  • Príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie

Informácie o výberovom konaní

Zaujala vás táto ponuka? Do výberu sa môžete prihlásiť kliknutím na "Mám záujem o túto pozíciu" a vyplniť formulár.
Budeme radi, ak nám napíšete aj pár riadkov o tom, čo vás na tejto pozícii zaujalo.
Následne sa vám čo najskôr ozveme s informáciou o ďalšom postupe.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme kolegu, ktorý má výborný verbálny prejav, pohotovú komunikáciu a pro- zákaznícku orientáciu.
Na pohovore nás bude zaujímať, či dokážete:
  • jasne formulovať svoje myšlienky a byť presvedčivý,
  • pohotovo reagovať na vzniknuté situácie,
  • rýchlo sa pozviechať z neúspechu,
  • vychádzať s ľuďmi v tíme.

Informácie o spoločnosti

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Slovak Telekom, a.s. je súčasťou nadnárodnej skupiny firiem Deutsche Telekom Group.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Adresa spoločnosti

Slovak Telekom, a.s.
P.O.Box 75
820 16 Bratislava 216
http://www.telekom.sk/
ID:3988164Dátum zverejnenia:17.10.-=KONTAKT=-Lokalita:BratislavaPozícia:Helpdesk operátor,Supervízor call centra,Špecialista podpory zákazníkov,Telefonický operátorSpoločnosť:Slovak Telekom, a.s.Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.Základná zložka mzdy (brutto):1 000 EUR/mesiac

Počet videní: 8
Ponúkaná mzda: 1000 EUR
Inzerent:Slovak Telekom, a.s. [ ]
Zverejnené dňa:2020-10-17 (11 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.