Competence Call Center, s.r.o.

׼utujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.

Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky

Agent/ka zákazníckeho servisu na e-mailovú komunikáciu s češtinou

Competence Call Center, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
25.11.2020
Mzdové podmienky (brutto)
820 EUR/mesiac820 € + cca. -=KONTAKT=-€ bonus/mesiac; resp 5,00 € + 1 €/h

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Táto pozícia zahŕňa poskytovanie zákazníckeho servisu cez e-mail pre českých klientov online shop-u nášho partnera - známej medzinárodnej obchodnej spoločnosti Tchibo

- poradenstvo o produktoch, akciách a ostatných službách
- spracúvanie a vybavovanie objednávok
- administratívne činnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo ponúkame:

- prácu na dobu určitú od 25.11.2020 do 31.01.2021
- flexibilné plánovanie pracovného času a home office
- káva a čaje po celý deň zdarma
- karta Multisport, umožňujúca neobmedzený vstup na rôzne športoviská za veľmi výhodnú cenu

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás ponuka zaujala, neváhajte nám zaslať Váš životopis. Výberové konanie pozostáva z telefonického pohovoru a osobného stretnutia.

K žiadosti prosím pripojte súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v zmysle zákona NR SR č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Český jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- čeština na veľmi dobrej úrovni - gramatika
- výborné korešpondenčné zručnosti
- rozvinutá PC gramotnosť
- dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
- možnosť zúčastniť sa už plateného vstupného školenia od 25.11.2020 do 02.12.2020 (každý pracovný deň od 8.00 do 16.30)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

CCC is one of Europe's leading contact centers. At 22 locations in 11 countries, more than 8,500 service professionals provide top quality international customer care solutions. As a quality outsourcing company we provide solutions for significant national and international companies. CCC is one of the most successful companies in this growing industry in which every employee benefits from our positive development.

Competence is our promise: 22 years of expertise and 56 international awards confirm our international quality standards for incoming hotlines, outgoing campaigns and in written customer communication.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Adresa spoločnosti

Competence Call Center, s.r.o.
Kalinčiakova 31
831 04 Bratislava
http://www.yourccc.com
ID:4001259Dátum zverejnenia:18.11.-=KONTAKT=-Lokalita:BratislavaPozícia:Helpdesk operátor,Špecialista podpory zákazníkov,Telefonický operátorSpoločnosť:Competence Call Center, s.r.o.Základná zložka mzdy (brutto):820 EUR/mesiac

Počet videní: 55
Ponúkaná mzda: 100 EUR
Inzerent:Competence Call Center, s.r.o. [ ]
Zverejnené dňa:2020-11-18 (10 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.