Robíme veci,
na ktorých záleží.
abodka.
na ktorých záleží.
abodka.
Semi Senior Účtovník/-čka - Bratislava
Koho hľadáme:
Do nášho tímu služieb pre podnikové procesy hľadáme kolegu/kolegyňu, ktorý/á má:
- vysokoškolské vzdelanie 1.stupňa;
- predchádzajúce skúsenosti na pozícií účtovník/-čka minimálne 2-3 roky;
- základná znalosť DPH a zákona o dani z príjmov;
- skúsenosti s prácou v Navision a/alebo Helios Orange - výhodou;
- mierne pokročilú znalosť angličtiny, plynulú slovenčinu;
- pokročilú znalosť MS Excel;
- znalosť IFRS - výhodou;
- schopnosť budovať pevné vzťahy s klientmi a efektívne komunikovať;
- motiváciu na sebavzdelávanie.
Účtovník/-čka v rámci našich talent štandardov:
- chápe očakávania a preukazuje osobnú zodpovednosť za riadne plnenie pracovných povinností,
- chápe ako jeho každodenná práca prispieva k napĺňaniu priorít tímu a spoločnosti,
- zhromažďuje, porovnáva a analyzuje údaje a využíva štandardné procesy a nástroje, aby pomohol nájsť a podporil riešenia v daňovej a právnej oblasti,
- rozoznáva kľúčové schopnosti potrebné na poskytovanie služieb vysokej kvality a dosiahnutie spokojnosti klienta.
Vaša budúca pracovná pozícia:
- samostatné spracovávanie podvojného účtovníctva pre klientov v účtovnom systéme;
- príprava podkladov pre daňové priznania k DPH a iné priznania;
- zostavenie účtovnej závierky;
- účtovná administratíva (tlačenie a predkladanie účtovných dokumentov,
- archivácia dokumentov v elektronickej forme atď.);
- komunikácia s klientom (v slovenčine a angličtine).
Čo ponúkame:
- zaujímavú prácu v priateľskom medzinárodnom pracovnom prostredí;
- Multisport kartu;
- celosvetové cestovné poistenie;
- výbornú príležitosť na odborný a osobný rozvoj;
- prístup k najnovším globálnym obchodným poznatkom;
- možnosť práce zo Žiliny alebo Bratislavy;
- základnú zložku mzdy: 1400 EUR mesačne brutto. Mzda môže byť dohodnutá aj vyššie ako je uvedené v závislosti od profesijnej kvalifikácie a skúseností;
- nástup: dohodou.
Výberový proces:
Žiadosti posielajte elektronicky prostredníctvom našej webovej stránky. Vytvorte si profil a priložte k nemu životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku alebo si aktualizujte svoj existujúci profil. Vybraných kandidátov/-tky budeme kontaktovať telefonicky.
Do nášho tímu služieb pre podnikové procesy hľadáme kolegu/kolegyňu, ktorý/á má:
- vysokoškolské vzdelanie 1.stupňa;
- predchádzajúce skúsenosti na pozícií účtovník/-čka minimálne 2-3 roky;
- základná znalosť DPH a zákona o dani z príjmov;
- skúsenosti s prácou v Navision a/alebo Helios Orange - výhodou;
- mierne pokročilú znalosť angličtiny, plynulú slovenčinu;
- pokročilú znalosť MS Excel;
- znalosť IFRS - výhodou;
- schopnosť budovať pevné vzťahy s klientmi a efektívne komunikovať;
- motiváciu na sebavzdelávanie.
Účtovník/-čka v rámci našich talent štandardov:
- chápe očakávania a preukazuje osobnú zodpovednosť za riadne plnenie pracovných povinností,
- chápe ako jeho každodenná práca prispieva k napĺňaniu priorít tímu a spoločnosti,
- zhromažďuje, porovnáva a analyzuje údaje a využíva štandardné procesy a nástroje, aby pomohol nájsť a podporil riešenia v daňovej a právnej oblasti,
- rozoznáva kľúčové schopnosti potrebné na poskytovanie služieb vysokej kvality a dosiahnutie spokojnosti klienta.
Vaša budúca pracovná pozícia:
- samostatné spracovávanie podvojného účtovníctva pre klientov v účtovnom systéme;
- príprava podkladov pre daňové priznania k DPH a iné priznania;
- zostavenie účtovnej závierky;
- účtovná administratíva (tlačenie a predkladanie účtovných dokumentov,
- archivácia dokumentov v elektronickej forme atď.);
- komunikácia s klientom (v slovenčine a angličtine).
Čo ponúkame:
- zaujímavú prácu v priateľskom medzinárodnom pracovnom prostredí;
- Multisport kartu;
- celosvetové cestovné poistenie;
- výbornú príležitosť na odborný a osobný rozvoj;
- prístup k najnovším globálnym obchodným poznatkom;
- možnosť práce zo Žiliny alebo Bratislavy;
- základnú zložku mzdy: 1400 EUR mesačne brutto. Mzda môže byť dohodnutá aj vyššie ako je uvedené v závislosti od profesijnej kvalifikácie a skúseností;
- nástup: dohodou.
Výberový proces:
Žiadosti posielajte elektronicky prostredníctvom našej webovej stránky. Vytvorte si profil a priložte k nemu životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku alebo si aktualizujte svoj existujúci profil. Vybraných kandidátov/-tky budeme kontaktovať telefonicky.
ID:4028748Dátum zverejnenia:3.2.-=KONTAKT=-Lokalita:BratislavaPozícia:Administratívny pracovník, referent,Finančný analytik,Hlavný účtovník,Konzultant,ÚčtovníkSpoločnosť:DeloitteZákladná zložka mzdy (brutto):1 400 EUR/mesiac