Pracovná ponuka
IT Helpdesk
Place of work
BratislavaPracovný pomer
full-timeStart date
dohodouInformation about the position
Job description, responsibilities and duties
- Is the first contact person for customers (internal) on service requests, orders and access management and ensures the execution of the orders
- Records, categorizes and prioritizes the incident with appropriate diligence, in order to facilitate a swift and effective resolution.
- In case of service requests or new demands, informs the user to contact the request fulfillment team or the client manager
- Solves an incident (service interruption) within the agreed time schedule, where necessary with the aid of a workaround, usually with involment of problem manager
- In case of time schedule not met, transfers the incident to a suitable group within 2nd Level Support
- Submits the Incident Record to a final quality control before it is closed
- Informs the management about major incidents
- Records escalation about incident handling (customer satisfaction not fulfilled) and hands over to incident manager
- Is part of process optimization in all incident handling processes
Wage (gross)
1 300 EUR/monthod 1.300 EUR brutto mesačne v závislosti od relevantných pracovných skúseností, úrovne jazyka a ďalších požiadaviek na danú pozíciu
Employee perks, benefits
- UNIQA Group Service Center získala ocenenie NAJ ZAMESTNÁVATEĽ 2018 v kategórii centier zdieľaných služieb
- Flexibilný pracovný čas
- Uvítací balíček pre nového zamestnanca
- Interné jazykové kurzy nemeckého a anglického jazyka plne hradené
- Darčekové poukážky
- Elektronická stravovacia karta (stravná jednotka vo výške 5,10 EUR)
- Garantovaný 13. plat
- 14. plat vyplácaný na základe pracovných výsledkov zamestnanca a ekonomických výsledkov spoločnosti
- Príspevok na III. pilier dôchodkového sporenia
- Podpora odborného vzdelávania
- Celoročné úrazové zdravotné poistenie
- Pravidelne organizované podujatia pre zamestnancov ako napr. vianočný večierok, letná slávnosť, športový deň, výlety
- Rôzne športové aktivity
- Akcie pre deti zamestnancov - Deň detí, Mikuláš, letné denné tábory a mnoho ďalších benefitov
Information about the selection process
Vaše osobné údaje sú spracované v súlade s Podmienkami ochrany osobných údajov UNIQA Group Service Center Slovakia, spol. s r.o., ktoré sa nachádzajú na našej webstránke.
Link: https://www.uniqa-gsc.sk/podmienky-ochrany-osobnych-udajov
Link: https://www.uniqa-gsc.sk/podmienky-ochrany-osobnych-udajov
Requirements for the employee
Candidates with education suit the position
Secondary with school-leaving examination
University education (Bachelor's degree)
University education (Master's degree)
University education (Bachelor's degree)
University education (Master's degree)
Language skills
English - Intermediate (B1)andGerman - Intermediate (B1)
Driving licence
B
Personality requirements and skills
- Intermediate knowledge of IT software- and hardware in general (e.g. W7, Office 2007)
- Service Desk software knowledge preferable
Advertiser
Brief description of the company
UNIQA Group Service Center Slovakia, spol. s r.o.
UNIQA Group Service Center Slovakia, spol. s r.o., je dcérskou spoločnosťou rakúskeho poisťovacieho koncernu UNIQA Group Austria. Firma sa člení na úseky Software Service (SWS), Cross-Border Service (CBS) a Back Office Service (BOS).
Prioritnou činnosťou úseku SWS je vývoj a údržba softvéru pre komerčné poisťovne patriace do skupiny UNIQA. Koncentruje sa najmä na systém INAS, ktorý je určený pre správu portfólia poistných produktov, poistných zmlúv a poistných udalostí, klientských, partnerských a účtovných údajov. V posledných rokoch sa dostáva do popredia vývoj moderných webových aplikácií nadväzujúcich na systém INAS.
Úsek CBS, ktorý vznikol v roku 2006, sa zaoberá správou poistných zmlúv a likvidáciou poistných udalostí klientov rakúskeho poisťovacieho koncernu
UNIQA Group Service Center Slovakia, spol. s r.o., je dcérskou spoločnosťou rakúskeho poisťovacieho koncernu UNIQA Group Austria. Firma sa člení na úseky Software Service (SWS), Cross-Border Service (CBS) a Back Office Service (BOS).
Prioritnou činnosťou úseku SWS je vývoj a údržba softvéru pre komerčné poisťovne patriace do skupiny UNIQA. Koncentruje sa najmä na systém INAS, ktorý je určený pre správu portfólia poistných produktov, poistných zmlúv a poistných udalostí, klientských, partnerských a účtovných údajov. V posledných rokoch sa dostáva do popredia vývoj moderných webových aplikácií nadväzujúcich na systém INAS.
Úsek CBS, ktorý vznikol v roku 2006, sa zaoberá správou poistných zmlúv a likvidáciou poistných udalostí klientov rakúskeho poisťovacieho koncernu
Number of employees
500-999 employees
Company address
Contact
ID:4029073Dátum zverejnenia:3.2.-=KONTAKT=-Lokalita:BratislavaPozícia:Customer Support Specialist,Helpdesk Operator,IT/Technical Support SpecialistSpoločnosť:UNIQA Group Service Center Slovakia, spol. s r.o.Základná zložka mzdy (brutto):1 300 EUR/month