CreditCall, s.r.o.

Pracovník/čka vymáhania pohľadávok s rumunským jazykom

CreditCall, s.r.o.

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac+ variabilná zložka mzdy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ak máš rád/rada nové výzvy a baví ťa práca v kolektíve, u nás budeš na správnej adrese.
Hľadáme výpomoc do tímu inkasných špecialistov, ktorých hlavnou náplňou práce je starostlivosť o pridelené prípady dlžníkov, prijímanie telefonátov, dohadovanie splátkových kalendárov a celkovo telefonická, emailová a poštová komunikácia s dlžníkmi. Pokiaľ rád komunikuješ, baví ťa hľadať riešenia a vieš sa plynule dohovoriť v rumunčine, si u nás vítaný.

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame ti možnosť získania zaujímavých finančných bonusov, prácu v stabilnej spoločnosti, komplexné zaškolenie, dlhodobú spoluprácu, profesionálny prístup a celkovo zaujímavú prácu podporujúcu komunikáciu a profesijný rast v oblasti inkasa.

Okrem toho ponúkame:
- stravné lístky,
- dochádzkový bonus až do výšky 280€ ročne,
- platenú dovolenku v deň tvojich narodenín (deň voľna navyše),
- vianočný bonus: 15% zo zisku spoločnosti rozdelený medzi zamestnancov podľa zásluh a odpracovaných hodín,
- odmenu za odporučenie nových kolegov, ktorá môže byť až 500 Eur, ak nový kolega odpracuje aspoň rok.

Informácie o výberovom konaní

Pracovná pozícia je vhodná aj pre absolventa.
Pracovné skúsenosti pri vymáhaní pohľadávok sú výhodou, ale nie podmienkou.

Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Rumunský jazyk - Stredne pokročilý (B2)aSlovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - základy
Microsoft Word - základy
Microsoft Outlook - základy

Počet rokov praxe

0

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme zodpovedného človeka s aktívnym prístupom k práci, ktorý má rád výzvy.
Plusom je komunikatívnosť, profesionálne vystupovanie, spoľahlivosť a proaktívny prístup.
Ak si myslíš že by ťa táto práca bavila, neváhaj sa nám ozvať.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Chcete premeniť voľný čas na peniaze? Tvoríme menšie pobočky s rodinnou a priateľskou atmosférou. Realizujeme projekty pre banky, poisťovne a iných významných klientov. Práca v našom call centre ponúka výbornú príležitosť pre profesionálny rozvoj.

Neváhajte a príďte sa presvedčiť osobne :-)

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Adresa spoločnosti

CreditCall, s.r.o.
Račianska 66
831 02 Bratislava
http://www.creditcall.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Romana Gatial
E-mail:
ID:4029213Dátum zverejnenia:14.7.-=KONTAKT=-Lokalita:Práca z domuPozícia:Administratívny pracovník, referent,Referent správy pohľadávok,Špecialista pohľadávokSpoločnosť:CreditCall, s.r.o.Základná zložka mzdy (brutto):1 000 EUR/mesiac

Počet videní: 114
Ponúkaná mzda: 1000 EUR
Inzerent:CreditCall, s.r.o. [ ]
Zverejnené dňa:2021-07-14 (22 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Banskobystrický kraj Košický kraj Nitriansky kraj Prešovský kraj Trenčiansky kraj Trnavský kraj Žilinský kraj Bratislava Žilina Banská Bystrica Banská Štiavnica Košice Komárno Levoča Michalovce Martin Nitra Prešov Rožňava Trenčín Trnava Z domu / Remote
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.