Yusen Logistics (Czech) s.r.o.

Responsible Office Administrator (Vedúci/a tímu)

Yusen Logistics (Czech) s.r.o. - Organizačná zložka Slovakia

Miesto práce
Prologistics Park Galanta - Gan, Gáň, Galanta
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 030 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Súhlasíte, že zamestnanci spoločnosti sú tým najväčším kapitálom?
Uvedomujete si súvislosť medzi kvalitným vedením spolupracovníkov a dosiahnutím maximálnej spokojnosti zákazníka?

Ste prirodzený, charizmatický, inšpiratívny, motivujúci, aktívny a optimistický leader, ktorý je zároveň príkladom a vzorom svojim spolupracovníkom a kolegom?
Máte radi prácu s ľuďmi, ste schopný ich riadenia a motivácie s cieľom dosiahnutia kvalitného výkonu?
Hľadáte uplatnenie v zodpovednej samostatnej a vedúcej pozícii?
Ste schopný si stanovovať priority a rýchlo sa rozhodnúť v rámci aktuálnej situácie?

Máte záujem pracovať v sklade na prevádzke našej spoločnosti v Gáni?

Pokiaľ áno, potom máme práve pre Vás veľmi zaujímavú ponuku pracovného miesta, ktoré obsadzujeme pre prevádzku našej spoločnosti v Gáni !

Vašou úlohou bude:
- komunikácia so skladom a ostatnými oddeleniami,
- zodpovednosť za správne a efektívne fungovanie administratívy,
- zabezpečenie plynulého chodu oddelenia,
- evidencia dochádzky a vyhodnotenie výkonov podriadených,
- pravidelná aktualizácia WMS/HHT manuál,
- podieľanie sa na aktualizácii procesných kariet skladových a administratívnych činností,
- zodpovednosť za komplexnosť a správnosť informácií na status boardoch,
- zodpovednosť za včasnosť a správnosť informácií odovzdávaných transportnému oddeleniu
- príprava a výdaj dokumentácie inšpekčnému tímu,
- komunikácia s klientami,
- riešenie špeciálnych požiadaviek zákazníkov a dodávateľov,
- udržiavanie prehľadu o stave tovaru, aktualizácia systému,
- spracovanie a evidencia reportov denných objemov objednávok a stavu zásob,
- príprava prehľadu týždenných KPI,
- aktívna účasť a podieľanie sa na príprave inventúr, zabezpečenie ich priebehu z pohľadu administratívy,
- evidencia a dohľad na efektívne využívanie kancelárskeho a spotrebného materiálu,
- vedenie /kontrola knihy jázd referenčných vozidiel pridelených oddeleniu.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo získate?

Oporu veľkej zahraničnej spoločnosti, ktorá stavia hodnoty firmy na popredné miesto a ktorá rešpektuje každého jednotlivca.
Možnosť ďalšieho vzdelávania a profesijného rastu. Motivujúce finančné ohodnotenie a zamestnanecké benefity:
- stravné lístky v hodnote 4,50 € (zamestnávateľ hradí v plnej výške) na každý odpracovaný deň / zmenu,
- príspevok na dopravu vo výške 1,70 € za každý odpracovaný deň / zmenu,
- 5 týždňov dovolenky pre všetkých zamestnancov,
- odmena za odporučenie nového zamestnanca,
- cafeteria systém (káva, čaj zadarmo),
- firemné akcie, teambuildingy,
- stabilné zázemie silnej nadnárodnej spoločnosti,
- silné zameranie na firemnú kultúru,
- priateľskú pracovnú atmosféru v príjemnom pracovnom prostredí,
- dlhodobý pracovný pomer založený na obojstrannom rešpekte,
- rest area (oddychová zóna) priamo na sklade,
- Kaizen kultúra (odmeňovanie za zlepšovanie procesov),
- kompletné zabezpečenie pracovných odevov a OOPP,
- práca na hlavný pracovný pomer,
- možnosť osobného rozvoja a profesijného rastu.

Informácie o výberovom konaní

Pokiaľ Vás uvedená ponuka zaujala, tešíme sa na Váš životopis. Kontaktovať budeme telefonicky len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Skladové hospodárstvo - pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Koho hľadáme?
Šikovného/nu, pozitívne naladeného/nu kandidáta/tku najmenej so SŠ vzdelaním a praxou v oblasti skladovej logistiky. Kandidát/ka by mal/a mať schopnosť systematickej práce, schopnosť určenia priorít či schopnosť správneho a rýchleho úsudku. Predpokladom je tiež odolnosť voči stresu, flexibilita a tímovosť.
Pokročilá znalosť práce na PC (MS Office), skúsenosť s vedením tímu ľudí je výhodou. Znalosť anglického jazyka je podmienkou.
Očakávame tiež ochotu sa ďalej vzdelávať a mať veľmi dobré organizačné a komunikačné schopnosti. Uvítame proaktívny prístup, samostatnosť a spoľahlivosť.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Yusen Logistics (Czech) s.r.o. je súčasťou nadnárodnej japonskej spoločnosti NYK Group. Táto popredná logistická a prepravná spoločnosť bola založená v roku 1885 a má pobočky takmer po celom svete. V prípade Vášho záujmu o ďalšie informácie prikladám našu webovú stránku www.yusen-logistics.com. V roku 2006 sme rozšírili naše aktivity aj na Slovensko. Na Slovensku má spoločnosť Yusen Logistics (Czech) s.r.o. pobočku v Nitre, v Košiciach a v Gáni a je zameraná hlavne na MKD, skladovanie, služby pridanej hodnoty.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Yusen Logistics (Czech) s.r.o. - Organizačná zložka Slovakia
Rastislavova 12
949 01 Nitra
http://www.yusen-logistics.com

Kontakt

Kontaktná osoba: Anna Bégerová
Tel.:-=KONTAKT=-
E-mail:
ID:4058404Dátum zverejnenia:8.4.-=KONTAKT=-Lokalita:GáňPozícia:Vedúci oddeleniaSpoločnosť:Yusen Logistics (Czech) s.r.o. - Organizačná zložka SlovakiaZákladná zložka mzdy (brutto):1 030 EUR/mesiac

Počet videní: 15
Ponúkaná mzda: 1030 EUR
Inzerent:Yusen Logistics (Czech) s.r.o. [ ]
Zverejnené dňa:2021-04-08 (15 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Trnavský kraj Galanta
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.