SCHEMNITZ GROUP

Operations office assistant - Schemnitz Group

SCHEMNITZ GROUP

Miesto práce
Aupark Tower, Einsteinova, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 - 1 300 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Chceš pracovať v dynamickej firme, ktorá obchoduje v celej Európe a Číne a naučiť sa niečo nové v tejto oblasti?

Do nášho tímu hľadáme novú skúsenú kolegyňu/kolegu s praxou v oblasti back office alebo riadenia kancelárie.

Nakoľko sa naše projekty rozrastajú, predpokladáme kariérny rast a možnosť posunúť sa aj na iné projekty v rámci skupiny.

Náplňou tvojej práce by bolo:
- zastrešovanie back office administratívnych prác spolu s kolegyňami, s podporou skúseného tímu môžeš rátať
- nevyhneš sa mesačnému spracovaniu a kontrole vystavených faktúr, kontrole dodávateľských faktúr, príprave na úhradu, a to všetko v našom internom systéme
- kedže pôsobíme v oblasti importu a exportu áut, budeš mať na starosti vybavovanie dokladov ku vozidlám: objednávanie dokumentov CoC ku vozidlám, registrácie vozidiel, objednávanie poistení k vozidlám, objednávanie kuriéra, odosielanie dokladov, kompletizáciu colných dokumentov
- pod palcom budeš mať firemnú flotilu - poistenie, registrácie, kontrola, evidencia vozidiel
- táto pozícia obnáša aj ďalšie práce v office, tak aby efektívne fungoval: objednávanie kancelárskych potrieb, vizitiek, pripravovanie preberacích a odovzdávacích protokolov. Ak si už podobnú pozíciu zastával/a, vieš, že nudiť sa pri nej nebudeš :)

Zamestnanecké výhody, benefity

práca vo firme rodinného charakteru s pozitívnym prístupom k zamestnancom v príjemnom prostredí Aupark Tower,
každý týždeň čerstvé ovocie v kancelárii,
tímové, firemné a dobrovoľnícke aktivity,
osobný a pracovný rozvoj nie je u nás iba fráza

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme veľmi pekne vopred za všetky životopisy, budeme kontaktovať uchádzačov, ktorí budú vyhovovať zadaných kritériám. Ďakujeme za porozumenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme kolegyňu/kolegu, ktorá/ý hľadá riešenia, nie výhovorky, je dôsledná/ý v detailoch a privítame, ak má predchádzajúcu prax v back office a má chuť sa učiť nové veci, ostatné naučíme :)

Anglický jazyk budeš využívať pri komunikácii s našimi partnermi, ktorými sú zahraničné firmy, preto je komunikatívna znalosť anglického jazyka potrebná.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

The Schemnitz Group covers companies active in the automotive industry, automotive operations financing, and management consulting. We constantly seek to reaffirm and redefine the values we offer our partners, we strive to offer the best results, and concentrate on the benefits that result from mutually-developed business relations.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Adresa spoločnosti

SCHEMNITZ GROUP
Einsteinova 24
851 01 Bratislava
http://www.schemnitzgroup.com

Kontakt

Kontaktná osoba: Jana Štubňová
E-mail:poslať životopis
ID:4116330Dátum zverejnenia:5.7.-=KONTAKT=-Lokalita:BratislavaPozícia:Administratívny pracovník, referent,Back office špecialistaSpoločnosť:SCHEMNITZ GROUPZákladná zložka mzdy (brutto):1 100 EUR/mesiac

Počet videní: 16
Ponúkaná mzda: 1100 EUR
Inzerent:SCHEMNITZ GROUP [ ]
Zverejnené dňa:2021-07-05 (29 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.