PSEnergia s.r.o.

Ekonomicko-administratívny pracovník

PSEnergia s.r.o.

Miesto práce
Pezinok
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

EKONOMICKÁ AGENDA
• Zabezpečovanie účtovnej, daňovej a personálnej agendy
• Vystavovanie faktúr, ich evidencia a sledovanie splatnosti faktúr
• Evidencia a kontrola došlých faktúr
• Kontrola nákladov a cash flow spoločnosti
• Zabezpečovanie a kontrola finančných transakcií
• Komunikácia a príprava finančných a personálnych podkladov pre externú účtovnú firmu
• Komunikácia a spolupráca s komerčnými finančnými inštitúciami, audítormi, daňovým úradom a pod.
• Archivácia účtovných podkladov a dokumentov

ADMINISTRATÍVNA AGENDA
• Komplexné zabezpečovanie administratívnych prác, administratívna podpora jednotlivým úsekom spoločnosti
• Zabezpečenie plynulého chodu kancelárie
• Vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie v španielskom a anglickom jazyku
• Plánovanie a organizovanie pracovných schôdzok, stretnutí a porád nadriadeného
• Príprava podkladov a spracovávanie prezentácií pre obchodné stretnutia a rokovania
• Vypracovávanie zápisníc z pracovných porád a rokovaní
• Zabezpečenie rezervácie hotelov, leteniek, cestovných lístkov a iných nevyhnutných náležitostí súvisiacich s organizáciou služobných ciest
• Prepisovanie údajov pomocou výpočtovej techniky a spravovanie databáz
• Zakladanie a archivácia dokumentov

• Komunikácia s ostatnými úsekmi spoločnosti vrátane kancelárií v Latinskej Amerike vo veciach ekonomicko-administratívnej agendy
• Ďalšie činnosti podľa pokynov nadriadeného

Zamestnanecké výhody, benefity

Rozvíjanie a napredovanie znalostí v oblasti účtovníctva, mzdovej a personálnej agendy. Rozvoj znalostí jazykov (španielčina, angličtina). Možnosť nástupu ihneď.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.8.2021(ostáva ešte 33 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Španielsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)aAnglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Power Point - pokročilý
Strojopis - pokročilý
Fakturácia - pokročilý
Mzdové účtovníctvo - základy
Podvojné účtovníctvo - základy
Pokladňa - základy
Skladové hospodárstvo - základy

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- skúsenosti v odbore min. 5 rokov
- skúsenosti v oblasti fakturácie a pokladne
- základné skúsenosti v oblasti podvojného a mzdového účtovníctva
- znalosť španielskeho jazyka minimálne na úrovni B2 podmienkou
- znalosť anglického jazyka minimálne na úrovni B2 podmienkou
- precíznosť, zodpovednosť, dôkladnosť, samostatnosť a lojalita
- time management, schopnosť doťahovať vecí do konca a reprezentatívne vystupovanie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Medzinárodná obchodná spoločnosť zaoberajúca sa obchodno-inžinierskou činnosťou v oblasti exportu ťažkého priemyslu a energetiky do krajín Latinskej Ameriky (predovšetkým Karibik, Južná a Stredná Amerika).

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Adresa spoločnosti

PSEnergia s. r. o.
Na bielenisku 4
902 01 Pezinok
http://www.psenergia.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Jana Paľková
Tel.:-=KONTAKT=-
E-mail:poslať životopis
ID:4122323Dátum zverejnenia:14.7.-=KONTAKT=-Lokalita:PezinokPozícia:Administratívny pracovník, referent,Ekonóm,Office manager,PokladníkSpoločnosť:PSEnergia s.r.o.Základná zložka mzdy (brutto):1 200 EUR/mesiac

Počet videní: 18
Ponúkaná mzda: 1200 EUR
Inzerent:PSEnergia s.r.o. [ ]
Zverejnené dňa:2021-07-14 (18 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Pezinok
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.