Crystal Call, a. s.

Poradca na zákazníckej linke - Práca z domu

Crystal Call, a.s.

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
630 EUR/mesiac+ variabilná zložka do výšky 50 EUR brutto

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Staňte sa súčasťou nášho tímu. Poďte s nami poskytovať zákaznícku podporu a poradenstvo.
Začiatky v práci nebývajú ľahké, a preto neočakávame hneď samostatnosť a rekordné výsledky, práve naopak. Poskytneme Vám úvodné školenie v pracovnom čase.

Naši kolegovia si u nás najviac cenia (podľa výsledkov z prieskumu spokojnosti):
✔️ pravidelnú mzdu vyplácanú načas, stabilitu,
✔️ férový a individuálny prístup,
✔️ fyzicky nenáročnú prácu,

Podľa vyjadrenia našich kolegov im práca u nás dáva najmä:
✔️ zlepšenie ich komunikačných zručností,
✔️ možnosť vzdelávať sa a učiť sa nové veci.

Privítame ak ste typ komunikatívny, zodpovedný, chcete pracovať a rád sa učíte niečo nové. Vašim zaškolením Vás prevedú a zaškolia naši skúsení kolegovia.


Vašimi úlohami bude hlavne:
① Vašimi pracovnými nástrojmi budú počítač a slúchadlá s mikrofónom,
② prijímať telefonické hovory (nejde o aktívny predaj a ponúkanie produktov),
③ poskytovať nenáročné poradenstvo,
④ zaznamenávať požiadavky, zmeny alebo informácie v systéme,
⑤ poskytovať vysvetlenie,
⑥ budete sa učiť nové veci v oblasti, ktorú linka zabezpečuje,
⑦ vykonávať nenáročné administratívne úkony.

Aký bude Váš pracovný čas?
⌚️ Linku zabezpečujeme non-stop, t.j. v dňoch PO-NE. Uvítame ochotu pracovať na dve zmeny aj počas víkendu:
⌚️ 1. zmena: od 8:00 do 16:30
⌚️ 2. zmena od 11:30 do 20:00
Pracovné zmeny sú plánované vždy na obdobie vopred.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo Vám ponúkame?
✔️ prácu na hlavný pracovný pomer, na plný úväzok (skrátený nie je možný),
✔️ prácu z prostredia Vášho domova,
✔️ odmenu za doporučenie nového kolegu ʺ Priveď kolegu ʺ vo výške 200€ netto,
✔️ finančný príspevok na náklady za prácu z domu,
✔️ príspevok na stravovaciu kartu,
✔️ balík benefitov a zvýhodnení,
✔️ stálu podporu nadriadeného,
✔️ balík zamestnaneckých benefitov a zvýhodnení: podpora zdravia, relax, prekvapenia, spoločné raňajky, čas strávený spolu - teambuldingy, vernosť si vážime a ďalšie zvýhodnenia, s ktorými ušetríte),
✔️ stabilnú prácu v spoločnosti s viac ako 17-ročnou tradíciou.

Informácie o výberovom konaní

Požadujeme ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie.

Vopred ďakujeme za Váš prejavený záujem o prácu u nás. Vyhradzujeme si právo spätne kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú stanovené podmienky. Uchádzačov budeme kontaktovať v poradí, v akom ich reakciu na túto pracovnú ponuku dostaneme až do chvíle, ak nájdeme novú kolegyňu/kolegu.

Ak o prácu u nás máte záujem, reagujte priamo cez túto ponuku. Udelíte nám tak zároveň aj súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov. V prípade, ak sa rozhodnete poslať nám svoje údaje (napr. životopis) priamo, takto doručené informácie musíme vymazať.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Telekomunikácie

Hľadáme kolegu/kolegyňu do nášho interného stavu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Koho hľadáme?

✔ kolegu/kolegyňu, ktorá rada komunikuje s ľuďmi a nemá problém hovoriť so zákazníkmi,
✔ osobu s pozitívnym vzťahom k ľudom, ktorá si poradí si aj s "ťažkým orieškom",
✔ so zodpovedným prístupom a záujmom učiť sa nové,
✔ schopnosťou pracovať s počítačom (Word, Excel, internet na používateľskej úrovni),
✔ osobu s chuťou učiť sa a zdokonaľovať sa.
✔ Aj absolventi škôl sú u nás vítaní.

Čo budete potrebovať na prácu homeoffice?
✔ vlastné pripojenie k internetu - pevné, nie mobilný internet,
✔ vlastný počítač/notebook/laptop,
✔ slúchadlá s mikrofónom.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Crystal Call, a.s., je spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy. Zamestnávame viac ako 300 kolegov vo viacerých krajinách. Viac info o firme na www.crystalcall.eu. Viac o práci u nás nájdete na www.123pracuj.sk.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Marek Brinza
E-mail:poslať životopis
ID:4124480Dátum zverejnenia:27.11.-=KONTAKT=-Lokalita:Práca z domuPozícia:Administratívny pracovník, referent,Klientský pracovník,Špecialista podpory zákazníkov,Telefonický operátorSpoločnosť:Crystal Call, a.s.Základná zložka mzdy (brutto):630 EUR/mesiac

Počet videní: 246
Ponúkaná mzda: 630 EUR
Inzerent:Crystal Call, a. s. [ ]
Zverejnené dňa:2021-11-27 (10 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Banskobystrický kraj Košický kraj Nitriansky kraj Prešovský kraj Trenčiansky kraj Trnavský kraj Žilinský kraj Bratislava Žilina Banská Bystrica Banská Štiavnica Košice Komárno Levoča Michalovce Martin Nitra Prešov Rožňava Trenčín Trnava Z domu / Remote
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.