Crystal Call, a. s.

Poskytujte poradenstvo a informácie na zákazníckej linke v Partizánskom - možná práca z domu

Crystal Call, a.s.

Miesto práce
Partizánske
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
630 EUR/mesiac+ odmeny do výšky 60 EUR, + dochádzkový bonus do výšky 80 EUR. Uvedená výška mzdy a odmien sú po absolvovaní školenia a dosiahnutia príslušného stupňa samostatne vykonávať prácu. Každý rok garantované zvýšenie základnej mzdy o 4% po splnení stanovených podmienok.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Staňte sa súčasťou nášho tímu na pozícii telefonického poradcu a získajte nielen odborné školenie ale aj prácu v príjemnom prostredí a kamarátsky kolektív. Začiatky v práci bývajú ťažké, preto neočakávame hneď samostatnosť a rekordné výsledky, práve naopak. Poskytneme Vám úvodné školenie u nás na pobočke, čas sa udomácniť a taktiež nás spoznať.

Naši kolegovia si u nás najviac cenia (podľa výsledkov z prieskumu spokojnosti):
• pravidelnú mzdu vyplácanú načas, stabilitu,
• férový a individuálny prístup,
• fyzicky nenáročnú prácu,
• dobrý kolektív,
• pracovné prostredie.

Podľa vyjadrenia našich kolegov im práca u nás dáva najmä:
• zlepšenie ich komunikačných zručností,
• možnosť vzdelávať sa a učiť sa nové veci.

Privítame ak ste osobou komunikatívnou, zodpovednou, máte chuť pracovať a záujem učiť sa niečo nové. Vašim zaškolením Vás prevedú a zaškolia naši skúsení kolegovia. Následne pri adaptácií a pri práci Vám budú pomáhať aj ostatní kolegovia z pobočky.

Čo bude náplňou práce u nás?
• Vašimi pracovnými nástrojmi budú počítač a slúchadlá s mikrofónom,
• telefonicky komunikovať so zákazníkmi,
• prijímať telefonické hovory v súvislosti s poskytovanými službami (nejde o aktívny predaj a ponúkanie produktov),
• na základe telefonického súhlasu zákazníka budete uzatvárať zmluvy,
• riešiť reklamácie a zákaznícke požiadavky,
• poskytovať konzultácie a vysvetlenie,
• zaznamenávať požiadavky, zmeny alebo informácie v systéme,
• vykonávať nenáročné administratívne úkony.

Zamestnanecké výhody, benefity

Aký bude Váš pracovný čas?
Pondelok - Piatok
• 2 týždne od 08,00 hod. do 16,30 hod.
• 1 týždeň od 10,30 hod. do 19,00 hod.

Týždne sa obvykle striedajú v týchto cykloch.
Pracovať budete iba v pracovné dni, cez víkendy a sviatky oddychujete s rodinou.

Čo Vám ponúkame?
• prácu na hlavný pracovný pomer,
• dochádzkový bonus za každý odpracovaný mesiac,
• náborový príspevok po odpracovaní 3 vo výške 125 EUR a po 6 mesiacov vo výške 125€,
• odmenu za doporučenie nového kolegu ʺ Priveď kolegu ʺ vo výške 200€ netto,
• garantované každoročné 4% navýšenie mzdy pri splnení stanovených podmienok,
• podľa možností a Vašej šikovnosti a samostatnosti využívať prácu z domu,
• pracovnú zmluvu na dobu neurčitú,
• príspevok na náklady za každú hodinu odpracovanú z domu (v prípade schválenej práce z domu),
• stravovanie v pobočke formou donášky obedov, ,
• pri práci z domu poskytujeme zamestnancom príspevok na stravovaciu kartu,
• balík zamestnaneckých benefitov a zvýhodnení: podpora zdravia, relax, prekvapenia, spoločné raňajky, čas strávený spolu - teambuldingy, vernosť si vážime a ďalšie zvýhodnenia, s ktorými ušetríte),
• stabilnú prácu v spoločnosti s viac ako 17-ročnou tradíciou,
• prácu v príjemnom prostredí s úžasnými kolegami.

Informácie o výberovom konaní

Požadujeme ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie.
Miesto výkonu práce bude v Partizánskom. Školenie bude prebiehať v Topoľčanoch.

V prípade ak Vám v pracovnej ponuke chýbajú nejaké informácie, volajte zdarma na číslo -=KONTAKT=-.

Radi Vám poskytneme všetky potrebné informácie. Tešíme sa na Vás.

Vopred ďakujeme za Váš prejavený záujem o prácu u nás. Vyhradzujeme si právo spätne kontaktovať iba vybraných uchádzačov.

Ak o prácu u nás máte záujem, reagujte priamo cez túto ponuku. Udelíte nám tak zároveň aj súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov. V prípade, ak sa rozhodnete poslať nám svoje údaje (napr. životopis) priamo, takto doručené informácie musíme vymazať.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Telekomunikácie

Crystal Call, a.s., je spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy. Zamestnávame viac ako 300 kolegov vo viacerých krajinách. Viac info o firme na www.crystalcall.eu. Viac o práci u nás nájdete na www.123pracuj.sk.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Koho hľadáme?

• kolegu/kolegyňu, ktorá rada komunikuje s ľuďmi a nemá problém hovoriť so zákazníkmi,
• osobu s pozitívnym vzťahom k ľudom, ktorá si poradí si aj s "ťažkým orieškom",
• so zodpovedným prístupom a záujmom učiť sa nové,
• schopnosťou pracovať s počítačom (word, excel, internet na základnej úrovni),
• osobu s chuťou učiť sa a zdokonaľovať sa.
Aj absolventi škôl sú u nás vítaní.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Crystal Call, a.s., je spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy. Zamestnávame viac ako 300 kolegov vo viacerých krajinách. Viac info o firme na www.crystalcall.eu. Viac o práci u nás nájdete na www.123pracuj.sk.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Crystal Call, a.s.
Hálkova 1/A
831 03 Bratislava
https://www.crystalcall.eu/

Kontakt

Kontaktná osoba: Marek Brinza
E-mail:poslať životopis
ID:4147562Dátum zverejnenia:22.9.-=KONTAKT=-Lokalita:PartizánskePozícia:Administratívny pracovník, referent,Klientský pracovník,Špecialista podpory zákazníkov,Telefonický operátorSpoločnosť:Crystal Call, a.s.Základná zložka mzdy (brutto):630 EUR/mesiac

Počet videní: 43
Ponúkaná mzda: 630 EUR
Inzerent:Crystal Call, a. s. [ ]
Zverejnené dňa:2021-09-22 (2 dni)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Trenčiansky kraj Partizánske Z domu / Remote
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.