Mzdová účtovníčka
Partizánske Building Components-SK s.r.o.
Miesto práce
Malobielická, Partizánske-Malé Bielice, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Malobielická, Partizánske-Malé Bielice, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
skrátený úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
-=KONTAKT=-EUR/mesiacUvedená mzda je už prepočítaná na polovičný úväzok (4hod/denne). Ku mzde je vyplácaný ročný bonus do max. výšky 2 základných miezd v závislosti na plnení ročných cieľov.
-=KONTAKT=-EUR/mesiacUvedená mzda je už prepočítaná na polovičný úväzok (4hod/denne). Ku mzde je vyplácaný ročný bonus do max. výšky 2 základných miezd v závislosti na plnení ročných cieľov.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme nového člena tímu, ktorý bude podporou pre spracovanie personálnej agendy súvisiacej s pracovným pomerom zamestnanca (vznik pracovného pomeru, jeho skončenie, zmeny ) a bude samostatne zabezpečovať spracovanie podkladov na mzdy, ako aj ich kompletný výpočet a súvisiace činnosti.
Ponúkáme polovičný úväzok (20 hodín týždenne) s možnosťou občasnej práce z domova.
Hlavné úlohy:
• Kontrola, odsúhlasenie dochádzky
• Spracovanie PN/OČR v dochádzkovom systéme, doručovanie PN na soc. poisťovňu
• Štatistiky, reporty, prehľady (podľa požiadaviek)
• Prihlášky, odhlášky zamestnancov na SP,ZP
• Spracovanie zmien turnusov
• Tvorba turnusov v systéme
• Spracovanie podkladov do miezd (odmeny, príplatky, dohodári, dor. fondu, sociálny fond...) pre PBC-SK
• Spracovanie podkladov do miezd (neprítomnosti, PN, OČR, odmeny, zrážky...) pre VELUX Slovensko
• Nastavovanie výplatných pások
• Objednávka stravovacích kariet a kreditu
• Potvrdenia pre zamestnancov
• Aktívna komunikácia s externým spracovateľom miezd, vedúcimi zamestnancami, finančným oddelením, SP, ZP
• Podpora pre všetkých zamestnancov v oblasti dochádzky a miezd
AKÉ SÚ PREFEROVANÉ POŽIADAVKY ?
Kandidát/ kandidátka na túto pozíciu má:
- zmysel pre prepájanie informácií a ich interpretáciu v danom kontexte
- inovatívny prístup v digitálnej dobe
- záujem prehlbovať vedomosti v oblasti zákonov (Zákonník práce a ďalšie súvisiace)
- ochotu učiť sa veľa nového a odvahu skúšať neskúsené
- chuť a energiu púšťať sa do nových projektov v spolupráci so zahraničnými kolegami
BUDEME SI ROZUMIEŤ AK :
- máš prax v oblasti miezd min. 2 roky
- sa vieš plne orientovať v súvisiacej legislatíve
- ovládaš MS Office na pokročilej úrovni (Word, Excel)
Tvojou výhodou je ovládanie personálneho programu HUMAN
Výhodou bude aj ak sa dorozumieš po anglicky.
Ponúkáme polovičný úväzok (20 hodín týždenne) s možnosťou občasnej práce z domova.
Hlavné úlohy:
• Kontrola, odsúhlasenie dochádzky
• Spracovanie PN/OČR v dochádzkovom systéme, doručovanie PN na soc. poisťovňu
• Štatistiky, reporty, prehľady (podľa požiadaviek)
• Prihlášky, odhlášky zamestnancov na SP,ZP
• Spracovanie zmien turnusov
• Tvorba turnusov v systéme
• Spracovanie podkladov do miezd (odmeny, príplatky, dohodári, dor. fondu, sociálny fond...) pre PBC-SK
• Spracovanie podkladov do miezd (neprítomnosti, PN, OČR, odmeny, zrážky...) pre VELUX Slovensko
• Nastavovanie výplatných pások
• Objednávka stravovacích kariet a kreditu
• Potvrdenia pre zamestnancov
• Aktívna komunikácia s externým spracovateľom miezd, vedúcimi zamestnancami, finančným oddelením, SP, ZP
• Podpora pre všetkých zamestnancov v oblasti dochádzky a miezd
AKÉ SÚ PREFEROVANÉ POŽIADAVKY ?
Kandidát/ kandidátka na túto pozíciu má:
- zmysel pre prepájanie informácií a ich interpretáciu v danom kontexte
- inovatívny prístup v digitálnej dobe
- záujem prehlbovať vedomosti v oblasti zákonov (Zákonník práce a ďalšie súvisiace)
- ochotu učiť sa veľa nového a odvahu skúšať neskúsené
- chuť a energiu púšťať sa do nových projektov v spolupráci so zahraničnými kolegami
BUDEME SI ROZUMIEŤ AK :
- máš prax v oblasti miezd min. 2 roky
- sa vieš plne orientovať v súvisiacej legislatíve
- ovládaš MS Office na pokročilej úrovni (Word, Excel)
Tvojou výhodou je ovládanie personálneho programu HUMAN
Výhodou bude aj ak sa dorozumieš po anglicky.
Zamestnanecké výhody, benefity
AKÉ SÚ NAŠE BENEFITY ?
- U nás sa budeš cítiť dobre, lebo držíme spolu a záleží nám na firemnej kultúre.
- Budeš pracovať v inšpiratívnom prostredí.
- Veľa sa naučíš. Ako firma si vážime vzdelanie a investujeme do rozvoja ľudí.
- Dáme ti priestor uskutočniť svoje nápady, pretože chceme robiť veci stále lepšie.
- Medzinárodné prostredie ti dá možnosť používať angličtinu.
- Zažiješ chvíle oddychu a zábavy s kolegami aj mimo práce na rôznych akciách.
- Za svoju prácu a pracovné nasadenie budeš dobre ohodnotený .
- U nás sa budeš cítiť dobre, lebo držíme spolu a záleží nám na firemnej kultúre.
- Budeš pracovať v inšpiratívnom prostredí.
- Veľa sa naučíš. Ako firma si vážime vzdelanie a investujeme do rozvoja ľudí.
- Dáme ti priestor uskutočniť svoje nápady, pretože chceme robiť veci stále lepšie.
- Medzinárodné prostredie ti dá možnosť používať angličtinu.
- Zažiješ chvíle oddychu a zábavy s kolegami aj mimo práce na rôznych akciách.
- Za svoju prácu a pracovné nasadenie budeš dobre ohodnotený .
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za reakcie.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
30.5.2022(ostáva ešte 15 dní)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Human - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Human - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
Práca na obdobnej pozícii
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Ochota a schopnosť pracovať v medzinárodnom tíme
- Schopnosť vysvetľovania a komunikácie s rôznymi typmi ľudí
- Zvedavosť a schopnosť meniť zaužívané k lepšiemu
- Svedomitosť - dobrú organizovanosť, zmysel pre detail
- Odolnosť voči stresu
- Analytické a logické myslenie
- Práca s číslami Ťa baví :-)
- Schopnosť vysvetľovania a komunikácie s rôznymi typmi ľudí
- Zvedavosť a schopnosť meniť zaužívané k lepšiemu
- Svedomitosť - dobrú organizovanosť, zmysel pre detail
- Odolnosť voči stresu
- Analytické a logické myslenie
- Práca s číslami Ťa baví :-)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Partizánske Building Components - SK s.r.o. je výrobná spoločnosť, ktorá patrí do skupiny VELUX zaoberajúcou sa výrobou strešných okien, strešných výlezov a svetlovodov. Stabilné, príjemné a bezpečné pracovné prostredie, rozvoj zamestnancov, organizovanie športových, kultúrnych a sociálnych aktivít tvoria širokú škálu benefitov, ktoré spoločnosť ponúka. Spoločnosť je zároveň držiteľom certifikátov ISO 9001, ISO 18001 , ISO 14001 a ISO 50 001. Výrobný závod momentálne zamestnáva okolo 500 zamestnancov.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID:4150019Dátum zverejnenia:5.5.-=KONTAKT=-lokalita:PartizánskePozícia:Administratívny pracovník, referent,Mzdový účtovníkSpoločnosť:Partizánske Building Components-SK s.r.o.Základná zložka mzdy (brutto):800 EUR/mesiac