Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Správca dane z nehnuteľností fyzických osôb v oddelení miestnych daní, poplatkov a licencií

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Blagoevova 9, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac1 000 EUR/mes. v závislosti od pracovných schopností a skúseností je možnosť priznať aj osobný príplatok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Vykonáva a zabezpečuje správu dane z nehnuteľností fyzických osôb, oddelenie miestnych daní, poplatkov a licencií.
  • Samostatne vykonáva a zabezpečuje správu miestnych daní (daň z nehnuteľností) podľa zákona č. 563/2009 Z .z. o správe daní (daňový poriadok) a o zmenách a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, podľa zákona č. 582/2004 Z. z. o miestnych daniach a miestnom poplatku za komunálne odpady a drobné stavebné odpady v znení neskorších predpisov, a iných súvisiacich predpisov.
  • Samostatne vykonáva vstupné a výstupné operácie v informačnom systéme evidencie miestnych daní a miestneho poplatku v rozsahu oprávnenia na prístup.
  • Vykonáva inventarizáciu alebo sa zúčastňuje na vykonávaní inventarizácie pohľadávok, ako i iného hmotného, nehmotného, finančného a ostatného majetku podľa príkazu a pokynov zamestnávateľa.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Možnosť priznania peňažných benefitov: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 - 3 %
  • Možnosť profesijného a odborného rastu.
  • Ďalšie benefity:
    • pružný pracovný čas
    • zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
    • 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
    • sociálna politika - príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc
    • možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií

Informácie o výberovom konaní

Poznámka:Zamestnávateľ si vyhradzuje právo pozvať na osobné stretnutie len vybraných uchádzačov.

Pozícia je na zástup počas MD/RD.

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

  • Žiadosť o zaradenie do výberového konania.
  • Životopis.
  • Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
  • Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
  • Žiadosti spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi odošlite elektronicky prostredníctvom linku: najneskôr do 16.9.2021.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

16.9.2021(ostávajú ešte 4 dni)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Ukončené min. stredoškolské vzdelanie.
  • Prax v obdobnej oblasti výhodou.
  • Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, rozhodnosť, lojálnosť, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné myslenie, rýchla orientácia v rôznych oblastiach vo vzťahu k originálnym a preneseným kompetenciám hlavného mesta.
  • Bezúhonnosť. Ovládanie PC na používateľskej úrovni.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Verejná správa - samospráva

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Hlavné mesto SR Bratislava
Primaciálne nám. 1
814 99 Bratislava 1
http://www.bratislava.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Michaela Poschová
Tel.:-=KONTAKT=-
E-mail:poslať životopis
ID:4153551Dátum zverejnenia:2.9.-=KONTAKT=-Lokalita:BratislavaPozícia:Administratívny pracovník, referentSpoločnosť:Magistrát hlavného mesta SR BratislavyPracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.Základná zložka mzdy (brutto):1 000 EUR/mesiac

Počet videní: 17
Ponúkaná mzda: 1000 EUR
Inzerent:Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy [ ]
Zverejnené dňa:2021-09-02 (15 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.