Crystal Call, a. s.

Špecialista predaja Obchodník s NJ

Crystal Call, a.s.

Miesto práce
Hálkova, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď/ dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiac+ variabilná zložka mzdy závislá na úspechu a šikovnosti

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Napredujeme vďaka Vám.

Hľadáme do nášho tímu nových kolegov, ktorí majú záujem získať vedomosti a skúsenosti, rozvíjať ich vo svete obchodu. Pozícia je vhodná aj pre ľudí, pre ktorých sa práca v rôznych zákazníckych centrách a centrách zdieľaných služieb stala nudnou a nemajú možnosť sa realizovať, ktorí sa chcú posunúť ďalej za novou výzvou.

Spolupracujeme s významným klientom pôsobiacim na svetovom trhu v oblasti veľtrhov a výstav a podujatí so zameraním na 41 sektorov (technika, šport, móda a mnoho iných). Firma má viac ako 17-ročnú históriu a vo svojom segmente je v Top 3 na svete.
Z dôvodu rozširovania spolupráce na ďalšie medzinárodné trhy, hľadáme nových kolegov.

Ak Vás baví komunikácia s klientmi, prezentovanie a predaj, toto je práca pre Vás.
Do procesov, systému ako aj vedenia business rozhovoru Vás zaškolia zahraniční koučovia v pohodlí Vášho pracovného miesta u nás v Bratislave.

Čo bude Vašou úlohou?

• Account management - starostlivosť o zákazníkov,
• B2B Predaj a komunikácia s klientom a zisťovať ich potreby, situáciu a ponúknuť im to najlepšie,
• Aktualizovať údaje klientov a zapisovať ich do databázy (CRM),
• Business development - budovať a rozvíjať vzťahy so zákazníkmi,
• Komunikovať s klientom (telefonicky, písomne),
• Poskytovať klientovi informácie o portfóliu a aktuálnej ponuke,
• Poskytovať informácie o plánovaných a pripravovaných výstavách a podujatiach,
• Vykonávať administratívne práce spojené s náplňou.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo ponúkame?

• stále niečo nové, žiadny stereotyp - rôzne kampane, výstavy, podujatia, produkty,
služby,
• hlavný pracovný pomer = pracovná zmluva,
• práca len na 1 zmenu,
• nikam necestujete, pracujete zo svojho pracovného miesta,
• školenia a ďalší odborný rozvoj,
• možnosti parkovania v blízkom okolí,
• možnosť flexibilnej pracovnej doby na základe dohody,
• možnosť prinášať vlastné myšlienky a zlepšenia- sme otvorení kreativite
• príležitosť pre profesionálny rozvoj a rast v oblasti predaja v medzinárodnom prostredí,
• možnosť priamo ovplyvniť výšku mzdy (jej variabilnej zložky),
• balík zamestnaneckých benefitov a zvýhodnení: podpora zdravia, relax, prekvapenia, spoločné raňajky, čas strávený spolu - teambuldingy, vernosť si vážime a ďalšie zvýhodnenia, s ktorými ušetríte),
• prácu v príjemnom prostredí a s úžasným kolektívom.
• využívanie cudzích jazykov na dennej báze.

Informácie o výberovom konaní

Miesto výkonu práce bude v Bratislave, Hálkova ulica.

V prípade ak Vám v pracovnej ponuke chýbajú nejaké dôležité informácie, volajte zdarma na číslo -=KONTAKT=-(PO-PI, 08,-=KONTAKT=-,00 hod.). Radi Vám ich poskytneme.

Vopred ďakujeme za Váš prejavený záujem o prácu u nás. Vyhradzujeme si právo spätne kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú stanovené podmienky. Uchádzačov budeme kontaktovať v poradí, v akom ich reakciu na túto pracovnú ponuku dostaneme až do chvíle, ak nájdeme novú kolegyňu/kolegu.

Ak o prácu u nás máte záujem, reagujte priamo cez túto ponuku. Udelíte nám tak zároveň aj súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov. V prípade, ak sa rozhodnete poslať nám svoje údaje (napr. životopis) priamo, takto doručené informácie musíme vymazať.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Telekomunikácie

Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy, zamestnávame viac ako 400 zamestnancov vo viacerých krajinách. Viac o práci u nás nájdete na www.123pracuj.sk.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)aAnglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Koho hľadáme?

• plynulá znalosť nemeckého jazyka (úroveň C1)- podmienka,
• znalosť anglického jazyka, minimálne na úrovni B - podmienkou
• práca s počítačom - MS Word, MS Excel, MS Outlook, Internet,
• prozákaznícky prístup - zameranie na hľadanie a navrhovanie riešení,
• výborné komunikačné schopnosti,
• predchádzajúce skúsenosti z obchodu, predaja, podpory predaja, zákazníckeho servisu - veľkou výhodou.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Crystal Call, a.s., je spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy. Zamestnávame viac ako 300 kolegov vo viacerých krajinách. Viac info o firme na www.crystalcall.eu. Viac o práci u nás nájdete na www.123pracuj.sk.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Crystal Call, a.s.
Hálkova 1/A
831 03 Bratislava
https://www.crystalcall.eu/

Kontakt

Kontaktná osoba: Marek Brinza
E-mail:poslať životopis
ID:4153907Dátum zverejnenia:2.9.-=KONTAKT=-Lokalita:BratislavaPozícia:Account manager,Key account manager,Obchodný referent,Obchodný zástupca,Telemarketingový pracovníkSpoločnosť:Crystal Call, a.s.Základná zložka mzdy (brutto):1 500 EUR/mesiac

Počet videní: 9
Ponúkaná mzda: 1500 EUR
Inzerent:Crystal Call, a. s. [ ]
Zverejnené dňa:2021-09-02 (26 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.