BeneVitae, s.r.o.

Office manager

BeneVitae, s. r. o.

Miesto práce
Račianska 109/A, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 - 1 500 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- zabezpečenie chodu kancelárie a administratívna podpora;
- vybavovanie mailovej a telefonickej komunikácie, pošta, kopírovanie, skenovanie; evidencia prijatej a odoslanej pošty
- podpora pre účtovné oddelenie, oddelenie nákupu a marketingu
- objednávanie kancelárskych potrieb;
- ďalšie administratívne práce, práca s agendou spoločnosti;
- plnenie pridelených úloh od nadriadeného - konateľa, kolegov
- vyhľadávanie nových dodávateľov a produktov
- tvorba cenových ponúk , tvorba etikiet
- archivácia dokumentov
- nie je možnosť pracovať formou HomeOffice

Zamestnanecké výhody, benefity

- možnosť pracovať v podmienkach stabilnej spoločnosti;
- odmeny podľa výkonu
- široký záber rôznych pracovných úloh, samostatná a zodpovedná práca
- práca v menšom priateľskom pracovnom kolektíve;
- stravné lístky

Informácie o výberovom konaní

Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti, Vaše životopisy starostlivo posúdime.


Žiadosť s uvedením názvu pozície, profesijný životopis spolu s fotkou a súhlas so spracovaním osobných údajov zašlite prosím elektronicky na adresu[email protected]

S informáciami o ďalšom postupe vo výberovom konaní budeme kontaktovať len tých uchádzačov, ktorí spĺňajú predpoklady a požiadavky na uvedenú pozíciu.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.5.2022(ostáva ešte 11 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Administratíva

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)aAnglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
POHODA - Základy

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

2

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- dobré organizačné schopnosti, zmysel pre detail
- veľmi dobré komunikačné schopnosti, verbálny aj písomný prejav na vysokej úrovni
-spoľahlivosť, zodpovednosť, samostatný a aktívny prístup k zadaným úlohám
- iniciatíva, empatia a pozitívny prístup k práci
-diskrétnosť a lojalita sú samozrejmosťou
- schopnosť prijať konštruktívnu kritiku a poučiť sa z nej
- prax na podobnej pozícii je výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Už viac ako 10 rokov spoločnosť BeneVitae, s.r.o. pôsobí ako distribútor značiek a produktov z rôznych kategórii sortimentu z celého sveta so sídlom na Slovensku. Za tieto roky sme nazbierali mnoho skúseností na trhu s drogériou.

Našou doménou je dermokozmetika svetových značiek pre ženy, mužov a deti, ktorá je žiadaná a svojou vysokou kvalitou obľúbená u spotrebiteľov.

Našim poslaním je prinášať inovácie distribúciou drogistického tovaru za najlepšie ceny a zákaznícky servis s profesionalitou, s dôrazom na požiadavky našich zákazníkov a partnerov.

Všetci naši partneri sú pre nás dôležití a zameriavame sa hlavne na ich spokojnosť.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: JUDr. Tomáš Janušek
E-mail:poslať životopis
ID:4160588Dátum zverejnenia:25.4.-=KONTAKT=-lokalita:BratislavaPozícia:Asistent,Office managerSpoločnosť:BeneVitae, s. r. o.Základná zložka mzdy (brutto):1 200 EUR/mesiac

Počet videní: 13
Ponúkaná mzda: 1200 EUR
Inzerent:BeneVitae, s.r.o. [ ]
Zverejnené dňa:2022-04-25 (28 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.