Mestská časť Bratislava-Petržalka

Vedúci/a referátu projektového riadenia

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Miesto práce
Miestny úrad Petržalka, Kutlíkova, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiacna základe kvalifikácie, skúseností a výsledkov

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

S vašou vysnívanou prácou so super kolegami v Petržalke budete spokojný/á,
ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO:

- Ste radi pri pretavení ideového nápadu do formy projektu, ktorý je pripravený na financovanie a realizáciu?
- Viete pri písaní projektu čas a peniaze skrotiť tak, aby sa do výsledku efektívne premietol žiadaný verejný záujem a pridaná hodnota?
- Viete koordinovať prípravu žiadostí o poskytnutie prostriedkov z fondov EÚ?
- Máte skúsenosti s prípravou vyúčtovaní, priebežných a záverečných správ?
- Je pre Vás prirodzená spolupráca a tímová práca?
- Máte radi vo veciach poriadok, dodržiavate termíny a plánujete všetko vopred?
- Viete pracovať "s termínom na krku" a koordinovať tím tak, aby sa prípravy stihli načas?
- Radi by ste prispeli ku kultúrnejšiemu, a teda lepšiemu životu v našej Petržalke?

Činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať:

- koordinácia príprav a spracovania žiadostí o poskytnutie nenávratných finančných prostriedkov (ďalej "NFP") zo fondov EÚ a iných finančných mechanizmov (dotácie, granty a pod.) vrátane sumarizácie povinných príloh k žiadostiam o NFP ako aj práce v systéme ITMS2014+,
- sledovanie aktuálnych výziev a možnosti čerpania štrukturálnych fondov, dotácií a grantov a konzultovanie možnosti spracovania a predkladania projektových zámerov za mestskú časť,
- plánovanie a riadenie aktivít v rámci realizovaných projektov na úrovni referátu (v spolupráci s projektovým manažérom, finančným manažérom a referátom investičných činností, prípadne ďalšími útvarmi úradu),
- príprava koncepčných návrhov a analytických materiálov v súvislosti s možnosťami čerpania finančných prostriedkov z externých zdrojov,
- priebežný interný monitoring implementácie jednotlivých úloh a naplánovaných aktivít realizovaných projektov,
- spracovanie podkladov pre rozpočet referátu a čerpanie rozpočtu - práca v programovom rozpočtovaní,
- riadenie a koordinácia prác zamestnancov referátu, spoluprácu s ostatnými organizačnými útvarmi miestneho úradu,

Váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto:

Základňu pre svoju prácu nájdete v budove nášho miestneho úradu. Váš pracovný deň však môže prebiehať aj v teréne, podľa toho kde sú realizované projekty. Realizácia projektov prebieha vždy v spolupráci s kolegami s odborných referátov úradu. Vašou úlohou preto bude komunikovať a spolupracovať s nimi, spoločne pripravovať nové projekty a realizovať podporené projekty. Taktiež, Petržalka je miestom, kde v súčasnosti vzniká veľa nápadov na riešenie problematických oblastí alebo na rozvoj v rámci petržalskej komunity. Mali by ste preto zabezpečovať aktuálny prehľad o vypísaných výzvach na predkladanie projektov a podieľať sa na príprave podkladov na budúce výzvy. V rámci pracovného dňa príde určite rad aj na administratívu spojenú s riadením referátu a tímu kolegov. Budete napríklad schvaľovať požiadavky podriadených v rámci dochádzkového systému, schvaľovať doklady v obehu účtovných dokladov alebo spolupracovať na príprave rôznych zmlúv. Na konci dňa budete môcť mať pocit, že ste prispeli k lepšiemu a kultúrnejšiemu životu ľudí v Petržalke.

Zamestnanecké výhody, benefity

- 5 dní dovolenky navyše
- stabilná práca v prívetivom kolektíve
- potrebné školenia a kurzy
- teambuildingy
- samozrejme príspevok na stravovanie
- a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či kolektívnej zmluvy

Informácie o výberovom konaní

Ak vás táto ponuka zaujala, nezabudnite nám poslať:

- štruktúrovaný profesijný životopis (povinné)
- certifikáty o relevantných kurzoch a školeniach
- doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní (povinné)
informácie o výberovom konaní

Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať minimálne do 04. októbra 2021 (vrátane) na e-mail[email protected]Vopred ĎAKUJEME za prejavený záujem, no do ďalšieho kola výberovému konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu obdržíte najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Držíme palce.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

prax v oblasti prípravy alebo realizácie projektov podporených z fondov EÚ

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Náš nový kolega alebo kolegyňa by mal/a mať aspoň trojročnú prax v oblasti prípravy alebo realizácie projektov podporených z fondov EÚ, ideálne skúsenosť s koordináciou prípravy takýchto projektov. Práca vo verejnom sektore je tiež výhodou, ale nie podmienkou. Oceníme aj skúsenosť s realizáciou projektov, ideálne investičného charakteru. Jeho/jej dôležitými zručnosťami by mali byť schopnosť komunikovať v angličtine minimálne na úrovni B2, samostatnosť, schopnosť vidieť veci komplexne a schopnosť poučiť sa z vlastných chýb. Súčasne by mal mať vysokoškolské vzdelanie II. stupňa a mal by byť aktívnym šoférom. V neposlednom rade dodáme, že spolupráca, dôslednosť, či zodpovednosť nie sú u nás iba frázami.

K vašej novej práci pre Petržalku budete určite potrebovať:

- vysokoškolské vzdelanie,
- minimálne trojročnú prax v oblasti prípravy a realizácie projektov

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Mestská časť Bratislava-Petržalka je jednou z najväčších slovenských samospráv s viac ako 120-tisíc obyvateľmi. Naše kolegyne a kolegov z miestneho úradu, podniku verejnoprospešných služieb, zberného dvora, trhoviska, sociálnej výdajne, škôlok a škôl spája zmysel pre službu obyvateľom a návštevníkom Petržalky, záujem o okolie, v ktorom žijeme a v neposlednom rade aj pomoc a podpora všetkým, ktorí ich potrebujú. Ak sa vám naše poslanie páči, radi vás medzi sebou privítame. Neváhajte sa prihlásiť do vami preferovaného výberového konania a pomôžte nám tak z Petržalky robiť lepšie miesto pre život nás všetkých. ĎAKUJEME a tešíme sa na spoluprácu.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Mestská časť Bratislava-Petržalka
Kutlíkova 17
852 12 Bratislava
https://www.PETRZALKA.sk

Kontakt

Používateľ: Mgr. M.Ed. Marcela Zacharová
Tel.:-=KONTAKT=-
E-mail:poslať životopis
ID:4160893Dátum zverejnenia:13.9.-=KONTAKT=-Lokalita:BratislavaPozícia:Administratívny pracovník, referent,Koordinátor EÚ projektov,Projektový manažérSpoločnosť:Mestská časť Bratislava-PetržalkaZákladná zložka mzdy (brutto):1 600 EUR/mesiac

Počet videní: 39
Ponúkaná mzda: 1600 EUR
Inzerent:Mestská časť Bratislava-Petržalka
Zverejnené dňa:2021-09-13 (34 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.