Mestská časť Bratislava-Petržalka

Vedúci/a referátu verejného obstarávania

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Miesto práce
Miestny úrad Petržalka, Kutlíkova, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiacna základe kvalifikácie, skúseností a výsledkov

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

S vašou vysnívanou prácou so super kolegami v Petržalke budete spokojný/á,
ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO:

- Ovládate legislatívu a procesné postupy pri obstarávaní podlimitných, prípadne nadlimitných zákaziek a Josephine pre vás nie je len meno v kalendári?
- Vyznáte sa v procesoch verejného obstarávania a vedeli by ste ich koordinovať pre obstarávateľa, ktorým je miestna samospráva?
- Je pre Vás prirodzená spolupráca a vedeli by ste viesť tím ľudí?
- Viete nasmerovať kolegov na správny spôsob verejného obstarania tovarov a služieb?
- Je pre Vás dôležité efektívne nakladanie s verejnými prostriedkami?
- Radi by ste prispeli ku kultúrnejšiemu a teda lepšiemu životu v našej Petržalke?

Činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať:

- komplexné a samostatné riadenie procesov verejného obstarávania - prevažne zákaziek s nízkou hodnotou a podlimitných zákaziek podľa zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. vrátane e-aukcií a zákaziek zadávaných prostredníctvom EKS
- koordinácia prípravy výziev, súťažných podkladov a ostatných dokumentov v rámci zvoleného postupu obstarávania
- spracovanie výsledkov súťaží podľa platných interných smerníc, sledovanie legislatívy
- spolupráca s odbornými útvarmi miestneho úradu tak, aby bol obstaraný predmet zákazky čo najpresnejšie podľa požiadaviek útvaru a v súlade s legislatívou SR
- spracovanie štatistík a prehľadov realizovaných zákaziek pre zamestnávateľa a zriaďovateľa
- v oblasti verejného obstarávania, spolupráca na príprave interných smerníc v oblasti verejného obstarávania
- príprava ročného plánu obstarávania


Váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto:

Pracovať budete hlavne v budove miestneho úradu na Kutlíkovej 17. Spolu s kolegami z referátu verejného obstarávania budete poskytovať konzultácie kolegom z odborných referátov úradu k procesu verejného obstarania tovar a služieb. Na základe konzultácií, alebo aj na základe internej smernice spracujú kolegovia požiadavku na verejné obstaranie. Vašou úlohou bude hlavne pri podlimitných zákazkách spracovať zadanie do elektronického systému, sledovať lehoty, zabezpečiť vyhodnotenie, posunúť informácie kolegom z odborných referátov, sledovať podpísanie zmlúv a podobne. Ako vedúci referátu budete dohliadať a sprostredkovávať rozdelenie agendy medzi ďalších troch kolegov na referáte podľa špecializácie. V jednom čase bude treba napríklad pripraviť proces nákupu špeciálnych kosačiek, súčasne zabezpečiť obedy pre seniorov a tiež vybrať dodávateľa stavebných prác na rekonštrukciu niektorej zo základných škôl. Pretože efektívne využívanie financií je pre nás prioritou.

Zamestnanecké výhody, benefity

- 5 dní dovolenky navyše
- stabilná práca v prívetivom kolektíve
- potrebné školenia a kurzy
- teambuildingy
- samozrejme príspevok na stravovanie
- a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či kolektívnej zmluvy

Informácie o výberovom konaní

Ak vás táto ponuka zaujala, nezabudnite nám poslať:

- štruktúrovaný profesijný životopis (povinné)
- certifikáty o relevantných kurzoch a školeniach
- doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní (povinné)
informácie o výberovom konaní

Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať minimálne do 06. októbra 2021 (vrátane) na e-mail[email protected]Vopred ĎAKUJEME za prejavený záujem, no do ďalšieho kola výberovému konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu obdržíte najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Držíme palce.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

prax v oblasti verejného obstarávania

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Náš nový kolega alebo kolegyňa by mal/a mať aspoň trojročnú prax v oblasti verejného obstarávania, ideálne z miestnej samosprávy. Oceníme aj skúsenosť s vedením ľudí a nastavovaním procesov verejného obstarávania. Jeho/jej dôležitou výbavou by mala byť schopnosť orientovať sa
v relevantných zákonoch, najmä zákone o verejnom obstarávaní, obecnom zriadení, obchodnom zákonníku a pod. Mal by mať vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, ideálne v oblasti práva alebo ekonómie, prípadne v príbuznom odbore. V neposlednom rade dodáme, že konštruktívny prístup k práci, otvorená komunikácia, spolupráca, dôslednosť, či zodpovednosť nie sú u nás na iba frázami.

K vašej novej práci pre Petržalku budete určite potrebovať:

- vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
- minimálne trojročná prax v oblasti verejného obstarávania
- vodičský preukaz skupiny B a ovládanie anglického jazyka je výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Mestská časť Bratislava-Petržalka je jednou z najväčších slovenských samospráv s viac ako 120-tisíc obyvateľmi. Naše kolegyne a kolegov z miestneho úradu, podniku verejnoprospešných služieb, zberného dvora, trhoviska, sociálnej výdajne, škôlok a škôl spája zmysel pre službu obyvateľom a návštevníkom Petržalky, záujem o okolie, v ktorom žijeme a v neposlednom rade aj pomoc a podpora všetkým, ktorí ich potrebujú. Ak sa vám naše poslanie páči, radi vás medzi sebou privítame. Neváhajte sa prihlásiť do vami preferovaného výberového konania a pomôžte nám tak z Petržalky robiť lepšie miesto pre život nás všetkých. ĎAKUJEME a tešíme sa na spoluprácu.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Mestská časť Bratislava-Petržalka
Kutlíkova 17
852 12 Bratislava
https://www.PETRZALKA.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. M.Ed. Marcela Zacharová
Tel.:-=KONTAKT=-
E-mail:poslať životopis
ID:4162155Dátum zverejnenia:14.9.-=KONTAKT=-Lokalita:BratislavaPozícia:Administratívny pracovník, referent,Špecialista verejného obstarávaniaSpoločnosť:Mestská časť Bratislava-PetržalkaZákladná zložka mzdy (brutto):1 600 EUR/mesiac

Počet videní: 28
Ponúkaná mzda: 1600 EUR
Inzerent:Mestská časť Bratislava-Petržalka
Zverejnené dňa:2021-09-14 (12 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.