Mestská časť Bratislava-Petržalka

Referent/ka rozpočtu finančného oddelenia

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Miesto práce
Miestny úrad mestskej časti Bratislava - Petržalka, Kutlíkova 17, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 250 EUR/mesiacna základe kvalifikácie, skúseností a výsledkov

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

S vašou vysnívanou prácou so super kolegami v Petržalke budete spokojný/á, ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO:
Napĺňa vás práca s číslami a je pre vás dôležité, aby výsledky vždy sedeli na stotinu či cent presne?
Máte skúsenosti s rozpočtom, plánovaním výdavkov a kontrolou čerpania položiek?
Vedeli by ste zatriediť výdavky podľa rozpočtovej klasifikácie a hovorí vám aj niečo slovné spojenie programový rozpočet?
Dokázali by ste vystaviť objednávku a platobný poukaz podľa potrieb kolegov z odborných referátov?
Máte chuť podieľať sa na príprave rozpočtu mestskej časti spolu s odbornými oddeleniami?
Ústretovosť, príjemné vystupovanie a praktickosť sú súčasťou vášho každodenného fungovania?

Činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať:
vykonávanie rozpisu rozpočtu, záväzných a orientačných ukazovateľov
vyhodnotenie plnenia rozpočtu
kontrola rozpočtového krytia výdavkov
vystavovanie objednávok na základe požiadaviek referátov a oddelení
vedenie evidencie dotácií poskytnutých mestskou časťou zo štátneho rozpočtu a zabezpečenie ich zúčtovania v spolupráci s príslušným oddelením miestneho úradu
zapisovanie údajov o rozpočtových položkách do programového systému
vykonávanie priebežnej kontroly plnenia rozpočtu, spolupráca pri vypracovaní informácií o plnení rozpočtu k 30. júnu a 31. decembru
príprava návrhu rozpočtu v spolupráci s príslušnými referátmi a oddeleniami miestneho úradu
kontrola programového rozpočtu mestskej časti

Váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto:
Pracovať budete zväčša priamo v priestoroch nášho miestneho úradu. Spolu s ostatnými kolegami a kolegyňami na finančnom oddelení budete pracovať so systémom obehu dokladov. Vy sa budete zaoberať rozpočtom a budete sledovať a odsúhlasovať položky podľa jeho schválenej verzie. Do systému zadáte objednávky poľa potreby kolegov a vystavíte platobné poukazy. Počas dňa budete komunikovať s kolegami na oddelení, ale aj s ostatnými referentmi miestneho úradu. Úlohy a aktivity, ktoré vykonávajú sú zamerané na zlepšenie života obyvateľov a návštevníkov v našej mestskej časti. Na konci pracovného dňa tak budete mať naozaj dobrý pocit, že aj vy svojou prácou prispievate k nášmu spoločnému cieľu.

Zamestnanecké výhody, benefity

5 dní dovolenky navyše
stabilná práca v prívetivom kolektíve
potrebné školenia a kurzy
samozrejme príspevok na stravovanie
a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či kolektívnej zmluvy

Informácie o výberovom konaní

Ak vás táto ponuka zaujala, nezabudnite nám do Petržalky poslať:

štruktúrovaný profesijný životopis
certifikáty o relevantných kurzoch a školeniach
doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní
informácie o výberovom konaní
Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať maximálne do 9. decembra 2021 (vrátane) cez portál Profesia alebo na e-mail[email protected]

Vopred všetkým ĎAKUJEME za prejavený záujem, no do ďalšieho kola výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu obdržíte najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Ďakujeme za pochopenie a držíme palce.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

skúsenosť s rozpočtovníctvom
aspoň stredoškolské vzdelanie
ochotu a chuť pracovať
precíznosť a dochvíľnosť
samostatnosť a spoľahlivosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Mestská časť Bratislava-Petržalka je jednou z najväčších slovenských samospráv s viac ako 120-tisíc obyvateľmi. Naše kolegyne a kolegov z miestneho úradu, podniku verejnoprospešných služieb, zberného dvora, trhoviska, sociálnej výdajne, škôlok a škôl spája zmysel pre službu obyvateľom a návštevníkom Petržalky, záujem o okolie, v ktorom žijeme a v neposlednom rade aj pomoc a podpora všetkým, ktorí ich potrebujú. Ak sa vám naše poslanie páči, radi vás medzi sebou privítame. Neváhajte sa prihlásiť do vami preferovaného výberového konania a pomôžte nám tak z Petržalky robiť lepšie miesto pre život nás všetkých. ĎAKUJEME a tešíme sa na spoluprácu.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Diheneščíková
Tel.:-=KONTAKT=-
E-mail:poslať životopis
ID:4199105Dátum zverejnenia:8.11.-=KONTAKT=-Lokalita:BratislavaPozícia:Administratívny pracovník, referent,Finančný analytik,Finančný manažérSpoločnosť:Mestská časť Bratislava-PetržalkaZákladná zložka mzdy (brutto):1 250 EUR/mesiac

Počet videní: 9
Ponúkaná mzda: 1250 EUR
Inzerent:Mestská časť Bratislava-Petržalka
Zverejnené dňa:2021-11-08 (24 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.